Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem z odpaleniem Zetora 16245 wróciłem wieczorem z pola wcześniej zapalił normalnie kontrąlki, światła działały na następny dzień chciałem go zapalić lecz kontrolki nie zaswiecily się światła nie działają i nie da się go zapalić co robić ??

Opublikowano

trzeba przeczyścić klemy posprawdzać styk na masie czy jest dobry, a jeśli to nie pomoże to pewnie akumulator skończył życie. Akumulator nie był w pobliżu czegoś co wytwarza sporą temperature? bo miałem przypadek że w kombajnie akumulator był bardzo blisko silnika to go przegrzało próbowałem go ratować ale nic się nie dało zrobić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam mam problem z odpaleniem Zetora 16245 wróciłem wieczorem z pola wcześniej zapalił normalnie kontrąlki, światła działały na następny dzień chciałem go zapalić lecz kontrolki nie zaswiecily się światła nie działają i nie da się go zapalić co robić ??

Przywrócić zasilanie i na pewno odpali.

Opublikowano

Sprawdz miernikiem akumulator czy jest w nim napiecie , mi kiedyś też nagle prąd "zginął " i okazało się że przerwał się mostek w akumulatorze ,ale znajomy elektryk wyciął dziurę w akumulatorze ,zlutował co było przerwane i działał dalej .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Same się nie przepaliły, musiała być jakaś przyczyna. I właśnie tą przyczynę należy znaleźć i usunąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v