Skocz do zawartości

Jaki ładowacz czołowy do case mx 135 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego ja Ci mogę polecić spaw-met. niczym nie odstępuje od stolla czy quicka. sam mam więc nie piszę że kolega kolegi ma. jak używasz okazjonalnie to bo moment podpinasz. ladowacz bardzo szybko podnosi

Opublikowano (edytowane)

W tej kwocie zagranicznego nowego to raczej baardzo ciężko znaleźć. Osobiście polecał bym dobrą zagraniczną używkę typu Stoll, Mailleux, Quicke.

Edytowane przez corrado
Opublikowano

A ja niestety Hydrametu bym nie polecił widziałem jak stawialiśmy elektrownię na pomorzu przy DF 7250ttv i niestety właściciel narzekał na jakość wykonania TUR po 2 latach miał duże luzy  to nic był popękany w kilku miejscach.  

Opublikowano

Nie sprawdzałem nie wiem była zamontowany na ciągniku więc piszę co widziałem. Skoro był to widocznie można na indywidualne zamówienie. Facet używał go do podpychania piachu na hałdy gdy woził go gdzieś tam do czegoś nie wiem dokładnie. Ja osobiście tura używałem kiedyś i nie chciał bym do tego wracać. 

Opublikowano

@corrado dlatego ten ładowacz wyglądał jak wyglądał, bo ciągnik był za duży, to na pewno przyspieszyło jego zużycie.

 

Hydramet Extreme 2 ok 20-21tys zł. Jest jeszcze opcja Extreme 3, jeszcze większy za ok 25tys.

Opublikowano

@corrado dlatego ten ładowacz wyglądał jak wyglądał, bo ciągnik był za duży, to na pewno przyspieszyło jego zużycie.

 

Hydramet Extreme 2 ok 20-21tys zł. Jest jeszcze opcja Extreme 3, jeszcze większy za ok 25t

 

Tur wyglądał źle lecz jeśli taka firma podejmuje się zrobienia go to powinna wykonać go właściwie.

Opublikowano

Mam w NH T 5060 czyli 105 km tura Matal-fach tego droższego, chyba 241 i 1600 kg, 4 rok  i powiem że  dość fajny. Nie mam żadnego bydła, ale dużo używam do ładunku ziemi, gruzu zboża. Dostał trochę, W  tym roku tylko załadował z 300-400  ton ziemi i piachu, i z  100 t gruzu.

Pękła rama nad łyżką, wchodzą  w  nią węże  i nie była wzmocniona, według mnie błąd konstrukcji, bo wszędzie  indziej są wzmocnienia,   w tym  jednym miejscu nie ma, dorobiłem wzmocnienie z blachy 10mm i teraz będzie ok, mam nadzieje.

Nic nie wyrabia się  po za tym.

Mogę polecić, u mnie jest on przeciążany, jednak gruz i kopanie to on nie lubi, jakby brało się równomiernie na łyżkę  to dałby rady, ale jak podbiera się tylko połową , to niestety  mysi coś szczelić. ale powtarzam jak na  ta robotę to daje spokojnie rady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v