Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Opublikowano

ja mam przy swoim metal-fach to jak do oporu skrece kierownico to kola tro o rame tura a blotniki to powysuwalem zza kola i poprzyginalem do dolu to ich niepolamie tylko troche porysuje. niektozy to wcale to turow zdyjmujo blotniki ale jak masz tur orginalny do new hollanda to by byl albo new hollanda albo stolla i wtedy by bylo git

Opublikowano

Tebłotniki mają sporą regulację w kilka stron, nie możesz ich tak poprzestawiać aby nie tarły ci o ramę? Co do tylnej szyby to ostatnio słyszałem, że sama szyba to 600zł, a reszta to nie wiem.

Opublikowano

ale ja już przestawiłem na max i jeszcze przy ostrym skręcie na dołku lub bruździe ociera. słyszałem że ktoś wyciął kawek błotnika i wstawił gumę. za ładnie to to nie wygląda ale podobno nie ociera.

Opublikowano

a nikt nie słyszał o tym "trzpieniu" to jest coś takiego jak w lamborghini lampo 60 itp. co łączy tylnią szybę z ramą kabiny w celu uchylenia szyby (nie zamknięcia i nie otwarcia na max) bo niestety w nh tdd nie można uchylić szuby tylnej a z tyłu jest płaskownik do tego trzpienia. Może wiecie coś na ten temat :rolleyes: :) <_<

Opublikowano

Nie jestem pewien czy chodzi ci o ten płaskownik co mi. Ale płaskownik po prawej stronie tylnej szyby (patrząc z tyłu), jest raczej do zamocowania przedłużenia do regulacji z kabiny długości prawego wieszaka (ale dla pewności looknij do katalogu części).

Opublikowano

Ja mam NH td95d i Q45 i nic mi tam nie trze Wszystko razem chodzi po prostu GIT

Opublikowano
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

ja tez mam nh td80d i mam tez agromasz ł106 musisz błotnik podniesc do gory i gites

Opublikowano

czy wszystkie polskie tury mają takąramę że ogranicza skręt? chyba jednak warto dożałowac te 5 - 7 tyś więcej na stolla?

 

ps. ile ksoztuje ten ł 106 z jakim osprzętem, czy ł 104 za mały jest do td?

Opublikowano
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Należy odkręcić najpierw same błotniki, a potem uchwyt lewego błotnika przykręcić do prawego koła a prawy do lewego i na to zamontować plastiki. Błotniki będą wyglądać jak w fastracu JCB ale każdy ładowacz będzie wtedy pasował.

Opublikowano

tam jest fajnie zbuudowany blok że koła mogą dużo zachodzić za silnik ale żaden ładowacz nei ma tak wyprofilowanej ramy do tdd specjalnie więc pewnie dużo tracy na zwrotności, a nie można poszerzyć przodu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v