bartek78

rewers renault120 54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek78    0

witam mam taki problem jak przeżyć rewers do przodu i ruszam to mi czasami go wyrzuca do tyłu jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Mogą sie zyżyć widełki z jednej strony zła regulacja itp . Przyczyn moze byc wiele ale najlepiej zajrzeć do środka zanim bedzie za pózno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartek78    0

dopiero kupiłem go i się zaczęło czy dojdę tam przez podłogę kabiny jaki koszt synchronizatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

A jaka skrzynia kolego he mechaniczna czy rev elektrohydrauliczny . Ale  w obu przypadkach synchronizatory sa . A czy rozbieralna podłoga to trzeba zobaczyc bo to do końca nie wiadomo:) jaki model kabiny. tylko jak zmiana synchro to trzeba pierwszą część skrzyni zdemątować. http://agroszyszka.com.pl/pl/p/Pierscien-synchronizatora-hamulec-rewersu-Renault-/316

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

cały mechaniczny okno w podłodze jest jak otwo
jak zdejmuje pokrywę na co zwrócić uwagę
a rozpocząć od strony sprzęgła czy tylnym mostem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Zwróć uwage na widełki czy hamulce synchronizatorów są ok i przesówkę. Wogóle czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. a jeśli rozbiórka to od strony sprzegła rewers znajduje się w pierwszej części skrzyni za sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

jak kupowałem miał zerwaną linkę od rewersu jak przełączałem dźwignią niby było dobrze a teraz czasami załapie albo zgrzytanie i wyrzuca w skrzyni jest mało oleju ledwo miarka sięga czy może coś mieć wspólnego niski poziom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

dziś spuściłem olej i odkryciem dekiel ze spodu widać że widełki podjechane i mają luz czy wyjmę je bez rozjechania czy da radę je podspawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Wyjąć powinno bez problemu tylko że do góry. A ze spawaniem to czemu nie tylko nie za dużo spawać mogą pęknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

czy wina może leżeć po stronie widełek czy jeszcze coś dźwignia chodzi lekko a ta od półbiegów dużo ciężej i tam nie ma problemu.
jak podnieść kabinę przechylić do tyłu czy całą do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Jak sie da to do tyłu mozna spróbować jak nie to do góry jak zajrzysz to bedziesz widział co tam jeszcze moze pieski wypadły czy moze jakaś sprężynka bedzie pewnie coś widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

kabinę kładź tylko do przodu

z tyłu odkręcasz podstawy poduch, i przewody zasilające rozdzielacza, tylko sobie zaznacz taśmą aby nie pomylić przy składaniu, dzwignie biegów i mocowanie poduch z przodu, do tego różne drobiazki jak linki czy kable

 

jeśli chciałbyś dzwigać cała musiałbyś rozłączać cała wiązkę z kabiny i orbitol


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

W 120.54 hydraulika zostaje przykręcana jest do pokrywy i boku skrzyni. Odpinamy linki hydrauliki podnośnika  przewody hamulcowe i jak kolega pisał wiązkę elektryczną i od orbitrola przewody hydrauliczne. A jeśli pochylać do przodu to słaby dostęp do blachy na pierwszej części skrzyni. To juz lepiej zdejmij wogóle i bedziesz miał wszystko jak na dłoni wiadomo troszkę więcej pracy ale lepszy dostęp i można sprawdzić co dalej w skrzyni jak reszta podzespołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

te widełki da się radę zmienić przez otwór w kabinie jak ie zdjąć z tego pręta po którym się poruszają ten pręt w któraś stronę można cofnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

wczoraj wybrałem widełki i co się okazało już ktoś je podspawał ale spaw już zdarło źle była wyregulowana linka rewersu i teraz pytanie napawać jeszcze raz tylko czym czy kupić nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

jeśli się da to spawaj, choć możesz poszukać nowych, ale  kosztują ponad 500zł


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Linka rewersu swoją droga sprawdz ustawienie widełek na przesówce oczywiście w odpowiednim miejscu czy czasem na którą strone bardziej nie napierają po załączeniu biegu. A spawanie moze odpuść i poszukaj użwki w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

faktycznie widełki bardziej ciągną przodu i wtedy przesowk a jest sztywno i wyrabia widełki podspawał em ustawiłem i na sucho wygląda dobrze jeszcze znalazłem luz na widełkach na walku redaktora 1/2 nie wiem czy ruszać to czy zostawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Luz na reduktorze 1,2? one znajdują sie w tylnej części skrzyni i są na wałku osadzone dwa widełki a pewnie to co masz luz to żółw zając biegi przy kierownicy. Te raczej niewiele są używane jęśli luz jest niewielki troszke wyregulować i zostawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

no właśnie chodzi mi o ten walek od reduktora 1/2 tam właśnie jest luz na widełkach i nie wiem czy tak zostawić czy jednak trzeba rozjechania chociaż ten reduktor jest mało używany. polbiegow są ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.