Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś może mi wytłumaczyć od czego służą i kiedy najlepiej je używać? Przyciski są zaznaczone na zdjęciu. Chciałbym wiedzieć jeszcze co wyświetla sie na zaznaczonym wyświetlaczu. Nie miałem okazji jeszcze na nim cokolwiek zobaczyć.

Opublikowano

Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Opublikowano

ASM automatycznie włącza i wyłącza w razie potrzeby przedni napęd i blokady, drugi przycisk służy do ręcznego włączania napędu i blokad mostów, trzeci przycisk włącza tylko przedni napęd bez blokowania mostów a wyświetlacz jest od radaru.

Opublikowano
Czyli jaśniej mówiąc tego ASM mogę używać podczas np. orki. Ale gdy włączę ten ASM to już przedniego napędu nie muszę włączać?

Musi być włączony napęd lub blokada. A ten radar pokazuje jaki jest poślizg kół w %

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przedni napęd i ASM. Jak włączysz tylko ASM będzie Ci rozłączał przód bo jak nie będzie poślizgu kół..

Opublikowano

Ja jak jeżdżę w transporcie to jeżdżę na ASM (Z wciśniętym przełącznikiem od ASM i napędu na 4x4) bo powyżej 15 km/h on sie rozłącza a poniżej sam załącza, blokada mostów się rozłącza jak skręcisz kołami! Ja jak orzę to mam włączone 3 guziki od: ASM, 4x4 i blokady mostów ponieważ orka jest wtedy bardzo równa i można kierownicę nawet puścić :P Jak chcesz mieć przedni napęd na stałe to tylko guzik od przedniego napędu wciskasz a jak chcesz mieć że się rozłącza po ponad 15 km/h a blokada przy skręcie kół to jeszcze dodatkowo wciskasz ASM :) Wskaźnik jest od radaru (Jak nic na tym wyświetlaczu Ci się nie pokazuje czyli nie masz radaru [Radar jest po prawej stronie ciągnika pod kabiną na ukos uczepiony do skrzyni biegów, powinieneś zauważyć]) który pokazuje poślizg kół w % i przy TUZ ze sterowaniem EHR pomaga np. w orce i trzyma tę samą głębokość orki na całym polu :) Już prościej nie potrafię wytłumaczyć ;):) hehe

Opublikowano

@Arek

Chyba raczej niedokładnie przeczytałeś mój post

 

powyżej 9 km/h wyłączają się blokady mostów, a powyżej 15 km/h wyłącza się przedni napęd.

Opublikowano
AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Nie tylko tylnej osi ale zarówno przedniej jak i tylnej ;)

Opublikowano

Nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze w tym. Podobno jedna para złączy hydraulicznych służy do napędzania silnika hydraulicznego (np. owijarka do bel). Możecie mi wskazać która to i co oznacza ten "rysunek"?

Opublikowano

czy mozna zmienic predkosc przy jakiej ma zostac właczony alub wyłaczony przeni naped lub blokada mechanizmu róznicowego? czy mozna tego dokonac przez zmiane ustawien w komputerze?

Opublikowano

To dobrze że ci rozłącza przy większej prędkości. Mi rozłącza napęd przy 13km/h i np. jadąc gruberem na ASM po przekroczeniu 13 km/h wyłancza mi sie napęd i traktor zwalnia i aby sie tak nie działo jeżdże na napędzie bez ASMu.

Opublikowano

juz mysłałem ze kolega ma problem z rozróznianiem kolorów :) Tak a propos kto jeszcze widział jak moze wygladac tiuning DF seri K w RPT? krótko ZAJEBIASZCZY!!! :)

Opublikowano
Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony :)

zgadzam się z tobą w 100%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v