karol45010

problem z case 745xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
karol45010    0

posiadam case 745 xl i mam z nim troche problemów i chciał bym abyście mi pomogli je rozwiązać

 

mam problem z przednim lewym kołem na którym co roku w zwrotnicy rozsypują się łożyska 

w tym roku wymieniłem łożyska i końcówkę drążka bo miał luz po wymianie było wszystko ok przez dwa miesiące potem koło znów dostało luzu i nie wiem co jest tego przyczyną podkreślam że ciągnik jest z turem ale z drugim kołem nic się nie dzieje

 

kolejnym problemem jest to że ciągnik zaczął coraz więcej palić co może być tego przyczyną 

 

ostatnim moim problemem jest to że gdy mam podniesiony podnośnik to po jakiś dwóch minutach jazdy zaczyna coś piszczeć mi przy dźwigniach poziomowania podnośnika a gdy gałkę do regulacji  pozycyjnej i siłowej przekręcę na środek to wszystko cichnie

 

Proszę was abyście mi pomogli albo coś za sugerowali bo to jak do tej pory to sprawdzał się ten ciągnik w moim gospodarstwie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

być może znów łożysko się rozleciało :/, trzeba by rozebrać jeszcze raz wszystko, problem spalania, to albo pompa paliwowa, albo wtryski, trzeba by było zobaczyć, długo się wkręca na obroty ?, chodzi mi o to czy jest zamulony. Podnośnik to może być wina rozdzielacza, ale jeśli jest ok, to nie powinno być problemów. W jaki sposób jest podłączony tur ?, ma joystick ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Domyślam się /bo nic nie piszesz/ że ciągnik jest z napędem .Stan piasty -czy nie jest wyrobiona jak wbijasz pierścienie łożysk to czy wchodzi w miarę sztywno?Następnie zabezpieczenie przy montażu zwolnicy- podkładka kontrująca niby kawałek blachy pierdołek ale bardzo istotny -po każdym rozebraniu zaleca się aby była nowa -gdyż po złożeniu może ci nie trzymać i ci się rozkręcają łożyska -a potem ich żywot już krótki.Same łożyska nie żałuj i nie bierz tych po 15 zł -tylko zainwestuj w prawdziwe mocne markowe bo jak ciągnik ma tura to mają co robić.Problem spalania to zaczął bym od końcówek , potem niestety pompa , potem pozostaje stan zaworów i głowicy i przy okazji tłoki i pierścienie do sprawdzenia.Na temat tura -  tutaj powodów może być mnóstwo od sposobu podłączenia do pracy ,stan rozdzielaczy - czy prawidłowo działają ci te regulacje - może klękła jakaś sprężynka lub zaworek ale to musiał byś je zdemontować i nie to ktoś sprawdzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol45010    0

dzięki Barm03 za odpowiedź silnik dobrze się wkręca jak jest rozgrzany ale jak jet palony po nocy to mocno dymi i ma problem z odpaleniem 

nawet kiedy są ciepłe noce. silnik dobrze się wkręca ale szybko z chodzi z obrotów przy obciążeniu. tur jest sterowany tymi dwoma wajchami od hydrauliki, a podłączony jest przez wspawaną rurkę przed gniazdami hydraulicznymi :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

WItam, kopci na biało czy na czarno ?, przy odpalaniu długo kręci tak jakby paliwo nie dochodziło ?, ja mam case 845 xl także z turem, ale maileux mx 480 sekcje podłączone do złączy z tyłu i steruję dźwigniami od sekcji w kabinie :), są to super maszyny, ja swojego muszę niestety sprzedać :/, nie mam na niego pracy, a pieniądze ulokowane :/, ogólnie jak się dba to służą bardzo długo i bardzo oszczędne, w kosiarce rotacyjnej spalił o połowę mniej od c-360 :), ja w twoim obstawiałbym pompę paliwa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

Być może paliwo gdzieś nie dochodzi :), diesle tak mają, że jak zimne to lubią zakopcić na biało :), masz ręczną pompkę do paliwa w traktorze ? jeżeli tak to przed kolejnym odpaleniem pod pompuj tą ręczną i zobacz jak odpali ci wtedy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.