Skocz do zawartości
NiktWazny

Mtz82 różnice od pronara

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
NiktWazny    0

Witam. Odrazu do rzeczy. Chcialbym sprawic sobie takiego mtz rocznik 90-99r( ten z duża buda) i tu nasuwaja sie moje pytania.

Jak wiadomo Mtz najpierw skladali a potem juz sam konstuowali nad Narwia i slyszalem ze te z naklejka pronara to juz nie to samo jeśli chodzi o jakosc.

Podpowiedzcie mi prosze jakie tam sa roznice z tym robionym na wschodzie?

Ktory rocznik daje sobie rade z tego przedziału?

Czy opłaca sie kupic pronara bo podobno narzekaja na niego?

Co tam najczesciej pada??

A co z mtz82 Ts?

Prosze o rzeczowe odpowiedzi a nie "chyba"

 

Edytowano przez NiktWazny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hasandar1    0

Jak ja kupowałem swojego to miałem ten sam problem jak Ty. I podobno ostatni rocznik sprowadzany to 99 a 2000r to made in Poland. Co do nakleiki to była też w starszych rocznikach ponieważ Pronar Narew był importerem i dystrybutorem na Polskę i je naklejał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

u mnie jest mtz 82 ts z 96 roku od nowości mtg coś ok.6 tyś bo nie kiedy nie działał obrotomierz robiłem w nim sprzęgło w tylnym moście sie odkreciła tylko raz nakrętka na wałku atakującym  troche sie poci z hydrauliki silnik jeszcze nie robiony i mało oleju bierze jedyny problem to tylni tuz chodzi o boczne lagi które sie urywaja w nich zostały teraz przerobione to znowu te na frezie mogą pęknąć ale ciągnik moim zdaniem jest twardy i niema z nim wiekszych problemów na masce napisy ma mtz  na szybie była naklejka pronar wiem że to już był składany w polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NiktWazny    0

Mam na oku takiego z 93r . Produkcji wschodniej jesli mam racje.

40 tys zl z turem 5 3-sekcyjnym (łycha widly i obracak do bel)

Po wygladzie i pracy powiedzialbym ze nie przepracowany ma kolo 3 tys mtg

Jakies sugestje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

jeśli bedziesz dużo robił z turem to musisz sie liczyć ze sprzęgło szybko padnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×