poklm09

Case 5140 hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
poklm09    54

Witam posiadam case 5140 i wydaje mi sie ze kończa sie w nim tarcze hamulcowe i moje pytanie do was brzmi, jak dobrac sie do hamulcy, czy trzeba spuszczać jakis olej itp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

no raczej i to jakieś 70 litrów, potem odkręcasz przekładnie planetarne. A co się dzieje, pedał twardy i słabo hamuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poklm09    54

bardzo słabo hamuje, jak sie wcisnie hamulec do konca to sychac takie tarcie jak by sie skonczyły tarcze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    385

nie rozkręcałem nigdy tego ale wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba odkręcić obudowę półosi przy tylnym moście i wymienić tarcze cierne, które kupisz bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

wymienilem tarcze faktycznie nic trudnego lecz dziala dokladnie tak samo dalej szarpie przy chamowaniu a czasem nawet wyje jak go dluzej potrzymam a te tarcze ktore wyjalem sa dokladnie takiej samej grobosci jak wsadzilem nowe i jestem w kropce czemu tak sie dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

witam mam problem z hamulcami a mianowicie czasami zdarzało się że pedał hamulca przy wciskaniu go bardzo mocno wpadał wręcz do końca ale po jakimś czasie wracał do normy ale teraz problem wrócił i nie ustępuje co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3

Musisz sprawdzic stan oleju w zbiorniczku wyrownawczym (pod maska przy pompkach hamulcowych) moze cos sie tam przytkalo i ma za malo oleju albo malo go tam pompuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Witam

 Czy mógłby ktoś sprawdzić  w swoim case 51.. jaki jest stan oleju w zbiorniczku - na uruchomionym silniku i wyłączonym .

Zapowietrzają mi się co pewien czas hamulce - oleju w zbiorniku jest tylko trochę na dnie . Zasilanie z chłodnicy niby jest ale nie wiem czy poprawne !

Może ktoś miał  podobny problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

zbiorniczek napełnia się sam podczas pracy. Olej ucieka z uszczelnienia tłoka hamulca są tam dwa oringi jeden duży drugi trochę mniejszy koszt około 100zł i pół dnia pracy jak robisz pierwszy raz. Tarcza się prawie w ogóle nie zużywa u mnie po 20 latach około 1.2mm zużycia. tu masz link do części https://www.agropomoc.pl/prod,184358,oringi.html a drugi https://www.agropomoc.pl/prod,184359,oringi.html a co do szarpania to może być wina kołków ustalajacych tloczkysko i ustawienia luzu odsyłam do instrukcji napraw strona 259 w drugiej części instrukcji na moim chomiku
link do instrukcji http://chomikuj.pl/tedi26ak/Case+5120+5130+5140+5150+instrukcja+napraw pobierz vol2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3

Wymiana uszczelniaczy może nic nie dać jak w zbiorniczku nie ma oleju, przerabiałem to u siebie. Oleju powinno być tam prawie pełno. A to 100 zł starczy na obie strony wystarczy zabrać stare uszczelniacze do dobrego sklepu z uszczelnieniami dobiorą takie na miejscu a bedzie taniej jak te oryginalne. 

qaz123     u mnie też się jedna strona zapowietrzała to winny był zbiorniczek coś tam się przytkało czy coś bo wymieniliśmy uszczelnienia na hamulcach i nic a patrzymy w zbiorniczku płynu nie przybywa. Zdjęliśmy zbiorniczek, mechanik obejrzał coś porobił przy nim i problem znikł. Edytowano przez przemo9939

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Przemo 9939 dzięki  masz racje problem jest po stronie zbiornika- zasobnika oleju. Przy braku oleju w nim należy najpierw sprawdzić zasilanie i przelew tj. króćce metalowe jak są  osadzone w odpływach ze zbiornika . Może komuś się przyda  taka informacja .Pompki nie muszą puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukasz123456
      Wyswietlacz cyfrowy nic mi nie pokazuje jak zapale ciągnik. Jedynie jak włączę zapłon to pokazuje kontrolke od ładowania . A jak włączę na świecie żarową to pokazuje motogodziny . Jak to można naprawić? 
    • Przez Lukasz123456
      Witam jestem w trakcie rozbierania przystawki od napędu przedniego case 4230 pod tylnym mostem .w przytawce jest wałek  i zastanawiam się czy go wyciągnąć i jesl i go wyciągnę to jak to włożyć z powrotem .czy będę musiał coś jeszcze rozebrać bo chce ściągnąć całą przystawkę.  Czy mógłby ktoś opisać mi jak to rozebrać i potem złożyc .  Z góry dzięki za podpowiedzi
    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.