Skocz do zawartości

Polecane posty

pawlik1m    0

witam 

 

posiadam JD 3050 chciałbym sie zapytać was czy macie podobne problemy z wałkiem ramion podnośnika chodzi o ten wałek który przechodzi przez tylny most i są na nim mocowane ramiona   Już dwa razy wałek ten mi się urwał ucieło go po samej tulei niewiem co jest grane w końcu aż takich ciężkich sprzętów nie ciąga ani nie podnosi bo przecież pług 4-skibowy o masie 800kg to nie aż taki wielki ciężar  Wymieniłem nawet te tuleje wraz z nowymi uszczelnieniami a olej mi wraz cieknie Prosze o porade co robić w takiej sytuacji macie coś takiego u siebie może jakaś przeróbka sam już niewiem pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

Cześć, ja mam 3350, olej mi ciekł niemiłosiernie. Kupiłem wałek oryginał w serwisie ,tulejki i uszczelniacze.Parę lat już mam sucho. Ale wałki są dwa na różne obciążenia bo niektóre miały wzmocniony udźwig. Popytaj w serwisie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

już dwa razy wymieniałem ten wałek i kupowałem go w serwisie ale pierwsze słysze ze są dwa rodzaje tego wałka nikt w serwisie mi nic o tym nie wspominał bede miał chwile czasu to podjade i sie zapytam   niewiesz kolego ile płaciłeś za taki wałek i uszczelniacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlik1m    0

faktycznie są dwa rodzaje wałków dzisiaj dzwoniłem i się dopytałem a kompletjak piszesz wyżej 840zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

Masz regulację siłową podnośnika? w 3140 jest tak ,że od układu dźwigien  idzie łapa , która opiera się końcem  o ten wałek ,podczas jazdy po wybojach , polu gdy szarpnie zawieszonym narzędziem ugina się ten wałek i naciskając na dźwignię powoduję amortyzację (upuszczanie na moment oleju z podnośnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

nie ma u mnie czegoś takiego 

mam teraz troche inne rozwiązanie problemu widziałem u znajomego a Valtrze że ma takie mocowania na belki przykręcane na solidnych śrubach do pochwy już wstępnie porobiłem wymiary i pasowało by to i u mnie trzeba teraz tylko szukać gdzieś takich części z rozbiórek i spróbowałbym coś takiego założyć może było by to nawet lepsze rozwiązanie od tego orginalnego nie wiem jak to wygląda u was ale u mnie tym ciągnikiem ciągam taki agregat ponad 3m i mocowania w agregacie na belki były za wąski i musiałem przerabiać agregat bo belki podczas podnoszenia blokowały się o mocowania siłowników 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
d4rek    22

polecam http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt bez tego ani rusz jak ktoś ma jelonka polecam bo jak sam części nie znajdziesz w katalogu to w sklepie może być rożnie . Ja w 2140 wałek dałem chłopa mi naspawal, oszlifował kupiłem oryginalne uszczelniacze i hula, a to na wałku były rowki od uderzeń i olej ciekł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszon    0

Witam

Mailem bardzo podobna historie z tym wałkiem. Przejezdzalem przez bruzde na polu, machnelo mi plugiem (musialem miec pewnie za luzne odciagi od lap) i walek scielo przy samej obudowie mostu , z tego co widzialem to walek byl bardzo juz wyrobiony w miejscu pekniecia i oczywiscie lecial tam tez olej nie mocno ale kapalo :) walek kupilem za 500 zl plus uszczelniacze i tulejki. teraz olej nie leci a walek mam nadzieje ze bedzie trzymal W sumie w moim przypadku dalem ciala ze plug mial za duzy ruch na boki i poszedl z prawej strony na lewa i zerwal sie walek jak srednice wałka posiadasz????? ja mam fi 25!! . Czy twoj walek jest tylko przetykany??  Sasiad ma JD 6 garowy silnik  i ma wlasnie takie fajne piety na walku przyprzyktecane do obudowy od skrzyni, szkoda ze nie zrobili wszedzie takiego rozwiazania. Ale ze az dwa razy pekl ten walek to szok. czy pekl walek jak miales maszyne w gorze, przy zawracaniu czy jak ciagnoles maszyne ????????

Edytowano przez Tomaszon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
    • Przez pysz
      Wymieniłem pompę rozdzielacz i regulator siłowy na nowe i chwile działało a teraz opada i podczas opadania słychać takie pukanie dosyć głośne z okolic jakby tego regulatora silowego lub tłoka podnosnika. Ma ktoś może jakiś pomysł ?
    • Przez Matik7171x
      Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.