Skocz do zawartości
nikt933

Do czego służy ASM!! Deutz Agrotron 6.30

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
nikt933    2

Czy ktoś może mi wytłumaczyć od czego służą i kiedy najlepiej je używać? Przyciski są zaznaczone na zdjęciu. Chciałbym wiedzieć jeszcze co wyświetla sie na zaznaczonym wyświetlaczu. Nie miałem okazji jeszcze na nim cokolwiek zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nikt933    2

Czyli jaśniej mówiąc tego ASM mogę używać podczas np. orki. Ale gdy włączę ten ASM to już przedniego napędu nie muszę włączać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

ASM automatycznie włącza i wyłącza w razie potrzeby przedni napęd i blokady, drugi przycisk służy do ręcznego włączania napędu i blokad mostów, trzeci przycisk włącza tylko przedni napęd bez blokowania mostów a wyświetlacz jest od radaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzfahr    0
Czyli jaśniej mówiąc tego ASM mogę używać podczas np. orki. Ale gdy włączę ten ASM to już przedniego napędu nie muszę włączać?

Musi być włączony napęd lub blokada. A ten radar pokazuje jaki jest poślizg kół w %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    2

Mówiąc jaśniej kiedy jadę orać to muszę włączyć przedni napęd czy wystarczy jak tylko włączę ASM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przedni napęd i ASM. Jak włączysz tylko ASM będzie Ci rozłączał przód bo jak nie będzie poślizgu kół..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Ja jak jeżdżę w transporcie to jeżdżę na ASM (Z wciśniętym przełącznikiem od ASM i napędu na 4x4) bo powyżej 15 km/h on sie rozłącza a poniżej sam załącza, blokada mostów się rozłącza jak skręcisz kołami! Ja jak orzę to mam włączone 3 guziki od: ASM, 4x4 i blokady mostów ponieważ orka jest wtedy bardzo równa i można kierownicę nawet puścić :P Jak chcesz mieć przedni napęd na stałe to tylko guzik od przedniego napędu wciskasz a jak chcesz mieć że się rozłącza po ponad 15 km/h a blokada przy skręcie kół to jeszcze dodatkowo wciskasz ASM :) Wskaźnik jest od radaru (Jak nic na tym wyświetlaczu Ci się nie pokazuje czyli nie masz radaru [Radar jest po prawej stronie ciągnika pod kabiną na ukos uczepiony do skrzyni biegów, powinieneś zauważyć]) który pokazuje poślizg kół w % i przy TUZ ze sterowaniem EHR pomaga np. w orce i trzyma tę samą głębokość orki na całym polu :) Już prościej nie potrafię wytłumaczyć ;):) hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

przy włączonym ASM blokady mostów rozłączają się przy skręcie kół (prawdopodobnie o 15 st.) lub przy przekroczeniu 9 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Chyba raczej 15km/h. Przecież często pracuje się w polu z prędkością 9km/h i napęd jest potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

@Arek

Chyba raczej niedokładnie przeczytałeś mój post

 

powyżej 9 km/h wyłączają się blokady mostów, a powyżej 15 km/h wyłącza się przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Nie tylko tylnej osi ale zarówno przedniej jak i tylnej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    2

Nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze w tym. Podobno jedna para złączy hydraulicznych służy do napędzania silnika hydraulicznego (np. owijarka do bel). Możecie mi wskazać która to i co oznacza ten "rysunek"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Dźwignią krzyżową możesz używać dwóch par złącz naraz, niebieska kropka oznacza swobodny przepływ przez oba złącza jednej pary wyjść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czy mozna zmienic predkosc przy jakiej ma zostac właczony alub wyłaczony przeni naped lub blokada mechanizmu róznicowego? czy mozna tego dokonac przez zmiane ustawien w komputerze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Można ale tylko poprzez podłączenie się pod komputer pokładowy z laptopkiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

A to dobrze bo w 165 rozłacza napedy dopiero przy 19km/h!!!musze to obnizyc conajmniej do 15km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

To dobrze że ci rozłącza przy większej prędkości. Mi rozłącza napęd przy 13km/h i np. jadąc gruberem na ASM po przekroczeniu 13 km/h wyłancza mi sie napęd i traktor zwalnia i aby sie tak nie działo jeżdże na napędzie bez ASMu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

@LamboR6 - Patrząc na Twój login to pewnie posiadasz Lambo R6 więc takie moje pytanko. Z jakim Gruberkiem śmigasz nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

juz mysłałem ze kolega ma problem z rozróznianiem kolorów :) Tak a propos kto jeszcze widział jak moze wygladac tiuning DF seri K w RPT? krótko ZAJEBIASZCZY!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik2222    0
Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony :)

zgadzam się z tobą w 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dopalacz
      Proszę o pomoc poradę. Coś stało mi się z tylnym WOM. Przy wyciąganiu beczkowozem zauważyłem falujące obroty wałka przekaźnika raz szybciej raz wolniej. Przy opróżnianiu beczkowozu wałek przestał działać całkowicie kręci się bo się kreci . przy dodaniu gazu wałek nie reaguje na każdej  prędkości wałka. Wałek jest włączany przez elektro magnes za pomocą guzika. Włącznik sprawdzałem oczyściłem styki itp ale nadal nie działa co to może być ??????  Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny .   
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Przymierzam się do kupna ciągnika i trafiłem na ofertę DF Agroplusa 95 z turem z 2002r i teraz mam  takie  o  opinie tego ciągnika. Bedzie on pracował w małym gospodarstwie głównie z turem i belownico .   
    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
×