piotkorol

Błotniki w NH TDD + TUR

Polecane posty

piotkorol    0

mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ja mam przy swoim metal-fach to jak do oporu skrece kierownico to kola tro o rame tura a blotniki to powysuwalem zza kola i poprzyginalem do dolu to ich niepolamie tylko troche porysuje. niektozy to wcale to turow zdyjmujo blotniki ale jak masz tur orginalny do new hollanda to by byl albo new hollanda albo stolla i wtedy by bylo git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Tebłotniki mają sporą regulację w kilka stron, nie możesz ich tak poprzestawiać aby nie tarły ci o ramę? Co do tylnej szyby to ostatnio słyszałem, że sama szyba to 600zł, a reszta to nie wiem.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

naj lepszym rozwiazaniem bedzie calkowite ich zdjecie

a mozna jeszcze ograniczyc skret aby blotniki nie obcieraly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

ale ja już przestawiłem na max i jeszcze przy ostrym skręcie na dołku lub bruździe ociera. słyszałem że ktoś wyciął kawek błotnika i wstawił gumę. za ładnie to to nie wygląda ale podobno nie ociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

No przeróbki to szpecą. Ale jak ograniczysz skręt na ustawieniu to będzie się kiepsko zawracać. Ale złotego środka to chyba nie znajdziesz.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

a nikt nie słyszał o tym "trzpieniu" to jest coś takiego jak w lamborghini lampo 60 itp. co łączy tylnią szybę z ramą kabiny w celu uchylenia szyby (nie zamknięcia i nie otwarcia na max) bo niestety w nh tdd nie można uchylić szuby tylnej a z tyłu jest płaskownik do tego trzpienia. Może wiecie coś na ten temat :rolleyes: :) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Nie jestem pewien czy chodzi ci o ten płaskownik co mi. Ale płaskownik po prawej stronie tylnej szyby (patrząc z tyłu), jest raczej do zamocowania przedłużenia do regulacji z kabiny długości prawego wieszaka (ale dla pewności looknij do katalogu części).


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja mam NH td95d i Q45 i nic mi tam nie trze Wszystko razem chodzi po prostu GIT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad531    26

ja mam MTZ i tura z BIEDASZEK 6 i nic mi sie nie tsze po prostu wszych chodzi jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

jesli to ci przeszkadza to je zdejmnij i po problemie bo nie oplaca sie kombinowac z przerubkami bo to brzydko bedzie wygladac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    17

bez przednich blotnikow bedzie ci chalapac na przednia szybe wie nie wiem czy to dobry pomysl je zdejmowac


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    17
ja za tylnia szybe dałem 50zł :huh: do mojego TD

to chyba nie była oryginalna szyba NH??


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusy    16
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

ja tez mam nh td80d i mam tez agromasz ł106 musisz błotnik podniesc do gory i gites


Powered By NEW HOLLAND
Ursus: Polubisz każdą drogę

Podlasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

czy wszystkie polskie tury mają takąramę że ogranicza skręt? chyba jednak warto dożałowac te 5 - 7 tyś więcej na stolla?

 

ps. ile ksoztuje ten ł 106 z jakim osprzętem, czy ł 104 za mały jest do td?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgorot777    0
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Należy odkręcić najpierw same błotniki, a potem uchwyt lewego błotnika przykręcić do prawego koła a prawy do lewego i na to zamontować plastiki. Błotniki będą wyglądać jak w fastracu JCB ale każdy ładowacz będzie wtedy pasował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie, jak macie tura to macie blotniki założone?? bo ja w ursusie 914 niemam, bo przy skrecie i najechaniu na cos wyzszego podchoda pod rame i sie krzywią, wiec je wyrzucilem:D


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

mozna zamiast blaszanych badz plastikowych zalozyc gumowe, ale jesli ktos nie czuje potrzeby to rzeczywiscie lepiej zdjac niz pokrzywic


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

tam jest fajnie zbuudowany blok że koła mogą dużo zachodzić za silnik ale żaden ładowacz nei ma tak wyprofilowanej ramy do tdd specjalnie więc pewnie dużo tracy na zwrotności, a nie można poszerzyć przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MAVERICK232
      Witam!
      Potrzebuję info czy ktoś dokładał rozdzielacz hydrauliczny do istniejącego rozdzielacza w ciągniku New Hollad TD?
      Czy  tak można  zrobić? - Czy trzeba kupić oryginalny 3 sekcyjny za 3,6tyś😭😭) 
      Chcę się wpiąć pod zasilanie - dłuższa śruba + oczko do nowego rozdzielacza i  znowego rozdzielacza powrót do powrótu starego rozdzielacza(też śruba +oczko) - myślę że jest to wyjście z spod spodu?
      Czy ktoś już może coś takiego robił??
      Dziękuje za pomoc..
      Pozdrawiam
      MAVERICK


    • Przez Ceres96
      Witam, mam problem ze światłami w nh td5, a mianowicie podczas deszczu, lub przy dobrym myciu świeci się światło stopu. Czy miał ktoś taki problem? Co było przyczyną
    • Przez barosz99
      A mianowicie stoję przed zakupem new Holland td5.85 i jaki rewers wybrać hydrauliczny czy mechaniczny ktory jest mniej awaryjny ?
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z podnośnikiem w TD90D. Prawdopodobnie jest jakis problem z rozdzielaczem bo zacina mi sie podnośnik. Konkretnie chodzi o to że podnosi bez problemu, szybko i płynnie problem jest natomiast z opuszczaniem bo opuszcza bardzo powoli, a czasami praktycznie w ogóle nie chce opuszczać. Pomaga na szybko wciniecie tej dzwigni przy fotelu na blotniku do szybkiego podnoszenia/opuszczania. Prawdopodobnie cos zacina sie w tym rozdzielaczy pod fotelem. Moze ktos wie o co chodzi?
    • Przez damian19111999
      Czym się roznic new holland td5.85 od t5.85 proszę o pomoc jaki model lepiej wybrać ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj