Skocz do zawartości

Polecane posty

Janek313    11

witam!

zepsuł mi się opryskiwacz a konkretnie to wtyczka od czujnika prędkości po rozebraniu zostały 3 kable jeden czarny,niebieski,brązowy jak je podłączyć według instrukcji to były podłączone 2 pod mase i brązowy pod odbieranie impulsów jak bym podłączył brązowy kabel pod odbieranie impulsów ale jak te 2 podłonczyć może jeden pod mase a drugi pod 12v?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Taa, dwa do masy, na pewno by to działało. Brązowy zasilanie, czarny sygnał, niebieski masa. 2 sekundy szukania w google, a założenie tematu pewnie 5 minut. Lenistwo nie zna granic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro123
      Mam problem, w moim MF 3630 niedawno kupionym jest dziwny problem a mianowicie jeździ szybciej do tyłu niż do przodu.
      Do tyłu 30 km/ha a do przodu 24km/ha max. Jest w nim skrzynia 8-stopniowa bez power shifta, zwykła manualna , cztery biegi na żółwiu i cztery na zającu działają bez zarzutu.Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna, czy możeliwe że tryby są żle założone.
    • Przez Krzyser
      Witam. Jest problem z MF 3085 tego rodzaju że w podczas jazdy na 4 biegu szosowym (zając) po przejściu z półbiegu C na D nie chce utrzymać prędkości i po chwili zaczną świecić się wszyskie 4 diody od dynashiftu, następnie sam przełączy się na prędkość C a niekiedy nawet B. Dzieje się tak tylko na pełnych obrotach silnika i tylko na 4 szosowym biegu. Natomist nie ma takich objawów na żółwiu. Pozostałe wszyskie funkcje ciągnika działają bez zarzutu. Jeśli ktoś mógł by coś mi doradzić w tym kierunku to byłbym wdzięczny.
    • Przez MIRAS699
      Witam mam taki problem ze skrzynią w MF3080 a mianowicie w ciągniku był wymieniony SPEED SHIFT bo biegi wylatywały i przed naprawą ciągnik jechał 40km/h a po naprawie jedzie 25km/h.Jest to sprawdzone na GPS,naprawy dokonywał mechanik jak mu powiedziałem że jedzie wolniej ciągnik powiedział że on nie wie jaka jest przyczyna i musi tak zostać.Więc pytam was czy można coś z tym zrobić i jak może być przyczyna
       
       
      PS;za naprawę z częściami zapłaciłem 8tyś
    • Przez xpiter14x
      Witam serdecznie. W ostatnim czasie nabyłem ciągnik Massey Ferguson 235 rocznik 1990. Zauważyłem, że posiada on tylko WOM niezależny włączany dźwignią na dół (taki sam ciągnik znajomego, ten sam rocznik posiada WOM niezależny załączany dźwignią do GÓRY (odwrotnie niż w moim) i WOM zależny załączany dźwignią w DÓŁ). Ponadto w porównaniu do ciągnika znajomego WOM w moim kręci się dużo wolniej. Może i ma 540 obrotów ale przy ok 2200-2300 RPM, gdzie w innych Fergusonach te obroty osiągane są przy 1800-1900 RPM. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Czy jest to fabryczna "wada", czy może być coś uszkodzone? Proszę o pomoc.
    • Przez krzychu652
      Witam:) Od czego zależy, to że w jednych belarusach predkość obrotowa 540 WOMu jest osiągana przy 1632 obrotach silnika a w innych przy 2081? Bo przy tych nizszych jest np w belarusie 952, a przy tych wyższych np 920 czy 820. Od czego to zależy? Skrzynia 14/4 czy 18/4? Czy może załączanie elektrohydrauliczne?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.