Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich rolników na tym forum.Przechodzę do rzeczy o tuż mam zamiar zakupić na moje 12 ha gospodarstwo ciągnik marki Zetor 10145 i tu mam kilka pytań do użytkowników tych oto sprzętów czy Ursus seria ciężka:

 

1.Gdzie znajduje się dźwignia o hydrauliki to znaczy od kipru i jakie ma położenia

2.W którym miejscu załącza się przedni napęd i czym

3.Gdzie i czym ustawia się wałek zależny nie zależny

 

Wiem że ktoś sobie pomyśli że nie mam pojęcia ale gospodarstwo dopiero nie dawno odziedziczyłem ale się uczę

Opublikowano

Na 12ha tyle km to głupota. A jeszcze jak masz te kawałki po 2 ha to będzie palił a mało robić. Chyba że masz zamiar rozwijać się i nabyć jeszcze z naście ha. Ta poza tematem to ja na 80ha mam 90km. :-)

Opublikowano

1.Gdzie znajduje się dźwignia o hydrauliki to znaczy od kipru i jakie ma położenia

2.W którym miejscu załącza się przedni napęd i czym

3.Gdzie i czym ustawia się wałek zależny nie zależny

1. jak siądziesz na siedzeniu i luźno puścisz ręce to będziesz ją miał po prawej stronie - tam gdzie podnoszenie TUZu. Do przodu masz pompowanie oleju na jednym gnieździe a powrót na drugim a w drugą stronę to masz na odwrót. Przyczepę w jedno wepniesz i tą samą dźwignią.

2. W starszych modelach to jak siedzisz to wychyl się lekko do tyłu i po lewej stronie takie coś do pociągnięcia do góry, w nowszych jest przycisk.

3. zależny? Nie wiem.

Opublikowano

A to pokrętło od czego i z tyłu ta mała wajcha?Gdzie jest dźwignia od załączenia 4x4 jak ona wygląda jak by ktoś dał zdięie tego był bym wdzięczny to jest jedna wajcha od kiprowania?Bo widziałem jak ursus 10014 z tyłu podobno dodatkową.Wcześniej nie miałem styczności z gospodarstwem i gdy je mam planuję dac pomocnika zetorowi małemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Czesc, przychodzę z pytaniem o wzmacniacz momentu w moim zetorze 8145. na zimnym wszystko wydaje sie być w porządku natomiast na rozgrzanym po wrzuceniu zająca ciągnik jakby lekko dostaje " kopa " ale nie dokońca i potem za chwilę sie załącza do końca. Czasem jak schodzę z obrotów to potrafi sam zrzucić na żółwia. Olej w skrzyni jest, śruba od regulacji pod schodkami rozkontrowana jakimś cudem. Mam plan ją lekko dokręcać o jakies pol obrotu i sprawdzać oczywiście na gorącym 
    • Przez Latashi
      Witam wszystkich, noszę się z zamiarem wymiany mojego Zetora 10045 na coś innego, zachodniego. Ale pojawiają się wątpliwości czy warto bo nie wiadomo co się kupi, a tu wiem co mam i co jest do naprawy ( trochę by się uzbierało, ale to w większości pierdoły, wyciek, elektryka, lakier, przedni napęd, hamulce i można by do skrzyni zajrzec bo jak się rozgrzeje to ślizga się na żołwiu) wszystko do ogarnięcia ale już trochę denerwuje że zawsze coś i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Jeżeli doszło by do wymiany to na pewno byłby komfort, być może lepsze wykonanie części zamiennych i na pewno młodszy, ale tak jak mówię czy warto. Podpowiedzcie coś bo sam nie wiem co robić. Pracuje na 20 hektarach jako główny traktor z pługiem obrotowym, agregatem uprawowo siewnym i talerzowka.
    • Przez rolkam72
      Witam. 
      Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone .
      Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być  
      Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 
      Zdjęcie bezpieczników poniżej .
      Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone .
      Dziękuję za każdą odpowiedź 

    • Przez damianhaczynski
      Witam wszystkich
      Mam taki problem gdyż ponieważ jadą swoim zetorem 8011 normalnie na 4 biegu przy zerowym obciążeniu, to jadący taki sam ciągnik wyprzedza mnie bez żadnego problemu. I teraz jest taki w tym wszystkim problem, że nie wiem o co chodzi,  na początku myślałem, że może mam włączonego tak zwanego żółwia, ale był on wyłączony. Po pewnym czasie też przyszło mi na myśl że to może być wina kół ponieważ w moim mam koła balonowe, ale myśląc nad tym dłużej stwierdziłem że nie jest to też przyczyna mojego problemu. I teraz pytanie do was w czym może być ten problem że mój ciągnik tak wolno się porusza, bo patrząc tak poglądowo instrukcja mówi że dany ciągnik powinien poruszać się z max prędkością 28km/h no a mój w przybliżeniu porusza się tak max do 23km/h. Macie może jakiś pomysł co jest przyczyną? 
    • Przez Kilus25
      Witam, mam problem z podnośnikiem w zts Zetor 16245, problem jest taki że podnosi tylko do pewnego momentu i przestaje.Filtry pozmieniane olej nowy tłok cylinder rozdzielacz chodzi dobrze.Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v