Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, Krystian92 napisał:

Witam wie może ktoś gdzie się znajduje elektrozawór od sprzęgła 

Podłącz zegar do bloku zaworowego i sprawdz ciśnienie na skrzyni, ruszaj rewersem sprzęgłem półbiegami na każdej funkcji wskazówka ma sie poruszyć i wrócić do cisnienia  które było wcześniej jak spadnie ciśnienie to masz nieszczelność. od jazdy są te dwa na środku wyspy od przodu są dłuższe od innych.

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam taki problem z zaworem że nie do końca wiem jak go rozruszać wiem że on jest problemem ponieważ je czyściłem obydwai było chwilę lepiej a po dniu znowu jest szarpanie. Zamieniłem je na odwrót problem jest na tym po prawej od przodu czyli tył 1,3 półbieg. Wyjąłem obydwa i jak już mam goły zawór (bez cewki) to muszę je odciągać śrubokrętem i wracają ale w tym jednym widocznie zacina się jeszcze ten tłoczek z tyłu za tym co zamyka dziurki co są na około. I stąd moje pytanie, czy one się jeszcze jakoś rozkręcają w połowie tego zaworu zaraz za tym kantem na klucz? 

 

Edit: Tak te zawory się rozkręcają zaraz za gwintem. Są w miarę dokręcone tak że nie ma się czego bać.

Edytowane przez renault77

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v