Skocz do zawartości

Pneumatyka (załączanie wom itd) 7245


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam słyszałem że w ww modelu jeśli jest sprawna pneumatyka to można z jej pomocą załączać wom. Tzn te sprzęgło (dżwignia po lewej stronie) co jest można ją podnosić 1 palcem a nie jak mam teraz że musze użyć dość dużo siły aby naciągnąc to sprzęgło. Bo jeśli to prawda to bd całą naprawiał a jeśli nie to nie bd robił. ktoś cos słyszał też o tym czy nie bardzo i czy to w ogóle prawda?

Opublikowano

Przesmaruj linkę, sprawdź czy ciągnik zwalnia podczas użycia sprzęgła 2 stopnia bo to być może zapieczone wałki 1 i 2 stopnia. Włączanie sprzęgła pneumatyczne nie występuje w wszystkich wersjach z sprężarką. Sprawdź czy masz sprawny czujnik pod dźwignią sprzęgła i czy otwiera się elektrozawór obok butli, albo zapiekł się siłownik.

Opublikowano

Nie tylko z pół biegami ,Krzys123 dobrze pisze. W innych modelach też to występuje .Jak wszystko sprawne to drugi stopień jest też po naciśnięciu pedału sprzęgła do podłogi .

Opublikowano

Są dwie obcie pedałem sprzęgła to wtedy jest włącznik taki jak do stopu wyciskany tym pedałem a druga opcja to wspomagana dźwignia reczna no ale jak niema siłownika to nie ma czego włączyć.

Opublikowano

ale co jak? ma dochodzić prąd żeby załączyć i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Dwaidko
      Witam
      Byłem dziś oglądać deutz fahr agrotron 120 mk3. Zastanawia mnie dlaczego po przełączeniu obrotów wałka na 1000 występuje zgrzyt i załącza się on bez wciskania przełącznikia od załączania wom.  Po włączeniu dwa albo trzy razy problem nie wystąpił i załączył się za pomocą przełącznikan Ale następnym razem znów wystąpił zgrzyt. Dodam że obroty 540 załączyły się bez zgrzytu. Może wie ktoś co może być przyczyną i jakie są koszty naprawy.
      Pozdrawiam
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez calverdu
      Posiadam Claas Ares 657 z 2007 roku, od nowości u mnie (2600mtg) . Natomiast w ostatnich dniach dzieje się coś dziwnego, w trakcie oprysku rozłącza mi wałek i całkowicie jazdę, deska zaczyna swiecić, pikać. Zgaszenie na minute załatwia sprawę i moge jechać dalej. Druga kwestia jest taka, że jadę w transporcie i rozłącza skrzynie na 2-3 sekundy po czym znowu zaczyna "ciągnąć". Występuje to czasami, lecz coś mi się wydaje że coraz czesciej i trzeba coś z tym zrobić, tylko pytanie co ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v