Nowak006

gdzie jest filtr skrzyni biegow john deere 6410

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
Nowak006    0

Witam. Mam taki problem ze wymieniam filtry skrzyni i hydrauliki i znalazlem dwa filtry wykrecane jeden przy kole za butla z powietrzem a drugi pod spodem mniej wiecej na srodku ciagnika. I gdzy pojechalem je zamowic okazalo sie ze jest jeszcze jeden filtr z wymiennym wkladem od skrzyni biegow a ja nie wiem gdzie on jest :/. Jak by ktos wiedzial i mi pomogl to byl bym bardzo wdzieczny ;) wszystkie podpowiedzi mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

pierwsze słyszę o takim czymś, ten za butlą jest od hydrauliki, a tan pomiędzy silnikiem a skrzynią jest od skrzyni. Może jest jakiś ssawny ale nawet na 1 przeglądzie serwisanci nigdzie głębiej nie zaglądali więc raczej nie ma czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasko1993    10

oryginały JD silnika, hydrauliki, skrzyni, paliwa i zamiennik powietrza wyszły mnie 700zł do JD6200 wiec tu jest to samo, i nie wiem dlaczego wzorujesz się na tych zamiennikach. Przeglądałem kiedyś strone Fusch z olejami do jelonka, też takie bzdury pisali ile to się gdzie pomieści. A i olej dobierali nie taki jaki powinien być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

nie nie spokojnie ;) zamienniki to tylko filtry sa kupione ;) oleje moze i nie sa orginaly jelenia ale kupione byly teraz do niego oleje z gornej polki a te filtry podobno tez nie sa takie zle a orginal wiadomo swoje kosztuje niestety :/...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

ja filterki tak jak pisałem oryginał, a olej leje do skrzyni Fusch stou (MC) 10W40, a silnik Fusch mot 15W40 i chodzi


A słuchaj, ten wkład może być do jakiejś innej wersji gdzie np filtr skrzyni lub hydrauliki ma kielich z wymiennym wkładem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

bardzo mozliwe :) jak narazie to kupilem te dwa zamienniki (choc wydaje mi sie ze przy nastepnej wymianie filtrwo zaloze juz orginaly ;) ) a ten wklad poniewaz zamiennik kosztuje prawie dwie stowy to dopuki nie znajde miejsca gdzie on pasuje to nie bede go kupowal :). Jasko1993 a jesli jest tak jak mowisz ze ten wklad jest do innej wersji to poprostu go nie kupie i problem z glowy ;)


http://technikarolna.pl/czesci/john-deere-6410-usa-traktor3228-f1.php

http://technikarolna.pl/product.php?id_product=543258

 

tu znalazlem strone z (chyba) orginalnymi czesciami i tu tez jest taki wklad tylko ze tutaj pisze wklad filtra hydrauliki a nie skrzyni biegow i nawet cena jest podobna z tym zamiennikiem :/

teraz to juz sam niewiem o co tu chodzi i od czego ten wklad jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    260

@jasko 1993 Filtry dla JD robi Donaldson więc po huk kupować to samo tylko z rysunkiem jelenia za 250 jak można za 120, poza tym powiedz czym kierowałeś się przy zakupie oleju fuchs bo oryginalny hygard jest przecież tańszy, a oleje dla JD robi shell który można kupić jeszc ze taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

przy nowym serwis zalał mi na 1 przeglądzie Fuschem, i tak zostało ;p

przy drugim używanym też leje takie same oleje jak do nowego. 

Za bańkie 20l stou 10w40 zapłaciłem 325zł brutto wiec chyba nie jest to wygórowana cena, a silnikowy 20l za 270zł brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
    • Przez rex15
      Chciałbym dolać nieco oleju do hydrauliki w jd7710, mysle, zeby dolać fuchsa, tylko nie wiem jakie oznaczenie wybrać, bo kilka rodzajów oni mają
    • Przez rex15
      Mam zamiar wymienić filtr hydrauliki w jd 7710 i z tego co wiem jest jeden z tyłu, obok siłownika wspomagającego. Jest jeszcze jakis drugi? Znalazłem kilka ofert:
      https://www.strefarolnika.pl/pl/p/FILTR-HYDRAULICZNY-JOHN-DEERE-P569401-BT9370-MPG-RE205726/3720
      https://www.mototraktor.pl/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726-p-9680.html - taki sam tylko sporo drozej czemuś
      https://sklep.gravit.pl/produkt/11140/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726  -oryginał
    • Przez rex15
      Mam problem w jd 7710, gdyż nie działa podswietlenie licznika. Rozebrałem ten licznik i diody są tylko pod wszystkimi wskaźnikami (kierunkowskazy, napęd itp) natomiast sam licznik nie wiem jak jest podswietlany. Licznik jest elektroniczny, bo z tego co kojarze były też mechaniczne zegary.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.