Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Osobiście ja i znajomi lakiernicy i samochodziarze taką używamy http://allegro.pl/promocja-farecla-g3-pasta-polerska-mikrofibra-i5588150856.html  ale do tego, a dokładnie    http://allegro.pl/farecla-g3-1kg-pasta-polerska-do-lakieru-gabka-i5641228322.html  taki zestaw   

Gąbkę  pomarańczowa. Trochę  nanieść na powierznie pędzelkiem, gąbkę na fleksa  z niskimi obrotami, muszą być regulowane, obroty bardzo niski muszą być, do tego spryskiwacz wody, taki jak do mycia szyb.

Delikatnie woda spryskujesz i polerujesz  fleksem lakier wychodzi jak nowy. Nie można za mocno bo można przypalić. Nie mona za mocno lub bez wody bo można lakier przypalić, ale to ekstremalny efekt. 

Nawet pleskę, reflektory polerowałem i super wychodziło.Wszystko kupiłem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano (edytowane)

No wlasnie ten fleks Bo chyba szlifierka katowa ma za wysokie obroty do tego? Mam wiertarke z regulowanymi obrotami po ustawieniu na minimum ledwo sie kreci wiec chyba warto sprobowac. Dzieki za pomoc.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Szlifierka kontowa tak, ale z regulacją obrotów tylko, inaczej nie ma szans. Wiertarka też by dała rady, trza by tylko te kółko zamocować, na ma gwint 14 mm jak w szlifiercę,  reszty śruby podtoczyć pod wiertarkę i będzie dobrze.  może  masz jakiegoś kolege co by ci szlifirekę kontową pożyczył.Moja się spaliła to pożyczyłem. Powinno być  z 300-500 obrotów. Ale to szczelam, dokładnie nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v