Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

65714mf255 w sąsiedniej wsi jeden gospodarz miał i sobie go nie chwalił.

Opublikowano

chwalić czy nie chwalić to zależy w jaki sbosob się uzytkuje np 80 km fendt i dać mu plug obrotowy piątki i też nie będzie chealony bo za słaby itp. woadomosci z zaslyszenia nie poparte konkretami są tyle warte co zima sprzed 2 lat ja mogę powiedzieć bo widziałem youtube że df są do kitu bo gdzieś tam w sąsiednim państwie na testach przedmia os odpadła ale ja mie widziałem miebylem iniemoge na ten temat się wypowiedzieć jak byś powiedział że sąsiad kupił 11054 jest nie zadowolony bo bierze olej ma przecieki podnośnik był 2 razy poprawiany przez serwis i dalej nie działa lub ze był rozpolowiony po 50mth konkrety pisz a nie zasłyszane historie rodem z Disneya

Opublikowano

do tego zmiezalem albo wiesz bo masz doświadczenie lub byłeś świadkiem albo poprostu zamilknij
dla mnie informacje od 10 osoby lub z zaslyszenia warte są równe 0

Opublikowano

to już jakiś konkret ja może swojego oszczedzam ma około 110 mth pracował: prasa rolujaca w slomie i kiszonce z nożami, brona talerzowa 3,15, plug podorywkowy 7 skib, rozrzutnik 8t, agregat uprawowo siewny 2,7m i nic się z nim nie dzieje jestem bardzo zadowokony i kupił bym go jeszcze raz
sglaszal do serwisu usterki?

Opublikowano (edytowane)

To ocenić bedziesz mógł gdy zrobisz 1100 mth, narazie to jeszcze pachnie nowością.

I to jest słabe bo zazwyczaj zanim jakiś zrobi te 1000-2000 mth mija 2 lata i modele się zmieniają. Nie można po opinii później kupic takiego samego

Edytowane przez lukaschels
Opublikowano

niestety ale muszę się zgodzić mój jak by był sam to miałby około 400mth a tak tylko tyle i niestety ale większości ciągnikoe zaczyna się coś dziać po gwarancj bo większości zacxyna się coś dziać około 2500-3000mth

Opublikowano

Ten gospodarz gdy zauważył przecieki miał na liczniku około 2200 mth.

Opublikowano

w Ursusie 11054? w ciągu roku 2200mth?
:-o
to jak tak dalej pójdzie to ciagnik 5 letni będzie się nadawał do całkowitego remontu wiedzej pracuje niż na zachodzie

Opublikowano

On ma 70ha, produkcja mleczna i ten ciągnik pracował jako główny czyli praca z tuturem, ale on dla ciągników jest katem.

Opublikowano (edytowane)

Jest pewnie
Jako całkowicie główny, wszystkie maszyny muszą być pod niego. U nas był rok ze belarus był głównym tur, zadawanie paszy, uprawa, prasa. Zrobił 2500 mth i było wiadome albo nowy duży ciągnik albo to będzie jego ostatni rok. Zużycie przy takim obciążeniu jest ogromne pomimo serwisu na bierzaco

Edytowane przez lukaschels
Opublikowano

Jak była dobra cena za mleko to mógł sobie wymieniać maszyny, ale jak mi teraz obtanili mleko o 16 groszy to nie ma z czego zaszaleć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v