Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kolego unitech kielce ul kolberga 4  tam ci napewno pompgą tel 41-3456007 oni prowadzą sprzedaż części silnika leyland sw 400

 

Byłem tam, niestety ale nie wiedzieli jaki jest nr katalogowy tej rurki, a nie mieli katalogu tego silnika w wersji do bizona, czy zna ktoś może ten nr??

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Powoli rozwiewacie moje wątpliwości. Z jednym zgodzę się na pewno, że "końcówki" ( rozpylacze ) daje się do sprawdzenia bo sam posiadam taki przyrząd. To że te nowe końcówki też mogą zacząć "lać" to też rozumiem bo wystarczy że dostanie do wtryskiwaczy woda lub zanieczyszczenia wraz z paliwem. 

Może powinienem nadmienić iż mój SW400 to wersja zmarinizowana "REKIN" w Puckich PZM.

Fakt jest taki że "uszkodzić" rozpylacze można kżde np przez "zanieczyszczone paliwo". Mój silnik jest uzbrojony w duży przepływowy odstojnik ( zbiera wode i większe "gluty" ) , następnie standardowy podwójny filtr (papier plus filc), a na końcu tuż przed pompą jest dokładny filtr z wbudowanym odstojnikiem firmy RACOR ( Bardzo polecam ).

Końcówki dostały po du... zanim zamontowałem dokładny filtr RACOR'a. Mało iż wkłady filtra można zakupić o różnej dokładności to filtr ma bardzo dokładny odstojnik.

Nawet nie spodziewacie się ile wody jest w paliwie w bakach waszych maszyn. bierze się ona z kompensacji pary wodnej w zbiornikach paliwowych.


W każdym razie, rozpylacze (końcówki wtrysków) firmy WUZATEM kosztują 42-45zł za sztuke a konkurencja robi za 18 -25zł za sztukę ( nazwy firmy nie mogę ustalić ). 

Różnią się czymś oprócz ceny?
Jaka jest jeszcze firma godna polecenia ?

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Od tego jest separator wody i praktycznie tyle wody z kompensacji powietrza nie ma prawa się dostać do rozpylaczy, chyba że ktoś latami nie zagląda co jest w separatorze,  owszem różnią się inne końcówki nie tylko ceną, w szczególności jakością, bo to diabli wiedzą kto to robi i gdzie to robi.

Opublikowano

Wedlug mnie jak sie wymienia koncowki wymienia sie komplet :) ale to zalezy bo jak leje jedna mozna wymienic tylko jedna :) wiec jak kto woli :) ale koncowki z  firmy wuzatem-u u mnie sprawuja sie znakomicie wiec polecam :)

Opublikowano

jak z 6 przykladowo leja tylko 2 a reszte 4 pyli ladnie i trzyma zadane cisnienie to nie ma sensu ich ruszac, te nowe na pewno nie beda lepsze od starszych. Wiadomo jak teraz jest z materialem , wykonaniem i kontrola jakosci. Bywa ze nowa koncowka wyjeta z opakowania potrafi ciurkac.

Opublikowano (edytowane)

Ok nieważne poradziłem sobie sam:

 

Nr. Katalogowy - PL328119 - - - RURA TŁOCZĄCA POMPY

Cena: ok.100zł + wysyłka

Edytowane przez Sebek2
Opublikowano

Masz racje kolego teraz wszystko jest robione z slabego materialu i do tego trzeba za to sporo zaplacic :) wiec wymien te co leja i powinno byc wszystko w porzadku :) 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, na zimnym ciśnienie, długo pochodzi jeszcze???? Silnik z Turbo. A kopci zimny na niebiesko jak diabli :/ Do tego dziś rano koło 0 stopni i chehłałem go a chehłałem nie mógł zapalić. Dziwne bardzo dziwne, bo rok temu przy -10 mam filmiki jak odpalałem a tutaj koło 0  i ma dużeeeee problemy. Wtryski i pompa po regeneracji i dobrym ustawieniu, co obstawiacie? Brak komprechy ?

 

bb6508ce97f5.jpg

Edytowane przez Properth
Opublikowano

Witam,

 

Mam problem i nie wiem co jest grane. Silnik chodzi "brzydko". Moim zdaniem chodzi nie równo. Nie wkręca się na obroty i chyba poddymia na biało.

Myślałem iż to problem z "lejącymi wtryskami".. Sprawdziłem wtryski i okazało się że ładnie pylą.

Na biegu jałowy silnik kręci do 1750 obr a pod obciążeniem 1500 obr.

Jakiś pomysł ?

Opublikowano

Hmm.. niby to oczywiste że pompę trzeba sprawdzić . Tyle że pompa paliwowa była regenerowana w Iławskich Zakładach Samochodowych jakieś 800h temu. Silnik miał  generalkę w owych Zakładach jakieś 800h. Co prawdę minęło parę lat już od tego remontu.

Faktycznie, ta mała pompka zasilania paliwa nie jest w najlepszym stanie, ale czy to Ona może mieć taki wpływ żeby silnik chodził nie równo i nie wkręcał się na obroty ?

 

Opublikowano

według mnie tak, może to mieć taki wpływ... Zrobione było ale nic wieczne nie jest tym bardziej że regeneracja to mogło się już coś po psuć. Trzeba by się poradzić kogoś mądrzejszego albo i w tych zakładach się poradzić.

 

Opublikowano

Witam. Zrobiłem remont silnika sw400 wymieniłem pierścienie bo tłoki i tuleje były OK, panewki nowe, wał jest nominalny i dałem go do polerowania bo nie był porysowany, wymieniłem pompe olejową, uszczelniłem magistralę, wymieniłem tulejki wałka rozrządu i po złożeniu silnika i odpaleniu ciśnienie jest 2.2 atm. Przed remontem ciśnienie było 1,5atm ale w czasie koszenia zapaliła się kontrolka zaniku ciśnienia i skosiłem na tej zapalonej kontrolce ponad 6ha. Teraz przy ciśnieniu 2,2 kontrolka zaniku przy gaszeniu silnika zapala się szybko a powinna chyba zapalić się po paru sekundach. Czym to jest spowodowane??  Dodam że wał na czopach głównych jest przytarty ale nie ma rys.

 

z góry dziękuje 

pozdrawiam.

Opublikowano

Te 2,2 masz na wolnych i wysokich obrotach.Jak tak to podłóż podkładkę lub dwie jak za mało pod zawór przelewowy koło filtra olejowego.Jak na wolnych jest zero to rozbieraj silnik z powrotem.Co do czujnika ciśnienia to w moim przy 4 atmosferach załączył się sygnał.Jeszcze jedna sprawa załóż manualny zegar do pomiaru ciśnienia.

Opublikowano

Podkładałem dwa grosze pod zawór i nic to nie zmieniło, 2,2 atm jest na wolnych i na wysokich obrotach. Jak oddawałem wał do polerowania to mechanik mówił że czopy główne są w dolnym wymiarze a korbowodowe OK. Zegar manualny pokazuje 2,2atm pożyczony od mechanika a zegar elektroniczny pokazuje prawie 3atm. 

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Panowie mam pytanie czysto teoretyczne nie dotyczące powyższego przypadku: jeśli stary wał jest bez większych rys, to czy, aby na pewno powinno się zakładać nowe panewki? Czy czopy wały nie odkształcają się po wieloletniej pracy?

Edytowane przez zenekc330
Opublikowano

Podkładałem dwa grosze pod zawór i nic to nie zmieniło, 2,2 atm jest na wolnych i na wysokich obrotach. Jak oddawałem wał do polerowania to mechanik mówił że czopy główne są w dolnym wymiarze a korbowodowe OK. Zegar manualny pokazuje 2,2atm pożyczony od mechanika a zegar elektroniczny pokazuje prawie 3atm. 

Podkładaj jeszcze drugie dwa grosze.Jak nie pomoże to musi być pęknięta rurka od magistrali olejowej.

Opublikowano

Panowie poratujcie, zabierałem miskę olejową kielich itd do przeczyszczenia przy zmianie oleju i do tego wypadł mi zaworek od podstawy filtra oleju. Wpadł w piasek więc również go zabrałem do przeczyszczenia i... ślad po nim zaginął. 2 dni szukam i chyba pojechał już do PGK.... Czy praktykowana była praca bez tego zaworka lub z zaślepionym tym miejscem??  Bez niego olej będzie szedł na skróty chyba.

Opublikowano

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że wszystko co nowe jest słabe. Wszystko albo prawie wszystko co TANIE jest kiepskiej jakości. Z częściami dobrej jakości nie ma problemu tylko są odpowiednio droższe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v