Skocz do zawartości
krzycho88

Fendt 611 LS prędkość jazdy

Polecane posty

krzycho88    0

Witam, od kilku dni posiadam ww fendta. Znalazłem na naszym forum że te fendty jadą 30 lub 40km/h a mój jedzie 35km/h. 6 bieg normalnie właczam także zablokowany nie jest. Ktoś coś wie na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krupson    9

kolego zaciagnij gaz reczny do konca na 6 biegu i pojedzie 40. linka pedału gazu noznego jest troche dłuższa niż recznego i dlatego na nożnym idzie tylko 35, u mnie jest tak samo dopiero jak zaciagne reczny gaz na maxa to idzie 40-41,5 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Zaciągałem ręczny gaz, mierzone nawigacją, bo też mam problem nie pokazuje mi prędkości jazdy i obrotów silnika. gdzie znajdują się jakies czujniki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krupson    9

a wyświetlacz masz cały ? zobacz czy jest podłączony w ogóle. Pod podłoga masz dźwignie od nożnego pedału gazu, zdejmij  wygłuszenie odkręć czarno blachę na 4 śruby i możesz podregulować na dźwigni, u mnie obroty przy 40km/h są w granicy 2400 obr/min 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Możliwe ze twoja maszyna ma blokadę na półbiegu.Wystarczy wyrzucić tulejkę znajdującą się pod kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

wyświetlacz cały podłączone są 3 kostki. Dziś zaczął działać prędkościomierz (brat jeździł) i niestety nie miałem kiedy sprawdzić ile pokazuje w ciągniku. Ten fendt nie ma półbiegów to jest 86r produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

jestem zielony trochę jeśli chodzi o skrzynie w tym ciągniku. W podłodze jest taki reduktor żółw/zając, potem w boku jest dźwignia I, II i R a na największej 1do 6. Więc która to te półbiegi ? Wiesz może gdzie jest jakiś czujnik obrotów silnika ? Bo nie wskazuje obrotów a będą mi przydatne, ciągniczek pójdzie w prasę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Chodziło mi o ten reduktor I , II oraz R.Tak czy siak sam tego nie odblokujesz,lepiej powierzyć to komuś kto ogarniał już te tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

to tam jest jeszcze jedna pozycja czy jak w końcu ? Gdzie znajduje się ta tulejka dokladnie ? Nieraz człowiek podołał trudniejszym zadaniom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Autoostrowski nie wiem jakiego masz fendta ale raczej czujnik prędkości znajduje się przy tarczy hamulcowej na wale.Dokładniej opisując nad nią.

Krzycho88 nie ma jeszcze jednej pozycji,ale możliwe,że masz zablokowaną jedną pozycję na ostatnim biegu,ale na innych będzie wchodzić bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki zoch jutro zobaczę ale od góry na tarczy to będzie ciężko coś zobaczyć fend 307 ci 2003r dla krzycho mam podobną skrzynię w częściach ale z tego co się oriętuję to tam jest często tylko trzy pozycie ja mam ciągnik z taką skrzynią i ma cztery poztcie ale ta czwarta to jest coś takiego jak udogodnienie nie wie jak to nazwać ale tak jak by dwie pozycie to to samo takie mam wrażenie a prędkość w tych skrzyniach to budowa skrzyni występuje wiele gatunków głuwnie ruznica to główny wałek co jdzie od sprzęgła ma różne ilości zębow to przerabiałem a 35 to nie tak żle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

krzycho88 no właśnie i o to chodzi,że prawdopodobnie jeśli odblkowałbyś na pierwszym reduktorze ostatni bieg czyli 6 to ciągnik latałby 45 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

No to trzeba cos na wodzikach szukać O.o Kolego Zoch a wiesz cos o obrotach silnika skąd są brane ? Mam jakiś czujnik za rozrusznikiem podłączyłem prawdopodobnie pasujące 2 kable ale bez zmian jakich kolwiek, idąc po kablach natrafiłem na kostkę a jak ja rozłącze to giną zera od obrotów i prędkości ale na tym mój trop się kończy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

poinformuje oczywiście ale kiedy się tym zajmę to nie wiem bo chyba u wszystkich żniwa idą ;) działają już obroty silnika i to mi wystarczy na żniwa. Przyczyną braku obrotów na zegarze był zabrudzony czujnik, znajduje on się pod rozrusznikiem wyglądem przypomina zwykły czujnik od ciśnienia na 2 kable :)

Edytowano przez krzycho88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś nie ma pewności czy czujnik jest uszkodzony to można go zamienić z czujnikiem od prędkości WOM-u, jest z tyłu nad wałkiem.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

Kolego Zoch jak się dostać do tej tulejki w skrzyni co odkręcić  aby odblokować skrzynię bo ja też mam II na 6 blokadę musze się za to zabrać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

odblokowałem skrzynię w 611 jeśli ktoś chce się coś dowiedzieć pisać wszystko wytłumaczę  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Kolego Arturos21 jak to zrobiłeś ze odblokowałeś możesz to opisać ? ja ściągałem podłogę w kabinie no i jest skrzynia i ze skrzyni wychodzi taka kolumna jakby do góry do kabiny z biegami. I dalej nie wiem jak to opanować! pomógłbyś to jakoś przedstawic opisać czy jakieś zdjecia.Z góry dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

trzeba podłogę zdemontować i tam gdzie siedzenie też i rozebrać  wajchy zmiany biegów  i dostać się do dekla gdzie są wodziki trzeba tez te rurki od hamulców rozebrać i wyjąć ten sworzeń który trzyma siłowniki podnośnika  i odkręcić dekiel od skrzyni i będą wodziki dostępne i tam miedzy wodzikiem reduktora i 5-6 bedzie trzpień który trzeba wyjąc ja wodzik reduktora wysunąłem  i magnesem wyjąłem a i jeszcze nagrzewnice musiałem zdemontować aby wyjąć tą pokrywę teraz jedzie na max 47 48 pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robson76
      Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego są gałki zmiany biegów do serii "U" z biegiem 3 albo 4 przy ustawieniu dźwigni do przodu? chciałem kupić ale jak na razie mój tarator jest w remoncie i nie sprawdzę jakie biegi gdzie są, da się to jakoś sprawdzić po oznaczeniu skrzyni czy coś?, mam ursusa 912.

    • Przez mariusz2
      ciezko wchodza biegi  czy jest opcja regulacji sprzegła oprócz pedału
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
    • Przez Grandzik
      Witam czy ktoś orientuje się jaka prędkość maksymalna c330 na 4 biegu przy 1200 obrotach?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.