Skocz do zawartości
pulek227

International 955

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
International
pulek227    0

Witam,

Mam problem z International 955.

Mianowicie ubywa mi oleju w hydraulice a przybywa w silniku?

co moze byc przyczyna?

Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Jedyne co przychodzi mi do głowy to rozszczelniona pompa hydrauliki przez co olej hydrauliczny podczas pompowania przez pompę hydrauliczna dostaje się silnika to jedyne połączenie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Niby w jaki sposób z zewnetrznej pompy hydaulicznej olej ma sie dostawac do silnika?Miałem podobny problem ,ale olej z hydrauliki,konkretnie z podnosnika dostawał sie do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pulek227    0

Dzieki za pomoc.

A orientujesz sie moze jezeli to bedzie przyczyna to konieczna jest wymiana calej pompy czy moze to jakis uszczelniacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

@JACK36 Normalnie właśnie zewnętrzna pompa zazwyczaj jest napędzana trybami od silnika czyli tryby pompy wtryskowej, rozrządu, wału korbowego... gdzie jest to smarowane olejem silnikowym. Jeśli puści coś w pompie hydrauliki to dostanie się do silnika. 

 

@pulek227 raczej sam tego nie zrobisz kiedyś naprawiałem znajomemu  ciągnik bo był podobny problem i oddaliśmy pompę do regeneracji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pulek227    0

oki dzieki za info. ale moze samemu mi sie uda wykrecic pompe i wtedy oddam do regenarcji. moze wtedy remont taniej wyniesie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Pompę na pewno uda Ci się samemu wykręcić to bardzo prosta robota.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Tam jest uszczelniacz na zembatce i łozysko ,jak u mnie uszczelniacz przestał trzymac to hydraulika sie zapowietrzała ,ale oleju nie puszczało.Corrado rozbierałes pompe hydrauliki ze jestes taki pewien?

 


Ja mam nawet jedną w tej hwili rozebraną i nic specjalnego tam nie ma uszczelniacz i kilka oringów.A do regeneracji oddaje sie pompe jak nie trzyma cisnienia.Wiesz ile kosztuje regeneracja tej pompy w Tucholi?-1800zł wiec nie namawiaj go na regeneracje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Rozbierałem śrubowe i zębate. Przydatki  są  różne i nie ma zasady wystarczy że uszczelniacz zostaje wypychany podczas ciśnienia, bo jest uszczelnienie pierścieniami metalowymi i gumowym, bądź tylko gumowym i jest zużyty. 

 

Czy to tak dużo za zregenerowanie pompy ?  Spójrz jakie są ceny niektórych pomp to Case to włos się już. Jeśli nie ma doświadczenia to rozwali sobie pompę i będzie nowy problem.

Edytowano przez corrado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Moze nie duzo dla Ciebie jezeli Ty jestes mechanikiem i kazesz pozniej zapłacic za to klijentowi,ale jezeli puszcza olej na uszczelniaczu za 8zł to chyba to nazywa sie naciąganiem kogos na kase?'

 


Uwazasz ze wymiana jednego uszczelniacza wielkosci30mm do którego jest łatwy dostep to wielka sprawa i łatwiej wyrzucic 2000?

 


Po trzecie jak ma regenerowac za taką kase to łatwiej kupic na allegro nową podróbe z 24miesieczną gwarancją za 1000zł

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Nie jestem mechanikiem naprawiam gdy mam na to czas, ostatnio go brakuje. Lecz jeśli puściła uszczelka w takim ciągniku który nie ma co ukrywać ma swoje lata warto regenerować. Wymieniałem już i same uszczelki i oddawałem pompy do regeneracji w starszych ciągnikach. I zazwyczaj jest tak  siadają uszczelniacze olej się przelewa, zapowietrza jak wspomniałeś pompa tracąc olej nie ma smarowania zużywa się bardzo szybko i nie pracuje już tak wydajnie jak powinna. I było tak że temu co wymieniłem uszczelniacz wrócił z ciągnikiem i mówi że sąsiadowi zrobiłem lepiej, a ja wtedy że sama uszczelka to za mało i pompę warto zregenerować tyle w temacie. To tak jak silnik po generalnym remoncie chciał byś porównywać do silnika który ma z 8tys/mth. Wiadomo że ten po remoncie pracuje efektywniej mimo wszystko, z racji tego że części pracujące nie są już zużyte w jakimś stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Ta pompa wbrew pozorom jest bardzo prosta ;składa sie z dwuch dekielków pomiedzy którymi są oringi,jezeli one nie trzymają olej wypływa pomiedzy segmentami ,a jezeli nie trzyma uszczelniacz na wałku który wychodzi z pompy to zapewne jest twardy ze starosci albo łozysko sie wyroboiło i przy okazji uszkodziło uszczelniacz.Tylko on nie pisze ze nie ma cisnienia w instalacji co wiązało by sie ze złuzyciem zembatek,a jedynie olej przedostaje sie do silnika ,a to dwie rózne sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Wyciągnie to porozmawiamy. Jeśli padło by łożysko to pompa na gwarant do regeneracji szkoda takiej zakładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pulek227    0

Tak tylko olej sie przedostaje do silnika natomiast cisnienie jest wydaje mi sie ok. bo wspomaganie chodzi lekko i podnosnik dziala bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×