Skocz do zawartości

Renault 75-14-Wycie w silniku przy rozruchu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

MWM d226-4

Kiedy jest zimno przy pierwszym rozruchu coś wyje.Naj bardziej na biegu jałowym jak zwieksze obroty to ustaje

Dzwięk przypomina pompę hydrauliczną. Pompy od hydrauliki wykluczam bo jakie kolwiek operacje kręcenie kierownicą , podnoszenie tuza nie zmieniają dzwięku

Odgłos ewidętnie dochodzi z miski olejowej . Olej jest nowy Texaco 15W40 filtr był Filtrona wymieniałem na Donaldsona bez poprawy.

Na myśl przychodzi mi zawór upustowy w pompie lub sama pompa.

Dzieje sie tak tylko jak na dworzu jest poniżej 10 C dzwięk ucicha po jakiś 5 min pracy jest wtedy delikatnie słyszalny im cieplejszy tym mniej.

Postaram sie nagrać film jak to pracuje 

pozdr

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Też w grupie podejrzeń stawiałem pompę paliwa tym bardziej teraz połączyłem fakty że wycie nasiliło sie po wymianie filtra paliwa.

U mnie też rzęzi a po czym obstawiasz że to pompa paliwa a nie olejowa ?

Od jakiego czasu z tym jeździsz bo ja drugi sezon ale widze że sie pogłębia

pozdr

 

Opublikowano

Film daje wiele do myślenia.

Trudno jednoznacznie ocenić na podstawie filmu skąd pochodzi ten hałas. Być może faktycznie to pompa paliwowa (wyszło, jak z "Kilera")

Sam musisz dokładniej zlokalizować źródło hałasu - przyłóż rękę do pompy i innych podejrzanych elementów. Jeszcze lepszy byłby stetoskop.

Co by to jednak nie było ten hałas jest bardzo niepokojący. Osobiście nie lekceważyłbym go. Potraktuj sprawę poważnie.

Opublikowano

Tak tylko że on po 3-5 min zanika a jeśli temp otoczenia jest powyżej 15 C to wogóle sie nie pojawia.

Sam nie wiem czego mam szukać ciśnienie oleju też w normie.

Dzwięk wygląda na pulsację hydrauliczną tylko czego albo pompy paliwowej lub smarowania silnika

 

Opublikowano (edytowane)

I jak tam? Udało się komuś rozgryźć temat wycia? Mam to samo i drapie się po głowie co to może być. Swoją drogą uwielbiam jak ktoś zakłada temat i porusza w nim jakąś kwestie a potem wszystko się urywa i autor nie odpowiada...

Edytowane przez PiterParker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v