Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest ciągnik używany sprowadzony z zachodu na handel. Nie będzie idealny. Aby zarobić handlarze na zachodzie wybierają najtańsze. Potem naprawiają bądź picują i sprzedają w Polsce. O ile pomalowana maska, błotniki, kabina czy felgi mi nie przeszkadzają  O tyle malowanie podzespołów głównych silnika, skrzyni, itd może ukrywać ewentualne naprawy.

Opublikowano

Tyle że ten we Fricke jest od 1właściciela kupiony u nich i do końca serwisowany także 100% ciągnik, ten drugi może mieć np. 10tys mth i już nie długo wystąpić może jakaś poważna awaria za 30-40tys i już po oszczędnościach. Ale tak to jest jak każdy chce kupić tanio i dobrze....... oczywiście takich maszyn nie ma.

Opublikowano

Dzisiaj oglądałem 6330 z 2009r i ma na liczniku 600 godzin i gość mówi że kręci od nowa.

Wszystkie liczniki w JD kręcą  do 10 000 godzin i od nowa?.Bo jeśli od nowa kręcą to w tym 6320 może być 17 000 a nie 7 000 godzin.Zauważyłem że śruby(szpilki)od głowicy nie mają farby więc może być podejrzenie że była zdejmowana.

 

Opublikowano

Jakie tam od nowa. W ciągniku tak jak w samochodzie można sobie wpisać przez komputer nową wartość i tyle....... nigdy się nie dowiesz stanu faktycznego jak nie kupisz od 1właściciela.... A jeżeli jest mechaniczny to też nie problem. Miałem w MF na liczniku 2700mth i się zatrzymał, serwis mi wymienił na gwarancji i na nowym mam drugie tyle i jak będe sprzedawał to albo pokaże drugi licznik albo nie bo i tak nikt nie pozna że ma 5tys bo ciągniczek jak nowy....

Opublikowano

Z tego co wiem to w kompie zapisuje sie wartość faktyczna czyli nawet 20000 godzin. A półbiegów w quad skrzyni się nie kalibruje... Jak trochę szarpie to jeszcze nic strasznego jak jedzie sie na pusto ciągnikiem. A silnik pali bez problemów ? Nie dymi? Na zachodzie to zadbane 10tys godzin nadal trzyma cenę... Ale czasem są krajowe ładne, może nie pełna opcja ale też nie zjechane. Raczej do 10-12 tys to przy silniku zmienia się osprzęt a nie rozgrzebuje silnik...
Popatrz na agriaffaries tam są różne sprzęty z prawdziwymi cenami/przebiegami

Opublikowano

Jaśki kręcą licznikiem do dziesięciu, potem od zera. Samochody zapisują przebieg całkowity w sterowniku to pewnie i tutaj też. Zrobienie licznika w ciągniku jest trochę trudniejsze i byle frajer co kręci w samochodach nie podejdzie, a grzebanie w ECU to nie wiem czy w ogóle poza serwisem ktoś potrafi, nie mówię oczywiście o tuningowaniu przez wgranie map tylko o podmianie przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v