Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Można, a czemu nie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

to takie jak są montowne w ciężarówkach na dachu jak sie nie myle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

hmm a koledzy mysleliscie moze czy sie przydadzą -ja w pronarze mam dwa halogeny skupiające i praktycznie ich nie uzywam bo nie ma takiej potrzeby -rozpraszające wystarczają w zupełnosci :D

czy warto w koszty się pchać? czy nie oszpeci to wyglądu ciągnika? :)

ewentualnie można jedną skupiającą i jedną rozpraszającą lampę założyć tez i powinno być dobrze ;)

 

można zamontować w ciągniku halogeny dalekosiężne??

jak żarówka będzie miała do 50W to dwa spokojnie halogeny mozna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    0

Ja mam z przodu dwa halogeny dalekosiężne 100W i powiem szczerze że w ciągniku lepiej by się sprawowały halogeny robocze z przodu, ponieważ w pracy najważniejsza jest dobra widoczność w małym obrębie ciągnika a to co jest daleko przed tobą to nie ma wpływu na prace i staje się zbędne..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

chciał bym to tak zamontować że jak włączę długie to świeci ileś tam metrów i bym nastawił te halogeny tak żeby świeciły dalej od długich

 

koszty są niewielkie na allegro takie podłużne kosztują gdzieś 80zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    4

Ja mam zrobione na szybko: akumulator-przełącznik-lampy ale musze to poprawić.

Jak to zrobić z przekaźnikiem, możesz podać jakiś schemat i jaki przekaźnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

przekaźnik od samochodu od świateł -kupisz za ok 3-5 zł w kazdym sklepie motoryzacyjnym

co do podłaczenia prosto jak bat

 

przekaźnik zasilasz z skrzynki bezpieczników poprzez dowolny włacznik-przekaźnik pobiera ok 15mA bardzo niewiele jak i tez zywotność przełacznika bedzie bardzo duża-cykli włacz wyłacz..co do zasilania zarówek masa -wiadomo....zasilanie poprzez styki zwierne(stan w spoczynku -rozwierne styki) do lampy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2
Pamiętajcie -zasilanie takich lamp tylko poprzez przekaźniki-kabel ok 5mm...

 

po co kabel 5mm jak w samochodzie też są żarówki 12v 55wi nie widziałem żeby takie grube kable były przy lampach conajminej był 2,5mm w ciągniku też niema takich przy lampach przednich pomyślał byś trochę za taki 5mm kabel i te paręnaście metrów wyda się więcej kasy niż to wszystko warte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Ja mam z przodu dwa halogeny dalekosiężne 100W i powiem szczerze że w ciągniku lepiej by się sprawowały halogeny robocze z przodu, ponieważ w pracy najważniejsza jest dobra widoczność w małym obrębie ciągnika a to co jest daleko przed tobą to nie ma wpływu na prace i staje się zbędne..

Gdy pracuje sie w czasie zapylenia, mgły ,to te dalekosiężne dają tyle światła że nic przy nich nie widać ani blisko, ani daleko. Lampa robocza jest tutaj właściwą, dobrze oświetla pole pracy blisko ciągnika. Bardzo dobrze pracowało mi się przy orce z halogenem założonym nisko na sam dół tylnego błotnika( za pomocą małego ścisku majsterkowicza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

nie widziałem żeby w noc było dużo kurzu przy orce albo jak jadę z przyczepami z pola raczej z tyłu będzie pełno kuzu niż z przodu,z przodu też mam halogeny zwykłe ale jak robie orkę na 2 ciągniki to nic z przodu nie widać 1 ciągnika te zwykłe halogeny są dobre ale daleko nic nie widać dlatego chce kupić dalekoksiężne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

A co to w nocy nie ma ruchu powietrza, nie nawracasz, czy orzesz i siejesz tak szybko, że kurz nie nadąża? Te lampy wysoko z przodu kabiny służą do uzywania razem z urzadzeniem z przodu. Przeciwmgielne w autach mocują nisko nad ziemią, lampa robocza na kabinie skierowana w dół zapewnia właściwe oświetlanie pola pracy. Co daje fakt widzenia z dużej odległości poprzedzającego ciągnika na polu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

ja ze zwykłych lamp halogenowych (55 wat, okrągłych) wybiłem szkło i wstawiłem zwykłe ( przyklejone na sylikon) te to dopiero są dalekosiężne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
po co kabel 5mm jak w samochodzie też są żarówki 12v 55wi nie widziałem żeby takie grube kable były przy lampach conajminej był 2,5mm w ciągniku też niema takich przy lampach przednich pomyślał byś trochę za taki 5mm kabel i te paręnaście metrów wyda się więcej kasy niż to wszystko warte

 

z doswiadczenia wiem ze po zalozeniu takich lamp korci dodanie następnych wiec stąd te 5mm, sam wiem po sobie..efekt był piorunujący w nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×