Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwróć uwage na widełki czy hamulce synchronizatorów są ok i przesówkę. Wogóle czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. a jeśli rozbiórka to od strony sprzegła rewers znajduje się w pierwszej części skrzyni za sprzęgłem.

Opublikowano

jak kupowałem miał zerwaną linkę od rewersu jak przełączałem dźwignią niby było dobrze a teraz czasami załapie albo zgrzytanie i wyrzuca w skrzyni jest mało oleju ledwo miarka sięga czy może coś mieć wspólnego niski poziom

Opublikowano

czy wina może leżeć po stronie widełek czy jeszcze coś dźwignia chodzi lekko a ta od półbiegów dużo ciężej i tam nie ma problemu.
jak podnieść kabinę przechylić do tyłu czy całą do góry

Opublikowano

Jak sie da to do tyłu mozna spróbować jak nie to do góry jak zajrzysz to bedziesz widział co tam jeszcze moze pieski wypadły czy moze jakaś sprężynka bedzie pewnie coś widać.

Opublikowano

kabinę kładź tylko do przodu

z tyłu odkręcasz podstawy poduch, i przewody zasilające rozdzielacza, tylko sobie zaznacz taśmą aby nie pomylić przy składaniu, dzwignie biegów i mocowanie poduch z przodu, do tego różne drobiazki jak linki czy kable

 

jeśli chciałbyś dzwigać cała musiałbyś rozłączać cała wiązkę z kabiny i orbitol

Opublikowano

W 120.54 hydraulika zostaje przykręcana jest do pokrywy i boku skrzyni. Odpinamy linki hydrauliki podnośnika  przewody hamulcowe i jak kolega pisał wiązkę elektryczną i od orbitrola przewody hydrauliczne. A jeśli pochylać do przodu to słaby dostęp do blachy na pierwszej części skrzyni. To juz lepiej zdejmij wogóle i bedziesz miał wszystko jak na dłoni wiadomo troszkę więcej pracy ale lepszy dostęp i można sprawdzić co dalej w skrzyni jak reszta podzespołów.

Opublikowano

te widełki da się radę zmienić przez otwór w kabinie jak ie zdjąć z tego pręta po którym się poruszają ten pręt w któraś stronę można cofnąć

Opublikowano

wczoraj wybrałem widełki i co się okazało już ktoś je podspawał ale spaw już zdarło źle była wyregulowana linka rewersu i teraz pytanie napawać jeszcze raz tylko czym czy kupić nowe

Opublikowano

Linka rewersu swoją droga sprawdz ustawienie widełek na przesówce oczywiście w odpowiednim miejscu czy czasem na którą strone bardziej nie napierają po załączeniu biegu. A spawanie moze odpuść i poszukaj użwki w dobrym stanie.

Opublikowano

faktycznie widełki bardziej ciągną przodu i wtedy przesowk a jest sztywno i wyrabia widełki podspawał em ustawiłem i na sucho wygląda dobrze jeszcze znalazłem luz na widełkach na walku redaktora 1/2 nie wiem czy ruszać to czy zostawić

Opublikowano

Luz na reduktorze 1,2? one znajdują sie w tylnej części skrzyni i są na wałku osadzone dwa widełki a pewnie to co masz luz to żółw zając biegi przy kierownicy. Te raczej niewiele są używane jęśli luz jest niewielki troszke wyregulować i zostawić.

Opublikowano

no właśnie chodzi mi o ten walek od reduktora 1/2 tam właśnie jest luz na widełkach i nie wiem czy tak zostawić czy jednak trzeba rozjechania chociaż ten reduktor jest mało używany. polbiegow są ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v