Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie "rusek" pracuje z opryskiwaczem ,rozsiewaczem nawozów,zgrabiarką karuzelową ,z lekką przyczepką i z kombajnem do ziemniaków. jest z 1990 roku i jestem zadowolowy robiona miał tylko pompe wtryskową a tok to chodzi jak marzenie;]

Opublikowano

u mnie też chodzi jak złoto ale niestety miał więcej remontów ponieważ wykonuje wszystkie prace polowe jak to jedyny ciągnik w gospodarstwie wiec czasami musi coś potargać ponad swoje siły...!

 

u mnie w dolnośląskim też nie ma żadnego problemu ze zdobyciem części do władka gdzie się nie obejże tam kupuje

Opublikowano

Macie jakiś pomysł co do wstawienia szerszego ogumienia do władka?, pracuje nim trochę na podmokłych łąkach i czasami są problemy przy standardowym ogumieniu.

Opublikowano
Macie jakiś pomysł co do wstawienia szerszego ogumienia do władka?, pracuje nim trochę na podmokłych łąkach i czasami są problemy przy standardowym ogumieniu.
Standardowe to znaczy jakie, bo zakładali różne eusa_think.gif
Opublikowano

eusa_think.gif to załóż 12,4x28 z dobrym protektorem i już będzie lepiej, jak się uprzeż to i 14,9 wejdzie - ale to już przesada. Ja mam fabryczne 9,5x32.

 

Przy C-330 mam kormorany i są to naprawdę dobre opony, tylko teraz są chyba dość drogie. 4_2_200v.gif

Opublikowano

12,4 - 28 było by już dobrą sprawą. Myślę ze dużo też dokłada szerokość przednich opon. 6.00 moim zdaniem przygotowują koleinę pod tylne. Nawet ze zdjętymi obciążnikami da się zauważyć.

Opublikowano
12,4 - 28 było by już dobrą sprawą. Myślę ze dużo też dokłada szerokość przednich opon. 6.00 moim zdaniem przygotowują koleinę pod tylne. Nawet ze zdjętymi obciążnikami da się zauważyć.

możesz założyć na przód 750x16, tylko pamiętaj że kierowanie będzie trudniejsze i układ kierowniczy będzie bardziej obciążony co może wpłynąć na awaryjność. moze znajdziesz coś pododnego używanego od samochodów dostawczych.

Opublikowano

nooo a kierowanie we władku nie jest sprawą łatwą przynajmniej u mnie. w 360 kierownica chodzi dużo lżej...Nie wiem czy jest to wina konstrukcji czy poprostu ja mam taki model.Jak to wygląda u was? czy może macie jakies domowe patenty żeby po 10 godzinnym rajdzie nie wyglądać jak pudzian?? :wacko:

Opublikowano

Jam mam w kierownicy 90 stopni luzu i musze to naprawić bo chce na przegląd jechać. Niewiem czy wymienić ślimaki czy całą kolumnę. Kiedyś na allegro widziałem T25 z kolumną od 360 może to ktoś widział i czy skręt będzie pasował?

Opublikowano

Nie wiem, ale u mnie nie ma z tym problemów, mam załozoną gałkę i to do wewnątrz, kieruję jedną ręką za tą gałkę, układ kierowniczy nie ma żadnych luzów. Traktor z 1992 roku, przebieg około 2500 mth. Miałem z nim rózne przejścia, ale nie z układem kierowniczym, a rozstaw 130cm, wysokość - położenie średnie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v