zeus320

Hamulce Volvo BM 830

Polecane posty

zeus320    0

Witam serdecznie.

 

Czy ktoś może wie jak sie wymienia w tym kombajnie klocki hamulcowe? Po zdjęciu koła nie wydaje mi sie że można to zrobić bez dobierania sie do skrzyni biegów.

 

proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

ja w volvo 1150 rozbierałem z 2 stron skrzyni na wierzchu na wałku atakującym co wchodzi do koła  masz bębny i je odkręcasz i masz okładziny ale co ci się dzieje u mnie nie hamował bo pompki stały cylinderki się zapiekły ale wszystko udało się rozruszać bez kupowania a i wężyki ciekły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus320    0

w moim typie sa klocki hamulcowe tzn juz zostały same blachy i nie wiem jak je wymienic... Aż nie chce sie wierzyc ze aby zmienic klocki trzeba by było rozkrecac skrzynie biegów...troche to chore...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lewastrona to male piwo zdejmujesz koło i sobie poradzisz musisz wybic bolce trzymające klocki i zdjąć tarcze.
Prawa strona niestety odkrecic ta wielką nakrętke ja uzyw klucza do rur tam jest zabezpieczenie sprezynowe i uwaga musisz zdjac prawe kolo tak jak po drugiej stronie i odkrecic 2 srobki w ramie wtedy wysuniesz walek ze skrzyni ale uwaga trzeba spuscic z niej olej wysuwasz walek powoli dobijając tarcze bo zachaczy o sprzeglo.. łatwo nie będzie ale sie uda napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeus320    0

dzieki wszystkim za podpowiedzi... pomalutku i zrobilem wszystko...wymienilem klocki i zmienilem tarcz sprzeglowa. Jesli chodzi o wymiane klockow to wyjalem cala skrzynie i moglem sobie na stole robic znia wszystko.;)

Jeszcze jedno pytanko... jaki olej dolac hydrauliczny bo patrze ze troszeczke za malo...??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja lalem hydrauliczno przekladniowy bo taki akurat miałem.
Masz jakis patent na rozrbranie sprzęgła bo robilem skrzynie w swoim zalozylem bylo ok umylem go myjka bo cieklo z rozdzielacza i sprzęgła niema juz 3 raz skrzynie wyciągam w tym roku :/

Edytowano przez KrystianOkopiski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Sprzedam kombajn ziemniaczany ANNA. Rocznik 89, mało użytkowany. Stan bardzo dobry, gotowy do pracy. Nigdy nie nocował pod chmurką. Cena 12tys
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


    • Przez JJaaJJoo
      Witam tak jak w tytule chciałbym zakupić kombajn zbożowy marki Volvo (830/1130)
      Ktoś ?! Coś ?!

    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.