Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni posiadam ww fendta. Znalazłem na naszym forum że te fendty jadą 30 lub 40km/h a mój jedzie 35km/h. 6 bieg normalnie właczam także zablokowany nie jest. Ktoś coś wie na ten temat ?

Opublikowano

kolego zaciagnij gaz reczny do konca na 6 biegu i pojedzie 40. linka pedału gazu noznego jest troche dłuższa niż recznego i dlatego na nożnym idzie tylko 35, u mnie jest tak samo dopiero jak zaciagne reczny gaz na maxa to idzie 40-41,5 km/h

Opublikowano

Zaciągałem ręczny gaz, mierzone nawigacją, bo też mam problem nie pokazuje mi prędkości jazdy i obrotów silnika. gdzie znajdują się jakies czujniki ?

Opublikowano

a wyświetlacz masz cały ? zobacz czy jest podłączony w ogóle. Pod podłoga masz dźwignie od nożnego pedału gazu, zdejmij  wygłuszenie odkręć czarno blachę na 4 śruby i możesz podregulować na dźwigni, u mnie obroty przy 40km/h są w granicy 2400 obr/min 

Opublikowano

wyświetlacz cały podłączone są 3 kostki. Dziś zaczął działać prędkościomierz (brat jeździł) i niestety nie miałem kiedy sprawdzić ile pokazuje w ciągniku. Ten fendt nie ma półbiegów to jest 86r produkcji

Opublikowano

jestem zielony trochę jeśli chodzi o skrzynie w tym ciągniku. W podłodze jest taki reduktor żółw/zając, potem w boku jest dźwignia I, II i R a na największej 1do 6. Więc która to te półbiegi ? Wiesz może gdzie jest jakiś czujnik obrotów silnika ? Bo nie wskazuje obrotów a będą mi przydatne, ciągniczek pójdzie w prasę

Opublikowano

Chodziło mi o ten reduktor I , II oraz R.Tak czy siak sam tego nie odblokujesz,lepiej powierzyć to komuś kto ogarniał już te tematy.

Opublikowano

Autoostrowski nie wiem jakiego masz fendta ale raczej czujnik prędkości znajduje się przy tarczy hamulcowej na wale.Dokładniej opisując nad nią.

Krzycho88 nie ma jeszcze jednej pozycji,ale możliwe,że masz zablokowaną jedną pozycję na ostatnim biegu,ale na innych będzie wchodzić bez problemu.

Opublikowano

dzięki zoch jutro zobaczę ale od góry na tarczy to będzie ciężko coś zobaczyć fend 307 ci 2003r dla krzycho mam podobną skrzynię w częściach ale z tego co się oriętuję to tam jest często tylko trzy pozycie ja mam ciągnik z taką skrzynią i ma cztery poztcie ale ta czwarta to jest coś takiego jak udogodnienie nie wie jak to nazwać ale tak jak by dwie pozycie to to samo takie mam wrażenie a prędkość w tych skrzyniach to budowa skrzyni występuje wiele gatunków głuwnie ruznica to główny wałek co jdzie od sprzęgła ma różne ilości zębow to przerabiałem a 35 to nie tak żle.

Opublikowano

krzycho88 no właśnie i o to chodzi,że prawdopodobnie jeśli odblkowałbyś na pierwszym reduktorze ostatni bieg czyli 6 to ciągnik latałby 45 km/h.

Opublikowano

No to trzeba cos na wodzikach szukać O.o Kolego Zoch a wiesz cos o obrotach silnika skąd są brane ? Mam jakiś czujnik za rozrusznikiem podłączyłem prawdopodobnie pasujące 2 kable ale bez zmian jakich kolwiek, idąc po kablach natrafiłem na kostkę a jak ja rozłącze to giną zera od obrotów i prędkości ale na tym mój trop się kończy :P

Opublikowano (edytowane)

poinformuje oczywiście ale kiedy się tym zajmę to nie wiem bo chyba u wszystkich żniwa idą ;) działają już obroty silnika i to mi wystarczy na żniwa. Przyczyną braku obrotów na zegarze był zabrudzony czujnik, znajduje on się pod rozrusznikiem wyglądem przypomina zwykły czujnik od ciśnienia na 2 kable :)

Edytowane przez krzycho88
Opublikowano

Kolego Arturos21 jak to zrobiłeś ze odblokowałeś możesz to opisać ? ja ściągałem podłogę w kabinie no i jest skrzynia i ze skrzyni wychodzi taka kolumna jakby do góry do kabiny z biegami. I dalej nie wiem jak to opanować! pomógłbyś to jakoś przedstawic opisać czy jakieś zdjecia.Z góry dzięki

 

Opublikowano

trzeba podłogę zdemontować i tam gdzie siedzenie też i rozebrać  wajchy zmiany biegów  i dostać się do dekla gdzie są wodziki trzeba tez te rurki od hamulców rozebrać i wyjąć ten sworzeń który trzyma siłowniki podnośnika  i odkręcić dekiel od skrzyni i będą wodziki dostępne i tam miedzy wodzikiem reduktora i 5-6 bedzie trzpień który trzeba wyjąc ja wodzik reduktora wysunąłem  i magnesem wyjąłem a i jeszcze nagrzewnice musiałem zdemontować aby wyjąć tą pokrywę teraz jedzie na max 47 48 pozdrawiam 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro123
      Mam problem, w moim MF 3630 niedawno kupionym jest dziwny problem a mianowicie jeździ szybciej do tyłu niż do przodu.
      Do tyłu 30 km/ha a do przodu 24km/ha max. Jest w nim skrzynia 8-stopniowa bez power shifta, zwykła manualna , cztery biegi na żółwiu i cztery na zającu działają bez zarzutu.Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna, czy możeliwe że tryby są żle założone.
    • Przez Krzyser
      Witam. Jest problem z MF 3085 tego rodzaju że w podczas jazdy na 4 biegu szosowym (zając) po przejściu z półbiegu C na D nie chce utrzymać prędkości i po chwili zaczną świecić się wszyskie 4 diody od dynashiftu, następnie sam przełączy się na prędkość C a niekiedy nawet B. Dzieje się tak tylko na pełnych obrotach silnika i tylko na 4 szosowym biegu. Natomist nie ma takich objawów na żółwiu. Pozostałe wszyskie funkcje ciągnika działają bez zarzutu. Jeśli ktoś mógł by coś mi doradzić w tym kierunku to byłbym wdzięczny.
    • Przez MIRAS699
      Witam mam taki problem ze skrzynią w MF3080 a mianowicie w ciągniku był wymieniony SPEED SHIFT bo biegi wylatywały i przed naprawą ciągnik jechał 40km/h a po naprawie jedzie 25km/h.Jest to sprawdzone na GPS,naprawy dokonywał mechanik jak mu powiedziałem że jedzie wolniej ciągnik powiedział że on nie wie jaka jest przyczyna i musi tak zostać.Więc pytam was czy można coś z tym zrobić i jak może być przyczyna
       
       
      PS;za naprawę z częściami zapłaciłem 8tyś
    • Przez adam882
      Witam Mam ursusa 4514 z 2009 r i chcialbym sie dowiedziec jak mam odczytac ta tabele. jaki biegiem i jakie obroty silnika zeby uzyskac 540 wom i predkosc np 6 km/h
       
      http://***.com.pl/ga...2&view=no_count
    • Przez Janek313
      witam!
      zepsuł mi się opryskiwacz a konkretnie to wtyczka od czujnika prędkości po rozebraniu zostały 3 kable jeden czarny,niebieski,brązowy jak je podłączyć według instrukcji to były podłączone 2 pod mase i brązowy pod odbieranie impulsów jak bym podłączył brązowy kabel pod odbieranie impulsów ale jak te 2 podłonczyć może jeden pod mase a drugi pod 12v?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v