Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrewk    77

Po wyłącznie nie gasną kontrolki. Zawsze po pewnym czasie gasły ( pisze nawet w instrukcji, że tak ma być ). Teraz stał całą noc i z rana zdziwienie, że się palą. Co należy sprawdzić ? Bo nie widzi mi się codzienne zdejmowanie klem... OD momentu kupna stacyjka jest taka trochę rozklekotana i nie da rady wyjąć kluczyka. Może mieć coś wspólnego ?

 

Druga sprawa dotyczy hamulców. Jak długo należy je odpowietrzać ? Oleju jest min w skrzyni i na wybojach najprawdopodobniej się przypowietrzyły, bo do tej pory były jak brzytwa. Teraz łapią przy samym dole i tak naprawdę to więcej hamuje spinając napęd ;)


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Jak to przy czym ? Gaszę silnik palą się kontrolki te co zawsze, chyba 3szt i zawsze po ok 1min gasły. Dziś idę odpalać ciągnik i patrzę, że nadal się palą. Kilka razy w ciągu dnia go gasiłem i nigdy nie zgasły. teraz stoi z odpiętymi klemami - po założeniu licznik czysty, po włączeniu zapłonu i wyłączeniu nadal się palą.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

seria 61XX


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Hamulce odpowietrzę, niedługo zbliża się wymiana oleju w przekładni to przy okazji przepłukam cały układ. Co do kontrolek to nie chcę iść na skróty i coś drutować zakładając dodatkowe odcięcia. Chcę zrobić to tak jak wyszło z fabryki.

 

Spróbuję najpierw wymienić stacyjkę.

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Stacyjka wymieniona, problem pozostał :blink: jakieś pomysły ? Gaszę silnik i zostają trzy kontroli : A, zając i napęd 4x4. Zawsze tak było tylko, że po ok 1min wszystko gasło. Ponoć MFy tak mają. Na ten moment nic mi nie gaśnie i znowu trzeba lecieć klemy zdejmować. Jedyny + to taki, że teraz rozrusznik mi nie stuka tylko idealnie łączy. Czekam na jakieś pomysły :)

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Pod pedałem sprzęgła jest włącznik, może się zaciął, odepnij wtyczkę przy nim i sprawdź wtedy czy gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Gdzie on jest i jak to sprawdzić ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    1

z prawej strony za tylnym kołem w okolicach filtra hydrauliki. Sprawdź czy przewody od niego nie mają gdzieś zwarcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Sprawdziłem czujnik pod sprzęgłem. Jest ok. Posprawdzałem czujniki koło filtra bo nie wiem, dokładnie który to i wszystko wygląda ok. Wizualnie do niczego nie mogłem się doczepić. Zauważyłem, że gdy wciskam sprzęgło, zapalają się kontrolki, później przekręcam na zapłon i póki nie odpalę silnika wszystko po przekręceniu na stop gaśnie. Jak odpalę to nie ma szans aby te trzy kontrolki zgasły...


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Moze ktos zrobic foto gdzie dokladnie znajduje sie czujnik cisnienia hydrauliki ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Znalazlem se na forum, czujnik wyczyszczony z brudu jak i styki. Kable sprawdzone. Nic sie nie zminilo. Mam jednak news'a, po zsunieciu czarnego kabla kontrolki natychmiast gasna. Oznacza to chyba, ze czujnik nie daje impulsu, ze cisnienie spadlo i kontrolki caly czas sie pala ? Dobrze rozumuje ? Fajnie by bylo gdyby ktos potwierdzil moja teze bo nie chce kolejny raz trafic kula w plot ;) czujnik jednak swoje kosztuje...


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Czujnik wymieniony. Nic sie nie zmienilo... Jakies pomysly bo mi juz brakuje. Po odlaczeniu wtyczki z kompa do ktorej ida kable od czujnika kontrolki gasna.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wymieniłem ten czujnik i ciągnik poszedł na 10h do orki i od tamtej pory jest wszystko tak jak ma być :)


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.