poklm09

Case 5140 hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
poklm09    54

Witam posiadam case 5140 i wydaje mi sie ze kończa sie w nim tarcze hamulcowe i moje pytanie do was brzmi, jak dobrac sie do hamulcy, czy trzeba spuszczać jakis olej itp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    369

no raczej i to jakieś 70 litrów, potem odkręcasz przekładnie planetarne. A co się dzieje, pedał twardy i słabo hamuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poklm09    54

bardzo słabo hamuje, jak sie wcisnie hamulec do konca to sychac takie tarcie jak by sie skonczyły tarcze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    369

nie rozkręcałem nigdy tego ale wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba odkręcić obudowę półosi przy tylnym moście i wymienić tarcze cierne, które kupisz bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

wymienilem tarcze faktycznie nic trudnego lecz dziala dokladnie tak samo dalej szarpie przy chamowaniu a czasem nawet wyje jak go dluzej potrzymam a te tarcze ktore wyjalem sa dokladnie takiej samej grobosci jak wsadzilem nowe i jestem w kropce czemu tak sie dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    8

witam mam problem z hamulcami a mianowicie czasami zdarzało się że pedał hamulca przy wciskaniu go bardzo mocno wpadał wręcz do końca ale po jakimś czasie wracał do normy ale teraz problem wrócił i nie ustępuje co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3

Musisz sprawdzic stan oleju w zbiorniczku wyrownawczym (pod maska przy pompkach hamulcowych) moze cos sie tam przytkalo i ma za malo oleju albo malo go tam pompuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Witam

 Czy mógłby ktoś sprawdzić  w swoim case 51.. jaki jest stan oleju w zbiorniczku - na uruchomionym silniku i wyłączonym .

Zapowietrzają mi się co pewien czas hamulce - oleju w zbiorniku jest tylko trochę na dnie . Zasilanie z chłodnicy niby jest ale nie wiem czy poprawne !

Może ktoś miał  podobny problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

zbiorniczek napełnia się sam podczas pracy. Olej ucieka z uszczelnienia tłoka hamulca są tam dwa oringi jeden duży drugi trochę mniejszy koszt około 100zł i pół dnia pracy jak robisz pierwszy raz. Tarcza się prawie w ogóle nie zużywa u mnie po 20 latach około 1.2mm zużycia. tu masz link do części https://www.agropomoc.pl/prod,184358,oringi.html a drugi https://www.agropomoc.pl/prod,184359,oringi.html a co do szarpania to może być wina kołków ustalajacych tloczkysko i ustawienia luzu odsyłam do instrukcji napraw strona 259 w drugiej części instrukcji na moim chomiku
link do instrukcji http://chomikuj.pl/tedi26ak/Case+5120+5130+5140+5150+instrukcja+napraw pobierz vol2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3

Wymiana uszczelniaczy może nic nie dać jak w zbiorniczku nie ma oleju, przerabiałem to u siebie. Oleju powinno być tam prawie pełno. A to 100 zł starczy na obie strony wystarczy zabrać stare uszczelniacze do dobrego sklepu z uszczelnieniami dobiorą takie na miejscu a bedzie taniej jak te oryginalne. 

qaz123     u mnie też się jedna strona zapowietrzała to winny był zbiorniczek coś tam się przytkało czy coś bo wymieniliśmy uszczelnienia na hamulcach i nic a patrzymy w zbiorniczku płynu nie przybywa. Zdjęliśmy zbiorniczek, mechanik obejrzał coś porobił przy nim i problem znikł. Edytowano przez przemo9939

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Przemo 9939 dzięki  masz racje problem jest po stronie zbiornika- zasobnika oleju. Przy braku oleju w nim należy najpierw sprawdzić zasilanie i przelew tj. króćce metalowe jak są  osadzone w odpływach ze zbiornika . Może komuś się przyda  taka informacja .Pompki nie muszą puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.