Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomek15h

Siłownik elektryczny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek15h    14

Witam .Mam pytanie do tych co się znają lepiej na elektryce.Chodzi mi o zamontowanie siłownika elektrycznego ( z anteny satelitarnej) do opryskiwacza w ramach regulowanej stabilizacji belki.Z siłownika wychodzą 4 przewody dwa z nich po podłączeniu do + i - akumulatora sprawiają że siłownik sie wysówa a jeśli podłącze je na przemian to siłownik działa w odwrotną stronę,zaś dwa przewody są nie aktywne .Chodzi mi o to jakiego przełącznika użyć aby to sprawnie działało.Bo chyba zwykły przełacznik np. od kierunkowskazów nie spełni tutaj roli.Prodsze o poradę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Witam .Mam pytanie do tych co się znają lepiej na elektryce.Chodzi mi o zamontowanie siłownika elektrycznego ( z anteny satelitarnej) do opryskiwacza w ramach regulowanej stabilizacji belki.Z siłownika wychodzą 4 przewody dwa z nich po podłączeniu do + i - akumulatora sprawiają że siłownik sie wysówa a jeśli podłącze je na przemian to siłownik działa w odwrotną stronę,zaś dwa przewody są nie aktywne .Chodzi mi o to jakiego przełącznika użyć aby to sprawnie działało.Bo chyba zwykły przełacznik np. od kierunkowskazów nie spełni tutaj roli.Prodsze o poradę???

Sprawę załatwi włącznik od podnośnika do szyb ze szrotowego auta, on zamienia bieguny prądu( przy podłączaniu sprawdź dokładnie jak i na jakie styki zamienia bieguny. Po puszczeniu przycisku siłownik będzie natychmiast zatrzymywał się, bo przełącznik zwiera styki współpracującego silnika. Taki ze starego WV za 5zł, kieruj się kształtem końcówek elektrycznych aby znów nie bujać się z poszukiwaniem fabrycznych konektorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat181    5

Czy mógłbyś zamieścić jakieś zdjęcia tego siłownika i napisać skąd go zdobyłeś gdzie można dostać i jak połączyć z belką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

dobre rozwiązanie to było zamieszczone w TAP wraz ze zdjęciem

koleś zrobił taką regulację ale z lewarka od malucha, i silnika elektrycznego wycieraczek malucha, a takie rzeczy szukać lepiej na złomie a nie na szrocie, czyli mniejszy koszt

 

 

 

zaraz zaraz zaraz

myślałem nad tym na jakiej zasadzie działa EHR ( jakie dodatkowe siłowniki i sterowanie), aż tu mnie olśniło, że przecież to musi być coś podobnego do tej regulacji belki polowej, tylko trzeba po prostu poprzerabiać,

w C-360 było by raczej dość trudno, bo gdzie tą regulację przymocować, ale przy zetorze 7*** można przymocować tuż pod kabiną, a jak już jest to z tyłu na błotnikach zamontować przyciski od ehr i gucio, szpanować jest czym :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×