Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem ze wymieniam filtry skrzyni i hydrauliki i znalazlem dwa filtry wykrecane jeden przy kole za butla z powietrzem a drugi pod spodem mniej wiecej na srodku ciagnika. I gdzy pojechalem je zamowic okazalo sie ze jest jeszcze jeden filtr z wymiennym wkladem od skrzyni biegow a ja nie wiem gdzie on jest :/. Jak by ktos wiedzial i mi pomogl to byl bym bardzo wdzieczny ;) wszystkie podpowiedzi mile widziane :)

Opublikowano

pierwsze słyszę o takim czymś, ten za butlą jest od hydrauliki, a tan pomiędzy silnikiem a skrzynią jest od skrzyni. Może jest jakiś ssawny ale nawet na 1 przeglądzie serwisanci nigdzie głębiej nie zaglądali więc raczej nie ma czegoś takiego.

Opublikowano

oryginały JD silnika, hydrauliki, skrzyni, paliwa i zamiennik powietrza wyszły mnie 700zł do JD6200 wiec tu jest to samo, i nie wiem dlaczego wzorujesz się na tych zamiennikach. Przeglądałem kiedyś strone Fusch z olejami do jelonka, też takie bzdury pisali ile to się gdzie pomieści. A i olej dobierali nie taki jaki powinien być 

Opublikowano

nie nie spokojnie ;) zamienniki to tylko filtry sa kupione ;) oleje moze i nie sa orginaly jelenia ale kupione byly teraz do niego oleje z gornej polki a te filtry podobno tez nie sa takie zle a orginal wiadomo swoje kosztuje niestety :/...

Opublikowano

ja filterki tak jak pisałem oryginał, a olej leje do skrzyni Fusch stou (MC) 10W40, a silnik Fusch mot 15W40 i chodzi


A słuchaj, ten wkład może być do jakiejś innej wersji gdzie np filtr skrzyni lub hydrauliki ma kielich z wymiennym wkładem.

Opublikowano

bardzo mozliwe :) jak narazie to kupilem te dwa zamienniki (choc wydaje mi sie ze przy nastepnej wymianie filtrwo zaloze juz orginaly ;) ) a ten wklad poniewaz zamiennik kosztuje prawie dwie stowy to dopuki nie znajde miejsca gdzie on pasuje to nie bede go kupowal :). Jasko1993 a jesli jest tak jak mowisz ze ten wklad jest do innej wersji to poprostu go nie kupie i problem z glowy ;)


http://technikarolna.pl/czesci/john-deere-6410-usa-traktor3228-f1.php

http://technikarolna.pl/product.php?id_product=543258

 

tu znalazlem strone z (chyba) orginalnymi czesciami i tu tez jest taki wklad tylko ze tutaj pisze wklad filtra hydrauliki a nie skrzyni biegow i nawet cena jest podobna z tym zamiennikiem :/

teraz to juz sam niewiem o co tu chodzi i od czego ten wklad jest :P

Opublikowano

@jasko 1993 Filtry dla JD robi Donaldson więc po huk kupować to samo tylko z rysunkiem jelenia za 250 jak można za 120, poza tym powiedz czym kierowałeś się przy zakupie oleju fuchs bo oryginalny hygard jest przecież tańszy, a oleje dla JD robi shell który można kupić jeszc ze taniej.

Opublikowano

przy nowym serwis zalał mi na 1 przeglądzie Fuschem, i tak zostało ;p

przy drugim używanym też leje takie same oleje jak do nowego. 

Za bańkie 20l stou 10w40 zapłaciłem 325zł brutto wiec chyba nie jest to wygórowana cena, a silnikowy 20l za 270zł brutto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v