Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Można, a czemu nie....

Opublikowano

hmm a koledzy mysleliscie moze czy sie przydadzą -ja w pronarze mam dwa halogeny skupiające i praktycznie ich nie uzywam bo nie ma takiej potrzeby -rozpraszające wystarczają w zupełnosci :D

czy warto w koszty się pchać? czy nie oszpeci to wyglądu ciągnika? :)

ewentualnie można jedną skupiającą i jedną rozpraszającą lampę założyć tez i powinno być dobrze ;)

 

można zamontować w ciągniku halogeny dalekosiężne??

jak żarówka będzie miała do 50W to dwa spokojnie halogeny mozna

Opublikowano

Ja mam z przodu dwa halogeny dalekosiężne 100W i powiem szczerze że w ciągniku lepiej by się sprawowały halogeny robocze z przodu, ponieważ w pracy najważniejsza jest dobra widoczność w małym obrębie ciągnika a to co jest daleko przed tobą to nie ma wpływu na prace i staje się zbędne..

Opublikowano

chciał bym to tak zamontować że jak włączę długie to świeci ileś tam metrów i bym nastawił te halogeny tak żeby świeciły dalej od długich

 

koszty są niewielkie na allegro takie podłużne kosztują gdzieś 80zł

Opublikowano

przekaźnik od samochodu od świateł -kupisz za ok 3-5 zł w kazdym sklepie motoryzacyjnym

co do podłaczenia prosto jak bat

 

przekaźnik zasilasz z skrzynki bezpieczników poprzez dowolny włacznik-przekaźnik pobiera ok 15mA bardzo niewiele jak i tez zywotność przełacznika bedzie bardzo duża-cykli włacz wyłacz..co do zasilania zarówek masa -wiadomo....zasilanie poprzez styki zwierne(stan w spoczynku -rozwierne styki) do lampy...

Opublikowano
Pamiętajcie -zasilanie takich lamp tylko poprzez przekaźniki-kabel ok 5mm...

 

po co kabel 5mm jak w samochodzie też są żarówki 12v 55wi nie widziałem żeby takie grube kable były przy lampach conajminej był 2,5mm w ciągniku też niema takich przy lampach przednich pomyślał byś trochę za taki 5mm kabel i te paręnaście metrów wyda się więcej kasy niż to wszystko warte

Opublikowano
Ja mam z przodu dwa halogeny dalekosiężne 100W i powiem szczerze że w ciągniku lepiej by się sprawowały halogeny robocze z przodu, ponieważ w pracy najważniejsza jest dobra widoczność w małym obrębie ciągnika a to co jest daleko przed tobą to nie ma wpływu na prace i staje się zbędne..

Gdy pracuje sie w czasie zapylenia, mgły ,to te dalekosiężne dają tyle światła że nic przy nich nie widać ani blisko, ani daleko. Lampa robocza jest tutaj właściwą, dobrze oświetla pole pracy blisko ciągnika. Bardzo dobrze pracowało mi się przy orce z halogenem założonym nisko na sam dół tylnego błotnika( za pomocą małego ścisku majsterkowicza).

Opublikowano

nie widziałem żeby w noc było dużo kurzu przy orce albo jak jadę z przyczepami z pola raczej z tyłu będzie pełno kuzu niż z przodu,z przodu też mam halogeny zwykłe ale jak robie orkę na 2 ciągniki to nic z przodu nie widać 1 ciągnika te zwykłe halogeny są dobre ale daleko nic nie widać dlatego chce kupić dalekoksiężne

Opublikowano

A co to w nocy nie ma ruchu powietrza, nie nawracasz, czy orzesz i siejesz tak szybko, że kurz nie nadąża? Te lampy wysoko z przodu kabiny służą do uzywania razem z urzadzeniem z przodu. Przeciwmgielne w autach mocują nisko nad ziemią, lampa robocza na kabinie skierowana w dół zapewnia właściwe oświetlanie pola pracy. Co daje fakt widzenia z dużej odległości poprzedzającego ciągnika na polu?

Opublikowano
po co kabel 5mm jak w samochodzie też są żarówki 12v 55wi nie widziałem żeby takie grube kable były przy lampach conajminej był 2,5mm w ciągniku też niema takich przy lampach przednich pomyślał byś trochę za taki 5mm kabel i te paręnaście metrów wyda się więcej kasy niż to wszystko warte

 

z doswiadczenia wiem ze po zalozeniu takich lamp korci dodanie następnych wiec stąd te 5mm, sam wiem po sobie..efekt był piorunujący w nocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v