News
fencior311lsa

Problem z reduktorem 311 LSA Turbomatik '86

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam problem ze skrzynią biegów, mianowicie wybija reduktor szybkie/wolne na 1 i 2 biegu pod obciążeniem.  Wcześniej przy zmianie z 2 na 2,5 słyszałem zgrzyt i wydaję mi się żę wyskoczył jeden z trybów bo szarpało ciągnikiem. Ma ktoś pojęcie co może być tego przyczyną lub spotkał się z czymś podobnym. Z góry dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Synchronizator do wymiany.Trzeba rozpołowić i wymienić.Koszt nowego synchronizatora kompletnego 3 tyś,można też poszukać z używek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzięki za porady. Z braku czasu wezmę sie za naprawe w ciągu jakiś 3 tygodni więc jak będę miał jakieś pytania to jeszcze tu wrócę.

Pozdrawaim Sylwester

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

autoostrowski bieg wyskakuje także przez wyrobiony synchronizator.Dokładniej to ząbki na pierścieniu synchronizatora są zużyte co powoduje wyskakiwanie biegu.Przy łagodnym ruszaniu moż być ok,ale przy obciążeniu czy strzale ze sprzęgła bieg wyskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

być może ale ja się jeszcze nie spodkałem dla mnie synchronizator to inaczej hamulec danego biegu a zazębia przesuwka z zabkami koła zebatego i tam jak sa ząbki podrobione lub jak wytworzył się luz w skrzyni np łożysko igiełkoowe luz na wodziku sprężynki pod pszesówką itd to wtedy wyskakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
    • Przez Grzesiex
      Witam,
      potrzebuję pomocy w ustaleniu przyczyn awarii sterowanie półbiegami w ciągniku fendt 311 - podobny do: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B169779. W ciągniku wykluczyłem awarię mechaniczną, można półbiegami sterować ręcznie pod kabiną.
      Wraz z awarią sterowania półbiegów lcd pokazujący obroty silnika oraz prędkość pojazdu wyświetlają stan zerowy (mimo, że ciągnik uruchomiony i jest w ruchu oczywiście):
       

       
       
      Środkowy wyświetlacz sygnalizuje błąd w przekładni półbiegów L-M-S:
       

       
      Czasem na wyższych obrotach silnika wskakuje błąd prawdopodobnie za silnego ładowania:
       

       
      Wiem, że jest możliwość wykrycia kodu błędu, ale nie pamiętam procedury, może ktoś mógłby mnie wspomóc opisem sekwencji przycisków:
       

       
      Pozdrawiam,
      Grześ.
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez same
      wutam dzisiaj wyciagnołem pompe wtryskowa z mojego fenda i teraz nie wiem czy przy wyciąganiu nie przestawiło mi sie koło zebate jest tam jakiś znak albo coś zeby to sprawdzić? bo jesli juz go złozę to to musi byc pewniak bo nie wiem czy wiecie ale zeby wyjąć pąpe wtryskowa to trzeba wyjąć kolektor wydechowy turbinę i pompy hydrauliki nie ukrywam ze było z tym jakieś 4 godziny pracy, więc jesli wiecie cos na ten temat prosił bym o odpowiedzi jesli to coś pomoze to jest to fendt 309 ls farmer turbomatic z 88 roku
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.