Skocz do zawartości

Zbiornik paliwa renault 133.14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Panowie ostatnio zalewam mogą Renie paliwem i zaobserwowalem że bardzo długo się przelewa z górnego do Dolnego zbiornika. Dziś 20l leciało ponad 2h. Między zbiornikami jest jest dość pokazny wąż wiec wątpię żeby się zapchal? Czy w zbiornikach są jakieś zawory przelewowe? Co ciekawe dużą część tego paliwa przeleciala gdy odpaliwem ciągnik i przejechałem kilka metrow w przód i w tył a następnie otworzylem zbiornik gorny żeby sprawdzić bagnetem stan paliwa (początkowo myślałem że czujnik na Dolnym zbiorniku się zacial.)

Opublikowano

u mnie nić nie ma jak tankuje prosto z cysterny która mi przywozi paliwo  u mnie je st wąż  o przekroju 30mm  wiesz  zbiornik się zapowietrzył  i dlatego tak wolno leciało paliwo

Opublikowano

Odpowietrzenie dolnego zbiornika jest wężykiem. Idzie on prawym środkowym słupkiem pod dach a kończy się rurką u góry prawego przedniego słupka.Problem jest z tą rurką która wchodzi w słupek jest zakrzywiona do dołu słupka a w środku ma jakąś siatkę czy coś podobnego i jak to się zaklei to nie odpowietrza.Jak zdejmiesz ten plastykowy korek u góry słupka to będziesz widział tą rurkę. Przepchać nie jest łatwo bo nie ma jak. Ja zdjąłem dach i próbowałem przetkać od środka ale się nie dało. Dopiero obciąłem tą fajke w słupku i udało się przepchać. Teraz jak leje paliwo  na stacji to odpowietrza bez problemu.

Opublikowano

Panowie przy wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać układ? Jeśli tak to w jaki sposób robi się to w Renault czy sam się odpowietrza układ? I drugie pytanie czy jak odkręcę filtr paliwa to będzie lecieć cały czas paliwo czy nie? Jeśli tak gdzie mogę zakręcić żeby nie leciało?

Opublikowano

Witam.

Mam jakieś dziadostwo w dolnym zbiorniku paliwa renault 155 i tak skutecznie szerzy mi dywersję zapychając króciec wylotowy ze zbiornika do pompki, że bez druta nie mogę odetkać.

Pytanie: Czy dno zbiornika jest płaskie i wystarczy dostać się przez czujnik ilości paliwa żeby wyssać dziada, bo wolał bym nie podnosić kabiny.

               Czy wyciągnięcie zbiornika jest skomplikowane bo mam sztywną kabinę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v