Skocz do zawartości

Krzyser

Members
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Krzyser

  • Ranga
    Nowicjusz

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    pomorskie
  1. Tak jak podeslal kolega andrewk orginalnie jest tlumik caly gumowy co widac na rysunku.Natomiast mozesy kupic zamiennik na sprezynach.np firmy Kawe. Sa bdb. Potrafi sie zerwac guma w tlumiku i nic niema ani jazdy ani wspomagania ani hydrauliki. zobaczysz  to dopiero po rozpolowieniu nie ma innej mozliwosci.Za brak miekkich znakow przepraszam.
  2. Witam.Czy mógłbym również dołączyć do szczęśliwców mających instrukcję do Fenda? Jeśli tak to na [email="krzys.ro@wp.pl"]krzys.ro@wp.pl[/email] i bardzo będę wdzięczny.
  3. Dzięki za odpowiedzi, ale jedno mnie dziwi dlaczego nieraz potrafi przerzucić z D na B. i jeszcze nie jestem pewien czy jest tak jak pisał "robigal" że miga zając przed przełączeniem się ,ale za to napewno mrugają wszyskie diody od A do D i to dosyć szybko tak przez około sekundę do dwóch i wtedy nastąpi zwolnienie. Jutro dokładnie sprawdzę to sygnalizowane miganie.
  4. Witam. Jest problem z MF 3085 tego rodzaju że w podczas jazdy na 4 biegu szosowym (zając) po przejściu z półbiegu C na D nie chce utrzymać prędkości i po chwili zaczną świecić się wszyskie 4 diody od dynashiftu, następnie sam przełączy się na prędkość C a niekiedy nawet B. Dzieje się tak tylko na pełnych obrotach silnika i tylko na 4 szosowym biegu. Natomist nie ma takich objawów na żółwiu. Pozostałe wszyskie funkcje ciągnika działają bez zarzutu. Jeśli ktoś mógł by coś mi doradzić w tym kierunku to byłbym wdzięczny.
  5. Ursus C-360, problem z WOM

    Czy temat jest jeszcze aktualny?(nie mogłem szybciej) mojeGG 9705895.
  6. Ursus C-360, problem z WOM

    Możesz dokładniej opisać problem, czy wyłączaniu towarzyszy zgrzyt w skrzyni czy odbywa się to "po cichu" ?
×