Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Polecił bym ci Fusch'a HYDRATEC typowo hydrauliczny bądź coś z lini STOU wielofunkcyjne Fusch'a lub tańszego  ORLENA a jakościowo nie odbiega od fuscha 

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej to sprawdź w instrukcji ciągnika i kup odpowiedni. Przez forum może być bardzo drogi ten olej dlatego że teraz w większości oleje w ciągnikach są hydrauliczno-przekładniowe typu UTTO. Mało który producent stosuje zasilanie hydrauliki siłowej z osobnego układu. Najczęściej olej jest wspólny dla przekładni i hydrauliki. STOU to olej uniwersalny do wszystkiego - silnik, przekładnia i hydraulika. Nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie. Wg mnie nie i ja bym stosował inny oleju do silnika a UTTO - to sprawdzone rozwiązanie choć np z orlenu to lepiej wybrać STOU a do silnika inny np::

http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Strony/Dobierz-olej.aspx

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mareqkrk
      Cześć,
       
      Zastanawiam sie jaki olej hydrauliczny nalezy zapodać do zetora 52-11.
      Akutalnie mam tak, że jak traktor jest zimny to podnośnik w miare szybko działa,
      a jak sie nagrzeję to bardzo wolno podnosi. Do tego olej jest jakby spieniony.
      Stad moje pytanie, jaki olej tam należy wlać i ile litrów.
       
      Co wiecej, jak traktor stoi przodem wyżej niż tyłem to podnośnik podnosi szybciej,
      a jesli stoi przodem w dól, to w zasadzie nie chce podnieść.
       
      Wiem, że to może byc coś np z rozdzielaczem, ale zaczne od oleju
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez solek01
      Proponuję założenie tematu w którym będziemy pisali i zadawali pytania dotyczące bieżącego utrzymania ciągników tzn.
      wymiana płynów, olei, opon. Jest kilka podobnych tematów tylko każdy dotyczy jakiejś wąskiej grupy.
      Chodzi mi o to aby nie zakładać co chwilę nowego tematu dla jakiejś drobnostki, tylko żeby temat żył jak np."znalezione na allegro".
       
      Ja mam pierwsze pytanie czy wąż gumowy przeznaczony do wody (od chłodnicy ciągnika) mogę
      zastosować do paliwa?
      Czy nie popęka lub coś podobnego mu się nie stanie?
    • Przez krzysiek522
      witam mam nietuzinkowy problem przekopałem kilka forów i nie znalazłem podobnego przypadku jak moj mianowicie:
      mam ciagnik deutz fahr dx 110 kupiłem go po okazyjnej cenie z problemem ubywającego oleju hydrauliczno przekładniowego ze zbiornika za kabiną a przybywa go w skrzyni biegów, ktorędy on moze uciekac bo dookoła nie ma zadnych duzych wycieków albo bardzo małe niezwiazane z tym gdyz ucieka go około 15 l na 10ha orki np. ... Wiec jest to bardzo uciążliwe a ostatnio ze skrzyni wypuściłem 60l oleju !!! a z tego co mi wiadomo powinno byc około 40l. Moze ktos wie gdzie moze byc wyciek albo chociaz sugestie (na bank na zewnątrz wycieku nie ma )a demontarz kabiny troche mi sie nie usmiecha 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v