Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba mam problem z WOM po włączeniu gwałtownie rusza,można by powiedzieć że aż szarpnie, co maże być przyczyną? Drugie pytanie, czy po włączeniu WOM powinna palić się jakaś kontrolka bo u mnie się nic nie pali, jeżeli pokrętło przekręce w lewo czyli na hamulec wtedy miga mi chyba od WOM, aby zgasła musze zgasić ciągnik,a po odpaleniu już jest ok.Może ktoś mi coś doradzi zwłaszcza na pierwsze pytanie,

Opublikowano

To i ja podepnę sie pod ten temat,  chodzi mi o to czy w tym aresie ciśnienie oleju w układzie hydrauliki jest odpowiedzialne za prawidłową prace wałka? jest to możliwe że przy niskim ciśnieniu wyłącza się wałek?

Opublikowano

@MUMINEK zaczął bym od sprawdzenia połączeń, może gdzieś w kostce przyśniedziały kable i nie łączy. Bardzo dobry i sprawdzony fachowiec to tu: http://olx.pl/oferta/renault-ares-komputer-CID757-ID45Gwl.html#10f10d3d88

 

@farmervip ciś. hydrauliki zewn. i podnośnika nie ma nic wspólnego (jedynie filtr ssący) z hydrauliką niskiego ciśnienia (sterującą). Pompa jest dwu stopniowa i są to dwa oddzielne obwody.

Opublikowano

PTASZYNA widzę że posiadasz dużą wiedzę, z tym WOMEM to już jeżdzę drugi rok jak kupiłem traktor, mam jeszcze 1 pytanie,czy zmiana półbiegów to powinna być łagodna, u mnie to czuje zmianę, jest gwałtowna przy większych prędkościach  jest to bardzo odczuwalne, a i który elektrozawór jest odpowiedzialny za półbiegi mam skrzynie quadrischeft

Opublikowano

Witam

nie chce zakładać nowego tematu więc się podepne. Mam problem z wom w moim aresie 566. Podczas pracy z kosiarką wom załanczał się tylko na większych obrotach z prasą sprzęgło wom na początku się rozłanczało, następnie nastąpiła poprawa. Prasa z rotorem i nożami nie powodowła zatrzymania wałka. Następnego dnia rano nie chciał już ruszyć wom prasy na pusto. Sprawdziłem elektrykę (cewka i elektrozawór jest ok). Pozostają tarczki w koszu sprzęgowym lub ciśnienie odpowiadające z docisk tarczek. Obstawiam ciśnienie ponieważ włączenie wałka powoduje nieustanne syczenie hydrauliki a załączenie przedniego napędu lub innych funkcji popoduje tylko 1sekundowe syczenie. Wiem ,że metoda słuchow nie jest najlepsza. Niestety nie wiem gdzie podpiąć manometr aby sprawdzić ciśnienie na koszu sprzęgła WOM. Prosiłbym o pomoc bo żniwa tuż tuż. Proszę o dokładny opis w którym miejscu podpiąć manometr aby zdjagnozować układ niskiego ciśnienia.

Opublikowano

Ciś. sprawdz w miejscu gdzie jest wkręcony czujnik cis. Wg. mnie spadek ciś. na którymś elektrozaworze powoduje zanik ciś. w całym układzie bo wszystkie elektrozawory są zasilane z jednej magistrali i w niej jest wkręcony czujnik. Nie może być tak że w WOM jest brak ciś a inne układy będą działały dobrze.

Opublikowano

witam

problem z wom już rozwiązany, uszkodzony okazał sie duży oring w koszu sprzęgłowym. Myslałem, że treba będzie rozpoławiać ale spzrzęgło wyciąga się przez lewy dekiel w skrzyni, naszczęście.... Dzięki za radę Ptaszyna. Ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia spadało nieznacznie o 1-2 bary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v