Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

1 Mam problem ze sprzegłem (rewers elektrohydrauliczny) Ciągnik jedzie gdy tylko troche popusci sie pedał  sprzegłą i strasznie szarpie przy tym 

2 Kontrolka wom sie swieci i nie rozłocza nie kiedy do konca 

3 nie podnosi jedna dzwignia i teraz obecnie nie chce sie opuscic a jest agregat siewny zaczepiony

4 Strasznie "wyje" gdy puszcza sie noge z gazu na biegach szosowych  

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Niechcąc zakładać nowego tematu odnośnie tego ciągnika mam oto takie pytanie. Posiadam renault 103.54 cały mechaniczny ze skrzynią 40 km/h ale mam problem z półbiegiem a mianowicie zając bardzo ładnie lekko wchodzi z neutrala a żółw bardzo  ciężko powiedziałbym bardzo. Co może być tego przyczyną dodam że półbiegi nie wyskakują.

Pilne czy do wymiany filtrów hydraulicznych trzeba spuścić olej ze skrzyni czy jest jakiś myk żeby to obejść ?

Edytowane przez reflex52
Opublikowano (edytowane)

Chłopaki gdzie najlepiej zawieźć pompę wtryskową lucas (renault 103-54) w śląskim do sprawdzenia lub regeneracji bo podejrzewam że padła bo odpowietrzyłem ją ale nie daje paliwa na wtryski 

Edytowane przez reflex52
Opublikowano (edytowane)

Chcę żeby było dobrze zrobione i za rozsądną cenę. A tak poza tym na co zwracać  uwagę przy wyjmowaniu pompy wtryskowej

Edytowane przez reflex52
Opublikowano

witam mam tez problem z ehr w 103.54 dzisiaj odpaliłem ciagnik wł podnosnik powoli takimi szarpnieciami podnosił na max i kontrolka zaczeła szybko mrugac i zero reakcji tur działa normalnie .w czym moze tkwić problem ?

Opublikowano (edytowane)

Ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej do renault 103-54 bo ja dowiadując się narazie w moich okolicach to zaśpiewali ponad 3 tyś a ile wy dawaliście i u kogo? Czytałem kiedyś na forum że ok 1000 zł robiono pompy do silników mwm w renault. Pompę mam taką

post-45405-0-47024300-1452614349_thumb.jpg

Edytowane przez reflex52
Opublikowano

Dzisiaj chciałem wyciągnąć pompę wtryskową z mojej renault 103.54 ale nie dałem rady. Odkręciłem przewody zasilające w paliwo a następnie przewody od wtrysków itd. po czym odkręciłem 3 śruby mocujące pompę ale pompa ciągnąc do tyłu ruszyła się może z pół cm i dalej nic i wywnioskowałem że tryb napędzający ją trzyma. I tu moje pytanie jak wyciągnąć tą pompę ? jak odkręcić od niej ten tryb żeby wyszła czy to trzeba zrobić przez odkręcenie pompy hydraulicznej i tamtędy dostać się do tego trybu od pompy oraz na co zwracać uwagę przy wykręcaniu jej. A tak przy okazji do czego jest śruba oznaczona nr 1 na zdjęciu. Proszę o jakieś wskazówki w celu jej wyjęcia.

post-45405-0-08890100-1452961305_thumb.jpg

 

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v