Skocz do zawartości
tomek9456

Mtz 82 problem z elektryką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek9456    0

Witam mam problem tak jak w temacie a mianowicie po właczeniu czy to kierunkowskazow bądz też świateł zaczyna tak brakować prądu iż nawet wskazówka na zegarze od poziomu paliwa spada jakby miał pusto po wyłączeniu świateł lub kierunków wskazówki są normalnie i również po odpaleniu silnika jest to samo że wskazówki wariują. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiej pomocy oczekujesz? Mam przyjechać i Ci to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to Ci powiem, że miałem setki razy taki problem i za każdym razem rozwiązanie było inne... A Ty nie masz zielonego pojęcia o instalacjach elektrycznych, bo przed napisaniem tematu nie sprawdziłeś nic, więc sam i tak tego nie naprawisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No nie napisałem ale sprawdzałem bezpieczniki i przewody pod kierownicą ale nic nie znalazłem i nie wiem co jest tego przyczyną i dlatego napisałem na forum.
Dodam jeszcze iż gdy właczę tylne halogeny lub lampe oświetlającą od środka kabine problemu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie sprawdziłeś, bo jakbyś to zrobił tak jak należy, to znalazłbyś przyczynę. Twoje "sprawdzanie" polegało pewnie na obejrzeniu przewodów, a to nic nie wnosi do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Połączenia należy przedzwonić prądem co najmniej 10A i wszystko będzie wiadomo. Ale tak jak napisałem Ci wcześniej sam tego nie zrobisz, bo nie masz wiedzy i sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    261

poczysc wszystkie zaciski bo moze masy dobrej nie ma i to nsjprostrza przyczyna


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Na wszystkie, gdzie płyną duże prądy. I nie słuchaj tych wszystkich porad, które już tu się pojawiają, bo zaraz się zacznie: u mnie było to, a u mnie tamto. To nie jest metoda szukania problemu. I nie piszę tego złośliwie jak niektórzy uważają, tylko w takim przypadku nie da się napisać gdzie masz zajrzeć żeby naprawić, bo przyczyn może być dużo. Będąc przy ciągniku można to naprawić w pół godziny, ale przez internet się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

I właśnie idąc tropem masy okazało się że masa od przerywacza kierunkowskazów znika nie wiadomo czemu tak sie stało bo kabelek nie był ruszany nigdy no ale problem udało sie rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No widzisz i po co było się upierać, że sprawdzałeś wszystko pod deską skoro tak nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Ale ja się nie upierałem tylko mówiłem że raczej wszsystko sparawdziłem no i się myliłem ale najważniejsze że udało się rozwiązać problem w własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.