Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Oleje
Lukas85    13

Mam pytanie odnosnie uzywania roznych maszyn wykorzystujacych hydraulike w ciagniku TDD. Przykładowo do zwozenia bel uzywalem do tej pory masztu od widlaka, sterowanego z jednego wyjscia hydrauliki ciagnika. Widlak wczesniej wspolpracowal z ciahnikiem Ursus 3512 a teraz ma pracowac wymiennie wlasnie z tym ciagnikiem i z TDD, w ktorym mam oleje Ambra. Jak myslicie czy nic sie nie stanie jezeli bede uzywal tego masztu wymiennie w obu ciagnikach? Chodzi o to ze czesc oleju zawsze zostaje w silowniku i zmiesza sie z innym w drugim ciagniku. O ursusa sie nie martwie ale nie wiem jak to zniesie NH. Tak samo jest z prasa zwijajaca, w ktorej przeciez tez zostaje pewna ilosc oleju.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

było o tym w innych tematach, coś tam o lampo było że się chydraulika zatkała jakims paprochem czy olej zburzył, bardzo ważny temat został poruszony, bo przepłukac jakoś chydraulikę w maszynach można ale potem to juz chyba ursusa nie będziesz czepiał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    13

wlasnie nie wiem moze do bel slomy... ale z drugiej strony niewygodne jest w ursuscie przelaczanie reduktora pomiedzy dzianiem podnosnika a hydraulika. Do tej pory bele slomy zwozilem C-330 i bylo ok.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nieprzejmuj sie nic sie nie stanie ja mam w nh ambre a w zetorku i ursusie hipol i tam narazie sie nic nie zapchalo i nieraz sie od sasiada pozycza jakos maszyne i tez ciort wie jaki tam w niej jest olej i jakos jest dobrze to chyba niema sie tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

Dobrze dla układu hydrauliki i skrzyni to napewno nie jest. Ambra z hipolem się nie miesza i robić tego nie wolno. Przynajmniej z tego co ja wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Szkoda, że Ambra do hydrauliki ma wysoką cenę, 20L-380zł. Ja narazie staram sie nie mieszać oleju ze starych maszyn.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekopal    0

Witam!

Od dwóch lat jestem posiadaczem New Hollanda TD80D

przy 50 mtg miał zrobiony pierwszy przegląd, wymieniony olej silnikowy i filtr oleju i paliwa.

Teraz po dwóch latach ma na liczniku 330 mtg i należy mu się następny przegląd

 

Z tego co wyczytałem z książki to należy

1) wymienić filtry:

a) oleju silnikowego

;) wspomagania układu kierowniczego

c) oleju hydraulicznego

d) paliwa

2) wymienić olej silnikowy

3) uzupełnić olej: (Ambra Supergold SAE 15W-40, NH 330G)

a) w głównych przekładniach redukcyjnych (Ambra Multi G, NH410B)

:D tylnej przekładni napędowej (Ambra Multi G, NH410B)

c) korpusie osi przedniej (Ambra Multi G, NH410B)

d) piastach redukcyjnych osi przedniej (Ambra Multi G, NH410B)

Natomiast z powodu upływu tych dwóch lat bez względu na przebieg zaleca się aby wymienić :

a) olej w korpusie osi przedniej (Ambra Multi G, NH410B)

:) olej w przekładni głównej piast osi przedniej (Ambra Multi G, NH410B)

c) płyn w chłodnicy (Ambra Agriflu NH-900A)

d) olej hydrauliczny i w przekładni napędowej (Ambra Multi G, NH410B)

e) olej głównej przekładni redukcyjnej (Ambra Multi G, NH410B)

 

 

- Czy można przy tak małym przebiegu wymienić w/w filtry, olej silnikowy, a olej przekładniowy Multi G tylko uzupełnić?

- Czy można użyć zamienników olejów i filtrów? Jeśli tak to jakich?

W lokalnym sklepie mi proponowano:

do silnika - PLATINUM CH-4 15W40

a do skrzyni - ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30

Filtry natomiast proponują firmy SF.

Co myślicie o tych zamiennikach? Można ich użyć do tego ciągnika.

Z góry dziękuję za opinię i podpowiedź

pozdrawiam

Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasiu123    0

Pamiętaj, że jeżeli filtr będzie dobrany po numerze oryginalnym to musi on spełniać te same wymagania co narzucił producent, obojętnie czy to będzie filtr SF, Hifi czy Donaldson. Najgorzej jak ktoś dobiera filtry po gwincie...

Proponuje odwiedzić sklep http://www.strefarolnika.pl mają filtry do wszystkich marek w zamienniku i oleje Ambra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×