Skocz do zawartości

Renaullt 921-4s co to za kontrolka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do WOM mam inna dźwignie.

Używanie dźwigni pod siedzeniem nie daje żadnego efektu. Możliwe że tak jak piszesz może być od prędkości podnoszenia ale zauważyłem że nie stawia w ogóle oporu. Możliwe że jakieś cięgno spadło. Obecnie podnośnik trochę wolno podnosi, jak mi się uda sprawdzić czy czasem coś nie spadło i czy faktycznie jest od podnośnika to napisze.

 

Opublikowano

Witam.

Posiadam ciągnik Reanult 921-4s interesuje mnie kontrolka poniżej obrotomierza, od czego ona jest?

http://zapodaj.net/a00110d640d00.jpg.html

 

A druga rzecz do czego służy ta dźwignia poniżej siedzenia. Wyciągając ją nie stawia żadnego oporu.

http://zapodaj.net/3ab9824376fd9.jpg.html

 

1. kontrolka jest od filtra oleju pod kabiną.

2. szybkość reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej <Tacto-control" (szczególnie przydatna w orce).

 

Dzwignia ta powinna być na początku całkowicie wsunięta. Jeżeli powstają drgania ramion należy powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.

Opublikowano (edytowane)

1. kontrolka jest od filtra oleju pod kabiną.

2. szybkość reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej <Tacto-control" (szczególnie przydatna w orce).

 

Dzwignia ta powinna być na początku całkowicie wsunięta. Jeżeli powstają drgania ramion należy powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.

 

Dziękuje za odpowiedz ;]

Pozdrawiam.

Edytowane przez Xantus
Opublikowano

I jak kolego działa u ciebie ta dźwignia od szybkości podnoszenia?

U mnie nie ma róźnicy w ustawieniu wajchy. Ten pręt wchodzi w taki plastikowe zapięcie które jest w górnym deklu gdzie jest odpowietrznik mostu?

Opublikowano

Ta dźwignia nie jest od szybkości podnoszenia, ale od szybkości reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej.

To znaczy, jak szybko ma reagować siłownik na zmiany położenia dolnych ramion, np. orki (dotyczy drugiej dźwigni od siedzenia kierowcy).

Nie ma ona żadnego wpływu na szybkość podnoszenia.

 

Odpowietrznik znajduje się obok korka wlewu oleju przy wyjściach hydraulicznych.

Jeśli chcesz wiedzieć gdzie wchodzi to zdejm pokrywę pod siedzeniem i zajrzyj.

Opublikowano

A widzisz.

W sumie jeśli byś mógł to napisz, jak to z tymi dzwigniami od podnoszenia jest.

Ta bliżej kierowcy jest podnoszenie góra-dół.

A ta bliżej błotnika ?

Ja sobie nią ustawiałem podczas orki wysokość ramion, tzn podnoszę opuszczam, ta od siedzenia, a ta drugą ustawiam jak nisko maja opaść ramiona.

Być może to błędne rozumowanie i błędne korzystanie.Więc proszę popraw mnie jeśli się mylę.

Opublikowano

W dużym uproszczeniu właśnie tak, czyli dobrze rozumujesz.

 

Ta mała pod siedzeniem ma być całkowicie wsunięta. Jeżeli ramiona podnośnika drgają trzeba powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v