krzycho88

Fendt 611 LS prędkość jazdy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho88    0

Witam, od kilku dni posiadam ww fendta. Znalazłem na naszym forum że te fendty jadą 30 lub 40km/h a mój jedzie 35km/h. 6 bieg normalnie właczam także zablokowany nie jest. Ktoś coś wie na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krupson    9

kolego zaciagnij gaz reczny do konca na 6 biegu i pojedzie 40. linka pedału gazu noznego jest troche dłuższa niż recznego i dlatego na nożnym idzie tylko 35, u mnie jest tak samo dopiero jak zaciagne reczny gaz na maxa to idzie 40-41,5 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Zaciągałem ręczny gaz, mierzone nawigacją, bo też mam problem nie pokazuje mi prędkości jazdy i obrotów silnika. gdzie znajdują się jakies czujniki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krupson    9

a wyświetlacz masz cały ? zobacz czy jest podłączony w ogóle. Pod podłoga masz dźwignie od nożnego pedału gazu, zdejmij  wygłuszenie odkręć czarno blachę na 4 śruby i możesz podregulować na dźwigni, u mnie obroty przy 40km/h są w granicy 2400 obr/min 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Możliwe ze twoja maszyna ma blokadę na półbiegu.Wystarczy wyrzucić tulejkę znajdującą się pod kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

wyświetlacz cały podłączone są 3 kostki. Dziś zaczął działać prędkościomierz (brat jeździł) i niestety nie miałem kiedy sprawdzić ile pokazuje w ciągniku. Ten fendt nie ma półbiegów to jest 86r produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

jestem zielony trochę jeśli chodzi o skrzynie w tym ciągniku. W podłodze jest taki reduktor żółw/zając, potem w boku jest dźwignia I, II i R a na największej 1do 6. Więc która to te półbiegi ? Wiesz może gdzie jest jakiś czujnik obrotów silnika ? Bo nie wskazuje obrotów a będą mi przydatne, ciągniczek pójdzie w prasę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Chodziło mi o ten reduktor I , II oraz R.Tak czy siak sam tego nie odblokujesz,lepiej powierzyć to komuś kto ogarniał już te tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

to tam jest jeszcze jedna pozycja czy jak w końcu ? Gdzie znajduje się ta tulejka dokladnie ? Nieraz człowiek podołał trudniejszym zadaniom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Autoostrowski nie wiem jakiego masz fendta ale raczej czujnik prędkości znajduje się przy tarczy hamulcowej na wale.Dokładniej opisując nad nią.

Krzycho88 nie ma jeszcze jednej pozycji,ale możliwe,że masz zablokowaną jedną pozycję na ostatnim biegu,ale na innych będzie wchodzić bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki zoch jutro zobaczę ale od góry na tarczy to będzie ciężko coś zobaczyć fend 307 ci 2003r dla krzycho mam podobną skrzynię w częściach ale z tego co się oriętuję to tam jest często tylko trzy pozycie ja mam ciągnik z taką skrzynią i ma cztery poztcie ale ta czwarta to jest coś takiego jak udogodnienie nie wie jak to nazwać ale tak jak by dwie pozycie to to samo takie mam wrażenie a prędkość w tych skrzyniach to budowa skrzyni występuje wiele gatunków głuwnie ruznica to główny wałek co jdzie od sprzęgła ma różne ilości zębow to przerabiałem a 35 to nie tak żle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

na I mam 5biegów a na II 6 biegów R 5biegów. Na żółwiu każda pozycja 4biegi ma. Fendt 611 LSA 86r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

krzycho88 no właśnie i o to chodzi,że prawdopodobnie jeśli odblkowałbyś na pierwszym reduktorze ostatni bieg czyli 6 to ciągnik latałby 45 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

No to trzeba cos na wodzikach szukać O.o Kolego Zoch a wiesz cos o obrotach silnika skąd są brane ? Mam jakiś czujnik za rozrusznikiem podłączyłem prawdopodobnie pasujące 2 kable ale bez zmian jakich kolwiek, idąc po kablach natrafiłem na kostkę a jak ja rozłącze to giną zera od obrotów i prędkości ale na tym mój trop się kończy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

poinformuje oczywiście ale kiedy się tym zajmę to nie wiem bo chyba u wszystkich żniwa idą ;) działają już obroty silnika i to mi wystarczy na żniwa. Przyczyną braku obrotów na zegarze był zabrudzony czujnik, znajduje on się pod rozrusznikiem wyglądem przypomina zwykły czujnik od ciśnienia na 2 kable :)

Edytowano przez krzycho88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś nie ma pewności czy czujnik jest uszkodzony to można go zamienić z czujnikiem od prędkości WOM-u, jest z tyłu nad wałkiem.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

Kolego Zoch jak się dostać do tej tulejki w skrzyni co odkręcić  aby odblokować skrzynię bo ja też mam II na 6 blokadę musze się za to zabrać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

odblokowałem skrzynię w 611 jeśli ktoś chce się coś dowiedzieć pisać wszystko wytłumaczę  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Kolego Arturos21 jak to zrobiłeś ze odblokowałeś możesz to opisać ? ja ściągałem podłogę w kabinie no i jest skrzynia i ze skrzyni wychodzi taka kolumna jakby do góry do kabiny z biegami. I dalej nie wiem jak to opanować! pomógłbyś to jakoś przedstawic opisać czy jakieś zdjecia.Z góry dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

trzeba podłogę zdemontować i tam gdzie siedzenie też i rozebrać  wajchy zmiany biegów  i dostać się do dekla gdzie są wodziki trzeba tez te rurki od hamulców rozebrać i wyjąć ten sworzeń który trzyma siłowniki podnośnika  i odkręcić dekiel od skrzyni i będą wodziki dostępne i tam miedzy wodzikiem reduktora i 5-6 bedzie trzpień który trzeba wyjąc ja wodzik reduktora wysunąłem  i magnesem wyjąłem a i jeszcze nagrzewnice musiałem zdemontować aby wyjąć tą pokrywę teraz jedzie na max 47 48 pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro466
      Witam. Zakupiłem ciągnik Renault 95.14 po 2 tygodniach przestał totalnie reagować na biegi pomimo tego ze wszystkie wchodzą.. czy mógłby mi ktoś naświetlić co mogłoby być nie tak ? Ciągnik odpala  ale po wrzuceniu biegu nie jedzie . Szukałem info na internecie ale nic nie mogę na ten temat znalezdz . Z góry  dzięki za jakiekolwiek informacje 
    • Przez wikr2
      Witam. w moim Deutz Fahr 6160 po odpaleniu silnika bardzo ciężko wchodzą biegi 1 i 2. Linki są wymienione na nowe, na zgaszonym wchodzą bez problemu. Czy ktoś ma na to jakąś radę. Za podpowiedź dziękuję.
    • Przez FantasticMrF
      Witam

      Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
      Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
      Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
      Co może być przyczyną?
    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.