Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DjFarmerr    72

Pytanie mam czy zapaliła się już komuś czerwona kontrolka od DPF-u w Proximie? Jeśli tak to w jakiej pracy i w jakim czasie osiągneliście te wymagane 250 stopni by zaczął się proces wypalania? Druga sprawa to nie zastanawialiście sie by przełożyć ten komputer od dpf gdzieś na wierzchu? bo nie wiem dlaczego to jest schowane pod pokrywą? przecież to powinno byc monitorowane. A może już ktoś usuwał DPF i wstawiał ten zamiennik? (servisant mi mówił że koszt to ok 800zł i już nigdy się nić nie zapchnie i Zetorek bedzie żwawszy) tylko pytanie czy trzeba coś przeprogramowywać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz15555    2

Z tym przekładaniem tego komputerka to szkoda zachodu bo i tak potrzebne informacje związane z DPF-em masz na pulpicie w postaci czerwonej i zielonej lampki, u mnie jeszcze nigdy nie zaświeciła się czerwona lampka(z wyjątkiem zapalania ciągnika), gdyż w moim przypadku ciągnik pracuje przy prasie i jest to wystarczające aby osiągnąć te 250 stopni i filtr czyści się na bierząco(świeci się zielona lampka podczas pracy). A co do wywalania tego filtra to kierowca który mi przywiózł ciągnik też wsponinał o jakimś zamienniku który nigdy się nie zapcha ale póki co ciągnik jest na gwarancji więc nie będe nic grzebał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Też gadałem z serwisantem jest właśnie taki zamiennik on się nazywa wkład serwisowy bo jak oni czyszczą go to możesz pracować na nim   https://www.olx.pl/oferta/filtr-dpf-do-zetora-CID757-IDi7wz7.html#deed071c68 ale niektórzy wybijają na środku dziurę tak jak to się robi w autach ale lepiej chyba kupić ten wkład serwisowy 

Edytowano przez przybyslawice5211

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

My mieliśmy problem bo ciągnik pracuje w transporcie i się paliła co chwila ta czerwona to mi wymienili na ten wkład i po problemie chyba ten komputerek jest odłączony już wtedy. Ale akurat dopiero po gwarancji zaczęło się zapychać bo też bym nie ruszał póki gwarancja żeby nie było problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazurq    1

tak jak kolega wyżej napisał nie dość że ciągnik lepiej reaguje na gaz i mniej żre paliwa a przy zapychającym się DPFie żre olej mi przez to że miałem zatkany 4l wpierdzielił przez 400mth same plusy i jak się odpala ten czarny dymek jak to we wcześniejszych zetorach się pojawił więc ciągnik oddycha :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

Coś w tym jest bo przy odpaleniu nie ma dymu ani pary od razu tylko po jakiś 5-10minut dopiero jest dymek i z tym zajęciem oleju niemiłosiernie nie jest wcale bynajmniej u mnie


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luck30w
      Mam zamiar kupić zetora Forterre 105 tylko mam dylemat czy brać standardowe 14,9 R24 przód 18,4 R38 tył czy może szersze? Proszę użytkowników tych ciągników o opinie.
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez wojtas
      Tak jak w tytule -kierunkowskazy  w proksie a właściwie ich brak. włącznik działa kontrolka działa a nic nie miga . prawdopodobnie przerywacz. może ktoś go wymieniał i wie gdzie się on znajduje bo nie mogę go namierzyć pomimo zdjęcia osłon pod tablicą zegarów. 
    • Przez Quercus78
      Chcę kupić ładowacz czołowy do zetora 9540 i nie mam pojęcia jaki. Producentów jest wielu , ale jaki wybrać.Będzie służył głównie do załadunku obornika,wapna i podnoszenia big bagów z nawozem. Pomoże ktoś ze swojego doświadczenia.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
×