misiekhaker

Problem z przyspieszeniem

Polecane posty

misiekhaker    0

Witam , jestem młodym rolnikiem . Mam problem z przyspieszaniem jazdy kombajnu, siłownik nie wysuwa się ani nie wciąga się gdy przesuwamy dźwignia

GucioJUMZ    301

nie reaguje siłownik a np;wysuw motowideł działa poprawnie ;może masz dławiki i dostał się bród i nie chodzi 

BIZULEK    7

Sprawdż dławik przy rozdzielaczu , to taka podkładka z małą dziurką

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72

A w rozdzielaczu słychać, że w układzie powstało duże ciśnienie powodujące otwarcie zaworu przeciążeniowego gdy ruszasz tą dźwignią?

Jeśli nie słychać to możesz mieć uszkodzone uszczelnienie tłoka i olej przelewa się między komorami nie powodując ruchu.

Wystarczy, że zdemontujesz go bez odkręcania przewodów i spróbujesz rozsunąć i zsunąć. Sprawny siłownik nie pozwoli na to.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez RolFarm40
      Witam Od dłuższego czasu mój bizon osiąga bardzo duże temperatury oleju. Widziałem u innych osób jak przekładają te chłodniczki oleju przed chłodnice wody. Chciałbym zrobić w swoim podobnie ale ogranicza mnie ta blacha wspawana w kratkę boczną. Czy ona jest konieczna aby układ chłodzenia poprawnie działał?? Jeszcze jedno pytanie, czy 2 chłodnice oleju mogą znajdować się w poziomie a nie w pionie?
    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez artursobczak8
      Witam, jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość, chciałbym dopytać jaką blachę wstawić na klepisko żeby nie zatykało młocarni, i ewentualnie ustawienie kierunku wiatru , Pozdrawiam
    • Przez Junkers