Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

eeee to prościzna:) ja zawsze zalewam filtr paliwem, następnie pompuję pompką aż filtry wypełnią się do pełna i odpalam lekko przytrzymując na obrotach. jeszcze nigdy mi się nie zapowietrzył. Jeśli się zapowietrzy poluzuj rurki przy wtryskach i kręć rozrusznikiem, jak paliwo zaczyna się pojawiać dokręć je nie przestając kręcić rozrusznikiem. Pamiętasz że ma 2 korki do spustu oleju z silnika? Do hydrauliki masz jeden filtr przy zbiorniku paliwa i o ile dobrze pamiętam jeden korek spustowy. nie zapomnij o zwolnicach i moście. Jakimi olejami go zalewasz? Przegląd na 1200 h?? Robiłeś już sprzęgło?:)

Opublikowano

nabiłem dopiero 1110 mth i przymierzam się do wymiany. Sprzęgła nie robiłem bo mam na rewersie hydraulicznym i tak zastanawiam się czy jak nie spuszczę oleju ze skrzyni to nie zapowietrzy się rewers i w ogóle nie będzie jazdy. Co do oleju to fuscha zamierzam zakupić, bo tańszy do ambry. Też nie wiem ile mam kupić tego oleju do skrzyni  :/ 

 

 

Opublikowano

Do skrzyni wchodzi bodajże 46 l. do całego czyli zwolnic i mostu przedniego potrzeba chyba niecałe 70 l. Ja ma wlany teraz orlenowski agro utto 10w30. 

  • Like 1
Opublikowano

a co Ci się zapowietrzy? odpalasz ciągnik niech pracuje kilka chwil na małych obrotach i jazda:) co do ilości oleju, te 70 l powinno starczyć. 1100 h na remont sprzęgła to za wcześnie:) ok 3000 h możesz zacząć się martwić, ale niedroga i szybka naprawa.

Opublikowano

w tej serii sprzęgło wytrzymuje średnio 3000 mth, części nie są drogie, nie wiem ile serwis sobie policzy chyba że sam będziesz robił.

Opublikowano

powiem szczerze naprawiałem te sprzęgło jak ciągnik miał bodajże 3500 mth.. 

Opublikowano

przytarte tarczki.. ciągnik nie pracował w turze.

Opublikowano

on z większego jak 2 nie ruszy:) ale John deere robi 7-8 tys i nie zaglądasz do skrzyni a tu... ta seria nadaje się tylko do lekkich prac.

Opublikowano

Się podczepię poszukuję instrukcji obsługi TD 5020 mechaniczny... Dzięki z góry firmowej nie chce kierowca udostępnić....bo się boi że zajmę jego miejsce...:P

Opublikowano

Witam. Potrzebuje wymienić olej hydrauliczny w NH TD5030. Wiem, że wchodzi tam około 46 litrów. Potrzebuje potwierdzić czy olej wlewa się cieniutka (10mm otwór) rurka odpowietrzająca? 

Czy podpowie ktoś gdzie się go spuszcza?

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v