Skocz do zawartości

Instrukcja obsługi td5030


crouzer

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

eeee to prościzna:) ja zawsze zalewam filtr paliwem, następnie pompuję pompką aż filtry wypełnią się do pełna i odpalam lekko przytrzymując na obrotach. jeszcze nigdy mi się nie zapowietrzył. Jeśli się zapowietrzy poluzuj rurki przy wtryskach i kręć rozrusznikiem, jak paliwo zaczyna się pojawiać dokręć je nie przestając kręcić rozrusznikiem. Pamiętasz że ma 2 korki do spustu oleju z silnika? Do hydrauliki masz jeden filtr przy zbiorniku paliwa i o ile dobrze pamiętam jeden korek spustowy. nie zapomnij o zwolnicach i moście. Jakimi olejami go zalewasz? Przegląd na 1200 h?? Robiłeś już sprzęgło?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabiłem dopiero 1110 mth i przymierzam się do wymiany. Sprzęgła nie robiłem bo mam na rewersie hydraulicznym i tak zastanawiam się czy jak nie spuszczę oleju ze skrzyni to nie zapowietrzy się rewers i w ogóle nie będzie jazdy. Co do oleju to fuscha zamierzam zakupić, bo tańszy do ambry. Też nie wiem ile mam kupić tego oleju do skrzyni  :/ 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ci się zapowietrzy? odpalasz ciągnik niech pracuje kilka chwil na małych obrotach i jazda:) co do ilości oleju, te 70 l powinno starczyć. 1100 h na remont sprzęgła to za wcześnie:) ok 3000 h możesz zacząć się martwić, ale niedroga i szybka naprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuje wymienić olej hydrauliczny w NH TD5030. Wiem, że wchodzi tam około 46 litrów. Potrzebuje potwierdzić czy olej wlewa się cieniutka (10mm otwór) rurka odpowietrzająca? 

Czy podpowie ktoś gdzie się go spuszcza?

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez flackmistrz
      Witam jak w temacie wymieniłem filtr siatkowy znajdujący się w tubie pod schodkami do kabiny i zaczął mi się pocić olej, czy jest tam jakaś uszczelka w tej plastikowej obudowie? w zestawie nie miałem żadnej i po prostu odkręciłem wymieniłem filtr i przykręciłem po 20Mth zaczęło sie pocić i kapać. Dzięki za pomoc i pozdrawiam

    • Przez Moriss97
      Witam
      Mam problem na forum już się t ebledy przewijały ale nadal mam brak odp. 
      Mianowicie problem polega na komunikacie błędu 3727 - new holland td5.85 2020 rok
      Zaraz po odpaleniu. Nie wiem co za przyczyna ? Gdzieś wyczytałem że ponoć lepkość oleju silnikowego. Słaba. Ale nawet jak wymieniłem filtry,i o na nowy nadal to samo. 
      A stalo się po tym jak przez parę minut miał większe spalanie i ciutke większe obory jakby dpdf dopalał ale nie było nic na komputerze widać. Etc. I po tym ten komunikat wyskoczył. 
      A teraz już nwm czy jakiś czujnik świruje czy tylko serwis..czeka. 
      Ktoś miał podobny problem.?

    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez Lukas85
      Witam
      Ktoś moze rozbierał hamulce w NH z serii TD? U mnie słychac czasami jakies dzowne zgrzyty przy hamowaniu, zastanawiam sie czy da sie to ogarnac samemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v