Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mógłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć do czego jest dźwignia w kabinie z takimi oznaczeniami ( załącznik ). Zauważyłem, że tylko w niektórych MFach to występuje. Pokrętło na konsoli chyba działa na zasadzie ON/OFF. Koło szyby jest pstryczek metalowy do ustawienia obrotów na zegarze. Z tyłu przy wałku jest wajcha i 3 miejsca "dziurki" do zablokowania. To chyba mechaniczna zmiana prędkości. Poprawcie mnie jeśli źle myślę no i byłbym wdzięczny za opisanie dokładnie tej tylnej wajchy ( kolejność, zaczynając od góry ). Z góry dzięki za wytłumaczenie. Szkoda, że nie ma instrukcji obsługi w j. polskim w wersji elektronicznej <_<

 

PS. jeszcze jest pstryczek czerwony na dźwigni zmiany biegów. Do czego służy ?

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

 

 

 

Bez tytułu.png

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

ECO WOM, nominalne obroty wałka WOM osiągane przy niższych obrotach silnika, do nepędu lekkich narzędzi. (uruchomić sterowanie przynajmniej raz w miesiącu, w celu zapobiegnięciu zatarcia systemu) Pokrętło w prawo (wcisnąć) ON, środkowa pozycja OFF, w lewo hamulec WOM. Wajcha z tyłu - dolna dziurka 540 środkowa 0 górna 1000 obr. O pstryczku nic nie pisze w mojej instrukcji.

Opublikowano (edytowane)

a to te pokrętło się wciska ? tą wajchę eco przerzucamy na zgaszonym silniku ?

 

rozumiem, że pozycja 1550 to eco ?

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Wciska się przy włączaniu (wcisnąć i przekręcić ) i wyłączaniu (tylko wcisnąć). tak 1550 eco. Na zgaszonym nie, ale bez obciążenia.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze kilka drobnych pytań :

 

1. Od czego jest czerwony pypek na dźwigni od biegów ? Skrzynia dynashift

 

2. Nie działa podświetlenie licznika - konsola ehr podświetla się normalnie. gdzie szukać przyczyny ?

 

3. Nie działa licznik od paliwa. W baku jest ok 20l, a on nawet nie drgnie. Jak rozpoznać czy padł pływak czy coś z kostkami ?

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Jak to jest z tym wskaźnikiem, po przekręceniu na zapłon powinien trochę się podnieść jak ten od temperatury czy w ogóle ?

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Następne problemy:

 

1. Wskaźnik temperatury drgnie przed pierwszą krechę i stoi w miejscu nie wskazuje poprawnej temperatury. W którym miejscu szukać czujnika ?

 

2. Obrotomierz zawyża o ok 300rpm. Przy max obrotach leci swobodnie poza skalę. Tutaj nie mam pomysłu

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

a skąd wiesz, że dobrej temp nie pokazuje ? sprawdziłeś go ? MFa nie jest łatwo zagrzać a jak byś miał zepsuty termostat to w ogóle ci wskazówka nie drgnie... ja przyuważył po testach że 60 stopni potrzeba aby wskaźnik ruszył

Opublikowano (edytowane)

Zrobione jakieś 6km drogą, wskazówka w tym samym miejscu co po odpaleniu. Po temperaturze bloku myślę, że te 80*C było na pewno.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Sprawdź wskaźnik temperatury- Zapłon- kabelek od czujnika do masy na wskaźniku ma być max. Jak nie idzie do końca to szukaj spadku napięcia na  wielozłączach, ewentualnie w zegarach.  Jak wskazówka się dźwiga to można podejrzewać czujnik.

Opublikowano (edytowane)

Ten czujnik znajduje się od góry przy pierwszym wtrysku i przysłania go rurka od odm ? Dochodzi jeden biały kabelek ? Nie chcę nic zwierać do masy zanim nie będę 100% pewny :) Są jakieś schematy z rozmieszczeniem czujników ?

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Ok, po zwarciu idzie na max czyli obstawiam czujnik. Mógłby ktoś podać jakiś link lub jego nr ? Jest jeszcze jedna sprawa. Cały wentylator wraz z szajbką co wchodzą na nią paski lekko się rusza na boki. Podczas pracy silnika czasami wpada wentylator w rezonans i ociera o obudowę. Mogło coś się odkręcić od strony silnika ?

 

Edit :

 

Dla potomnych nr czujnika jednożyłowy nr: 1877731M93

 

Sprawdziłem w katalogu i ta szajba jest przykręcana do trzpienia, a ten z kolei osadzony na dwóch łożyskach. Tyle co z kartki idzie wywnioskować. Próbował ktoś wyjmować wentylator bez demontażu chłodnicy ? W ogóle ktoś spotkał się z takim problemem ? ( ocieranie wentylatora o obudowę )

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Obstawiam luz na łożyskach w pompie. Kiedyś wymieni się na nową. Na ten moment naciągnąłem bardziej paski klinowe, powinno być trochę lepiej. Macie pomysł jak sprawdzić wskaźnik paliwa czy jest przejście na kablu ? Impuls jest podawany masą czy + ? Idą dwa kabelki do kosza jeden w czerwony, drugi w biały konektor.

 

 

PS. fajnie tak pisać do siebie :D chyba lubicie nabijać kieszenie dla korbanków...

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v