Skocz do zawartości
Nowak006

gdzie jest filtr skrzyni biegow john deere 6410

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
Nowak006    0

Witam. Mam taki problem ze wymieniam filtry skrzyni i hydrauliki i znalazlem dwa filtry wykrecane jeden przy kole za butla z powietrzem a drugi pod spodem mniej wiecej na srodku ciagnika. I gdzy pojechalem je zamowic okazalo sie ze jest jeszcze jeden filtr z wymiennym wkladem od skrzyni biegow a ja nie wiem gdzie on jest :/. Jak by ktos wiedzial i mi pomogl to byl bym bardzo wdzieczny ;) wszystkie podpowiedzi mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

pierwsze słyszę o takim czymś, ten za butlą jest od hydrauliki, a tan pomiędzy silnikiem a skrzynią jest od skrzyni. Może jest jakiś ssawny ale nawet na 1 przeglądzie serwisanci nigdzie głębiej nie zaglądali więc raczej nie ma czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasko1993    10

oryginały JD silnika, hydrauliki, skrzyni, paliwa i zamiennik powietrza wyszły mnie 700zł do JD6200 wiec tu jest to samo, i nie wiem dlaczego wzorujesz się na tych zamiennikach. Przeglądałem kiedyś strone Fusch z olejami do jelonka, też takie bzdury pisali ile to się gdzie pomieści. A i olej dobierali nie taki jaki powinien być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

nie nie spokojnie ;) zamienniki to tylko filtry sa kupione ;) oleje moze i nie sa orginaly jelenia ale kupione byly teraz do niego oleje z gornej polki a te filtry podobno tez nie sa takie zle a orginal wiadomo swoje kosztuje niestety :/...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

ja filterki tak jak pisałem oryginał, a olej leje do skrzyni Fusch stou (MC) 10W40, a silnik Fusch mot 15W40 i chodzi


A słuchaj, ten wkład może być do jakiejś innej wersji gdzie np filtr skrzyni lub hydrauliki ma kielich z wymiennym wkładem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

bardzo mozliwe :) jak narazie to kupilem te dwa zamienniki (choc wydaje mi sie ze przy nastepnej wymianie filtrwo zaloze juz orginaly ;) ) a ten wklad poniewaz zamiennik kosztuje prawie dwie stowy to dopuki nie znajde miejsca gdzie on pasuje to nie bede go kupowal :). Jasko1993 a jesli jest tak jak mowisz ze ten wklad jest do innej wersji to poprostu go nie kupie i problem z glowy ;)


http://technikarolna.pl/czesci/john-deere-6410-usa-traktor3228-f1.php

http://technikarolna.pl/product.php?id_product=543258

 

tu znalazlem strone z (chyba) orginalnymi czesciami i tu tez jest taki wklad tylko ze tutaj pisze wklad filtra hydrauliki a nie skrzyni biegow i nawet cena jest podobna z tym zamiennikiem :/

teraz to juz sam niewiem o co tu chodzi i od czego ten wklad jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

@jasko 1993 Filtry dla JD robi Donaldson więc po huk kupować to samo tylko z rysunkiem jelenia za 250 jak można za 120, poza tym powiedz czym kierowałeś się przy zakupie oleju fuchs bo oryginalny hygard jest przecież tańszy, a oleje dla JD robi shell który można kupić jeszc ze taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

przy nowym serwis zalał mi na 1 przeglądzie Fuschem, i tak zostało ;p

przy drugim używanym też leje takie same oleje jak do nowego. 

Za bańkie 20l stou 10w40 zapłaciłem 325zł brutto wiec chyba nie jest to wygórowana cena, a silnikowy 20l za 270zł brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×