Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@autoostrowski Wypłakałeś się już czy dać Ci jeszcze chusteczkę?

 

@seweryn niestety nie tłumacz im bo tego nie zrozumieją.

 

@sławek Masz rację. Wytłumacz kolegom co trzyma uszczelka w miejscu w którym ma wycięcie żeby woda dotykała bloku?  I jakie ma znaczenie ile blok w tym miejscu jest wyżarty. 

 

 

Opublikowano

Nie pomagasz w ten sposób i siejesz tylko zamęt.  Założyłem temat, żeby się czegoś mądrego dowiedzieć, ale na tym całym forum jest jak wszędzie 3-4 osoby posiadające ogromną wiedzę i reszta krzykaczy najmądrzejszych na świecie. Uwierz mi nie tacy mechanicy to oglądali i żaden nie wskazał bloku do planowania bo nie widział takiej potrzeby. Tam gdzie uszczelka ma uszczelnić to uszczelni. 

Opublikowano

Wszyscy ale nie Ja , pomagałem Ci dużo i dobrze ale w momencie kiedy twoje obrazy pod moim adresem nastąpiły bardziej przyglądam się  tematowi niż angażuję i podpowiadam ci że ta uszczelka to śmieć .

 

 

Opublikowano

Na twoim miejscu obejrzałbym dokładnie głowicę i może splanował. Uszczelnienie cylindra odbywa się na tulei i głowicy przy współudziale stalowej wkładki w uszczelce. Gdy w tym miejscu będzie zachowana szczelność to woda nie ma prawa dostać się do cylindra.

Kolego pisząc "wszyscy" chyba mnie nie masz na myśli, przeczytaj jeszcze raz moją podpowiedz, bo wyszło że miałem sporo racji.

Kolega @Seweryn znów nie błysną z twierdzeniem że ma trzymać cała powierzchnią a z obrazka uszczelki widać że jest wiele punktów w których uszczelka kończy się kilka mm (są otwory) za okuciem i w związku z tym uszczelnienie jest głównie na stalowym pierścieniu a puste miejsca go nie przytrzymują jak co niektórzy to tu sugerują.

Opublikowano (edytowane)

@autoostrowski Sam zacząłeś i nie myślałeś chyba że będę się spokojnie przyglądał. Wiem kiedy mam rację i wiem kiedy potrzebuję rady. Nie uważam się za fachowca i z pewnością nim nie jestem. Ale znam się na mechanice na tyle żeby wiedzieć czy ktoś mnie robi w konia. Gdybym za pierwszym razem zastosował uszczelki teflonowe (gdybym o nich wiedział) podejrzewam, że silnik chodziłby do dziś. Chyba ze faktyczne wina leżała po stronie komory wirowej. Oby... 

Ta uszczelka do zdjęcie poglądowe. Ale faktycznie jest kiepska mam kupioną lepszą (moim zdaniem)

 

Proszę nie łapcie za słówka... wróćmy do sedna sprawy.

 

 

Edytowane przez new_profil_luki21
Opublikowano

Wyjaśnij dlaczego ta uszczelka to śmieć?

 

Zostawmy to jako zagadkę do wyjaśnienia , nie chcę tu nikogo obrazić ale pochwalić muszę muszę kolegę @ptaszyna ten człowiek z pewnością dużo widział i wie.

 

Opublikowano

A jednak sam wspominałeś że coś tam jest popękane ;). A tak szczerze to nie brałem pod uwagę że masz jeszcze komorę wirową, myślałem że masz już na wtrysku bezpośrednim. Wtedy odpada problem zapadniętej komory, co nie przyszło mi do głowy. Na koniec to Ci jeszcze podpowiem że na zdjęciach tuleje w miejscach gdzie przychodzi metalowa wkładka nie wyglądają dobrze i wtedy już tylko wymiana tulei, ale w realu może to lepiej wygląda.

Opublikowano (edytowane)

Panie sławek80 a co będę z tego miał jak panu udowodnię ?  czy to mało jak podpowiedziałem koledze że to śmieć ale on ma inną

Jak się za bardzo angażowałem  zostało to bardzo żle odebrane na tym forum więc lepiej jest delikatnie i bardziej docenione.

Edytowane przez autoostrowski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v