Skocz do zawartości
poklm09

Case 5140 hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
poklm09    1

Witam posiadam case 5140 i wydaje mi sie ze kończa sie w nim tarcze hamulcowe i moje pytanie do was brzmi, jak dobrac sie do hamulcy, czy trzeba spuszczać jakis olej itp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

no raczej i to jakieś 70 litrów, potem odkręcasz przekładnie planetarne. A co się dzieje, pedał twardy i słabo hamuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poklm09    1

bardzo słabo hamuje, jak sie wcisnie hamulec do konca to sychac takie tarcie jak by sie skonczyły tarcze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    218

nie rozkręcałem nigdy tego ale wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba odkręcić obudowę półosi przy tylnym moście i wymienić tarcze cierne, które kupisz bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

wymienilem tarcze faktycznie nic trudnego lecz dziala dokladnie tak samo dalej szarpie przy chamowaniu a czasem nawet wyje jak go dluzej potrzymam a te tarcze ktore wyjalem sa dokladnie takiej samej grobosci jak wsadzilem nowe i jestem w kropce czemu tak sie dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    8

witam mam problem z hamulcami a mianowicie czasami zdarzało się że pedał hamulca przy wciskaniu go bardzo mocno wpadał wręcz do końca ale po jakimś czasie wracał do normy ale teraz problem wrócił i nie ustępuje co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3

Musisz sprawdzic stan oleju w zbiorniczku wyrownawczym (pod maska przy pompkach hamulcowych) moze cos sie tam przytkalo i ma za malo oleju albo malo go tam pompuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Witam

 Czy mógłby ktoś sprawdzić  w swoim case 51.. jaki jest stan oleju w zbiorniczku - na uruchomionym silniku i wyłączonym .

Zapowietrzają mi się co pewien czas hamulce - oleju w zbiorniku jest tylko trochę na dnie . Zasilanie z chłodnicy niby jest ale nie wiem czy poprawne !

Może ktoś miał  podobny problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

zbiorniczek napełnia się sam podczas pracy. Olej ucieka z uszczelnienia tłoka hamulca są tam dwa oringi jeden duży drugi trochę mniejszy koszt około 100zł i pół dnia pracy jak robisz pierwszy raz. Tarcza się prawie w ogóle nie zużywa u mnie po 20 latach około 1.2mm zużycia. tu masz link do części https://www.agropomoc.pl/prod,184358,oringi.html a drugi https://www.agropomoc.pl/prod,184359,oringi.html a co do szarpania to może być wina kołków ustalajacych tloczkysko i ustawienia luzu odsyłam do instrukcji napraw strona 259 w drugiej części instrukcji na moim chomiku
link do instrukcji http://chomikuj.pl/tedi26ak/Case+5120+5130+5140+5150+instrukcja+napraw pobierz vol2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo9939    3
Napisano (edytowany)

Wymiana uszczelniaczy może nic nie dać jak w zbiorniczku nie ma oleju, przerabiałem to u siebie. Oleju powinno być tam prawie pełno. A to 100 zł starczy na obie strony wystarczy zabrać stare uszczelniacze do dobrego sklepu z uszczelnieniami dobiorą takie na miejscu a bedzie taniej jak te oryginalne. 

qaz123     u mnie też się jedna strona zapowietrzała to winny był zbiorniczek coś tam się przytkało czy coś bo wymieniliśmy uszczelnienia na hamulcach i nic a patrzymy w zbiorniczku płynu nie przybywa. Zdjęliśmy zbiorniczek, mechanik obejrzał coś porobił przy nim i problem znikł. Edytowano przez przemo9939

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qaz123    0

Przemo 9939 dzięki  masz racje problem jest po stronie zbiornika- zasobnika oleju. Przy braku oleju w nim należy najpierw sprawdzić zasilanie i przelew tj. króćce metalowe jak są  osadzone w odpływach ze zbiornika . Może komuś się przyda  taka informacja .Pompki nie muszą puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×