Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
MarcinNH    42

Siemka, mam taki problem że mój zetor jest troche przymulony i na początku ciężko ma sie wkręcić na obroty np Jadąc z przyczepą pod górke redukuje z 5 na 4 i wtedy na 4 już wgl nie ma siły sie wkręcić i musze na 3 dać. Jazda z jedną przyczepą zboża. Mam porównanie do 6340 który po wciśnięciu gazu aż rwie sie do przodu u mnie takiego czegoś nie ma. Ciężko mi wyciągnąć pług pod góre na 2 gdzie 6340 idzie aż miło. Zetor mi nie kopci ani nic takiego. Na pełnych obrotach aż tak bardzo nie schodzi z nich ale ciężko do nich dotrzej od dołu. Filtry paliwa nowe odstojnik wyczyszczony. Ktoś coś wie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4096

Nikt nie zna Twojego ciągnika lepiej niż ty sam. Nie wiemy od kiedy, go masz, czy tak było zawsze, kiedy się to stało (zmiana paliwa, zmiana oleju, remont silnika lub wymiana osprzętu, itd.)

Przyczyn takiego stanu może być wiele. Nie od dziś wiadomo, że Zetorki to dobre ciągniki, ale mają tendencję do pociągnięcia z baku (niech nikt tu się nie obraża, bo nie o to chodzi).

Jeśli nie dymi a przymula może to być problem z układem paliwowym (przytkany przewód paliwowy, problemy z pompą wtryskową) lub złe ustawienie kąta wtrysku a nawet nieszczelności w komorze spalania (pierścienie)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Okej. Mam go przeszło półtora roku kiedyś tak nie było szedł normalnie jeszcze na jesień przy orce szedł dobrze teraz jakoś przy żniwach to zauwazyłem. Paliwo te same remont nie robiony nic nie wymieniane. Sprawdze przewody narazie. Później sie zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Skręcony wałek na pompie wtryskowej lub pompa do remontu.To jest 95% niedomagań tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    364

Kolego, a ten zetor jest przymulony tylko pod obciążeniem? Mój 7745 turbo jest taki jak ten twój 72 odkąd go posiadam, czyli jakieś 10 lat i zawsze wolno wchodzi na obroty, bez obciążenia też, czy to znaczy że coś z nim coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    93

Miałem to samo w 3320 w żniwa. Stracił moc, zamulił się i gasł. Pompa do remontu i chodzi znów jak 19 lat temu, zawstydzając wszystkie 60tki :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi866    24

też obstawiam pompe paliwową, tylko zawieś ją do jakiegoś porządnego warsztatu a nie kurnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 7745 było tak samo. Zacznij od sprawdzenia końcówek wtryskow, jeśli leją wymień na nowe (byle nie najtańsze) i podkręc na troche wieksze ciśnienie niz w oryginale. Nie chcę skłamać, ale ja u siebie chyba ustawiłem na 170. Jeśli to mało, a raczej tak będzie, to pompa do regeneracji i poproś, żeby deczko podkręcili dawkę paliwa. Do tego wszystkie filtry i w moim przypadku zupełnie inny ciągnik, wręcz nie do poznania :D teraz nie idzie go okiełznać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×