grzegorz_78

obroty mlocarni claas merkator 70

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
grzegorz_78    2

Witam ,potrzebuje porady.Podczas koszenia obrotow na mlocarni nie moglem ustawic wiecej niz 800. Myslalem ze to przez podpieta sieczkarnie. Koszac jednak bez sieczkarni to obroty byly  na 800 i nie moglem zwiekszyc obrotow.Jakies sugestie? Od czego zaczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

Tam pewnie jest normalna bezstopniowa przekładnia? Zobacz w jakiej pozycji masz pas na kołach przy maksymalnej prędkości obr. czy już jest na krawędzi czy w środku koła.

Może być zużyty tj. za wąski. Jest ścisło tylko za mało koła rozszerza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

Zdarte są pasy na młocarni po bokach, ja też tak kiedyś miałem że 900 to było max kupiłem nowe pasy i obroty zaraz poszły do góry ponadto i koła pasowe już są poddarte i jedno z drugim przynosi taki skutek, jest jeszcze jedno wyjście z sytuacji i już ten problem opisywałem w tym temacie, można podłożyć pod siłowniczki podkładki aby lepiej i dalej dociskały koła żaluzjowe co automatycznie zwiększy obroty młocarni ja tak zrobiłem zanim zmieniłem pasy i sporo poniosło obroty na mlocarni coś ponad tysiąc dokładnie nie pamiętam do ilu bo to już kawałek czasu temu ,ale to jedyna możliwość bez wymiany pasów na dorażnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz_78    2

Tak byc raczej nie powinno, skoro jednego dnia kosze zboze i obroty  byly 110-1200.Drugiego dnia obroty max to 800 i nie da rady zwiekszyc,jesli byla by to wina pasa to moim zdaniem obiawialoby sie to stopniowo.Pas nie wydrze sie w ciagu paru godzin pracy w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

W takim przypadku jedyna myśl mi do głowy przychodzi w tej usterce że  nie chodzi płynnie wariator młocarni bo jest zapieczony na tulei, pewnie nie smarujesz kalamitki tej pod sprężyną na wariatorach osadzonych na wale młocarni, najczęściej tam zapieka na tej tulei, lub też wariator zapieka na wale jezdnym też tam jest tuleja ślizgowa wariatorów, to jedyna możliwość jeśli raz pozyskuje wymagane obroty a, innym razem już nie, a powinny płynnie chodzić te przekładnie i wtedy w całym zakresie obrotów masz płynną regulację .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falcon83    0

Zapieczony wariator na 100%,przerobiłem to na młocarni, jezdnym a nawet na wariatorze motowideł tym na linkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TomaszStach
      Witam was serdecznie. Potrzebuję pomocy. Chciałem wymienić płyn chłodniczy w dominatorze 76 z silnikiem Mercedesa. Z chłodnicy spuściłem ok 10l. Ale śruba w silniku do spuszczania jest nie do ruszenia. Okrągła, pozbijana przecinakiem itd. W związku z tym, czy jest jakieś inne miejsce, żeby ten płyn z bloku spuścić? Nie wiem, jaki to płyn, jaki rodzaj. Wiem tylko, że jest gęsty, zielono niebieski, i na przeglądach nie mógł odczytać go refraktometrem. Inne bez problemu, a przy tym mówi, że wogóle nic nie widzi. Czy można go zmieszać w ciemno z jakimś innym koncentratem? Nie zważy się, czy coś? 
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Robert695
      Witam forumowiczów.
      Mam problem ze swoim dominatorem 86.w poprzednim sezonie wymieniłem pas jezdny do już plutna wyszły na górę.problem pojawia się i przed wymianą.Polega na tym że gdy przyspieszacz jest prawie na maxa to slazga mi się pas od jazdy.wariator mechaniczny ten na sprężynie obstawiam za sprawny.Chce przyjrzeć się hydraulicznemu.ale zeby na darmo nie rozbierać. To pytam czy ktoś wie jakie cisnienie powinno być podane na ten wariator.
      Na kołach widać że pad ciągnie cały czas brzegami, czyli tak jak ma być.
      Proszę o jakieś wskazówki.
       
    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez krzys14iek
      Witam, chcę wymienić Bizona na Claasa (na 150 ha Bizon trochę za mały). Myślę o Claasie 108s i chciałbym się o parę rzeczy zapytać kogoś kto posiada taki. Chodzi głównie o to czy taki o to kombajn posiada przyspieszacz (tj Bizon) i czy kombajn jest przystosowany do wysuwanych motowideł, i jakby była możliwość to mniej wiecej opisać sterowanie w kabinie, najlepiej na zdjeciu mniej wiecej co do czego służy. U mnie w okolicy nie znam nikogo kto ma takiego więc tutaj pytam. Chyba że jest ktoś z powiatu kościańskiego albo kawałek dalej to chętnie bym przyjechał obejrzeć taki kombajn. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.