Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson
andrewk    72

Mógłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć do czego jest dźwignia w kabinie z takimi oznaczeniami ( załącznik ). Zauważyłem, że tylko w niektórych MFach to występuje. Pokrętło na konsoli chyba działa na zasadzie ON/OFF. Koło szyby jest pstryczek metalowy do ustawienia obrotów na zegarze. Z tyłu przy wałku jest wajcha i 3 miejsca "dziurki" do zablokowania. To chyba mechaniczna zmiana prędkości. Poprawcie mnie jeśli źle myślę no i byłbym wdzięczny za opisanie dokładnie tej tylnej wajchy ( kolejność, zaczynając od góry ). Z góry dzięki za wytłumaczenie. Szkoda, że nie ma instrukcji obsługi w j. polskim w wersji elektronicznej <_<

 

PS. jeszcze jest pstryczek czerwony na dźwigni zmiany biegów. Do czego służy ?

 

 

 

 

post-93767-0-99562400-1432556764.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

ECO WOM, nominalne obroty wałka WOM osiągane przy niższych obrotach silnika, do nepędu lekkich narzędzi. (uruchomić sterowanie przynajmniej raz w miesiącu, w celu zapobiegnięciu zatarcia systemu) Pokrętło w prawo (wcisnąć) ON, środkowa pozycja OFF, w lewo hamulec WOM. Wajcha z tyłu - dolna dziurka 540 środkowa 0 górna 1000 obr. O pstryczku nic nie pisze w mojej instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72
Napisano (edytowany)

a to te pokrętło się wciska ? tą wajchę eco przerzucamy na zgaszonym silniku ?

 

rozumiem, że pozycja 1550 to eco ?

Edytowano przez andrewk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hemi    16

Wciska się przy włączaniu (wcisnąć i przekręcić ) i wyłączaniu (tylko wcisnąć). tak 1550 eco. Na zgaszonym nie, ale bez obciążenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72
Napisano (edytowany)

Jeszcze kilka drobnych pytań :

 

1. Od czego jest czerwony pypek na dźwigni od biegów ? Skrzynia dynashift

 

2. Nie działa podświetlenie licznika - konsola ehr podświetla się normalnie. gdzie szukać przyczyny ?

 

3. Nie działa licznik od paliwa. W baku jest ok 20l, a on nawet nie drgnie. Jak rozpoznać czy padł pływak czy coś z kostkami ?

Edytowano przez andrewk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MLODY402    1

Wskaźnik ruszy jak będziesz maił ok 60 litrów paliwa, co do podświetlenia sprawdź żarówki w desce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

Jak to jest z tym wskaźnikiem, po przekręceniu na zapłon powinien trochę się podnieść jak ten od temperatury czy w ogóle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

Następne problemy:

 

1. Wskaźnik temperatury drgnie przed pierwszą krechę i stoi w miejscu nie wskazuje poprawnej temperatury. W którym miejscu szukać czujnika ?

 

2. Obrotomierz zawyża o ok 300rpm. Przy max obrotach leci swobodnie poza skalę. Tutaj nie mam pomysłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413

a skąd wiesz, że dobrej temp nie pokazuje ? sprawdziłeś go ? MFa nie jest łatwo zagrzać a jak byś miał zepsuty termostat to w ogóle ci wskazówka nie drgnie... ja przyuważył po testach że 60 stopni potrzeba aby wskaźnik ruszył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72
Napisano (edytowany)

Zrobione jakieś 6km drogą, wskazówka w tym samym miejscu co po odpaleniu. Po temperaturze bloku myślę, że te 80*C było na pewno.

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Sprawdź wskaźnik temperatury- Zapłon- kabelek od czujnika do masy na wskaźniku ma być max. Jak nie idzie do końca to szukaj spadku napięcia na  wielozłączach, ewentualnie w zegarach.  Jak wskazówka się dźwiga to można podejrzewać czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

Ten czujnik znajduje się od góry przy pierwszym wtrysku i przysłania go rurka od odm ? Dochodzi jeden biały kabelek ? Nie chcę nic zwierać do masy zanim nie będę 100% pewny :) Są jakieś schematy z rozmieszczeniem czujników ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413

do głowicy jest wkręcony tylko czujnik temp. w 3060 biały drut. Wywalisz bezp najwyżej jak się pomylisz... proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72
Napisano (edytowany)

Ok, po zwarciu idzie na max czyli obstawiam czujnik. Mógłby ktoś podać jakiś link lub jego nr ? Jest jeszcze jedna sprawa. Cały wentylator wraz z szajbką co wchodzą na nią paski lekko się rusza na boki. Podczas pracy silnika czasami wpada wentylator w rezonans i ociera o obudowę. Mogło coś się odkręcić od strony silnika ?

 

Edit :

 

Dla potomnych nr czujnika jednożyłowy nr: 1877731M93

 

Sprawdziłem w katalogu i ta szajba jest przykręcana do trzpienia, a ten z kolei osadzony na dwóch łożyskach. Tyle co z kartki idzie wywnioskować. Próbował ktoś wyjmować wentylator bez demontażu chłodnicy ? W ogóle ktoś spotkał się z takim problemem ? ( ocieranie wentylatora o obudowę )

Edytowano przez andrewk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

Obstawiam luz na łożyskach w pompie. Kiedyś wymieni się na nową. Na ten moment naciągnąłem bardziej paski klinowe, powinno być trochę lepiej. Macie pomysł jak sprawdzić wskaźnik paliwa czy jest przejście na kablu ? Impuls jest podawany masą czy + ? Idą dwa kabelki do kosza jeden w czerwony, drugi w biały konektor.

 

 

PS. fajnie tak pisać do siebie :D chyba lubicie nabijać kieszenie dla korbanków...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

mam takie pytanie jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku perkins 6cylindrowy z turbiną w mf 8110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
×